Web Analytics Made Easy - Statcounter

پریچهره درباره مسائل مختلفی صحبت کرده است

سرپرست امور مجامع فدراسیون‌های وزارت ورزش می گوید ممنوعیت حضور بیش از ۳ دوره در ریاست انتخابات فدراسیون‌ها سند بالادستی است.

به گزارش طرفداری، نصرالله پریچهره در خصوص انتخابات فدراسیون ژیمناستیک، اظهارداشت:

آنها باید کمیسیون ورزشکاران، مربیان، داوران را برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم یک بار به تعویق افتاد اما در برگزاری آن فدراسیون با ما هماهنگ می‌کند تا با اساسنامه مشکلی نداشته‌ باشد. این موضوع حل شود در مسیر فرایند ثبت‌نام نامزدها قرار می‌گیریم. 

سرپرست امور مجامع وزارت ورزش درباره زمان انتخابات گفت:

 باید آقای احمدی سرپرست فدراسیون زود انتخابات کمیسیون‌ها را برگزار کند و خودم هم به او تاکید می‌کنم‌. ژیمناستیک مشکلات داخلی هم داشت و بحث فدراسیون جهانی هم بود اما الان به آرامش اداری رسیده است.  تلاش ما این است انتخابات به موقع برگزار شود تا گرفتاری گذشته را نداشته باشیم مگر اینکه در فرایند انتخابات اعتراض یا شکایتی باشد نه اینکه به ما معترض باشند بلکه به دادگاه شکایت می‌کنند، تا رای دادگاه نیاید نمی‌توانیم انتخابات را برگزار کنیم. مثلا اعتراض به کمیته بدوی تایید صلاحیت‌ها ممکن است یکی از موارد باشد، اینها بهانه نیست. تا دوباره کارشناسی شود همین ۲ هفته زمان می‌برد. مجمع امروز سالم برگزار شد و دیدید شکی وجود داشت به اساسنامه مراجعه کردیم. 

پریچهره در ادامه صحبت‌هایش در پاسخ به سوالی درباره تعطیلی امروز تهران به خاطر آلودگی، گفت:

روز گذشته بعدازظهر این موضوع اعلام شد و اکثریت اعضا در آکادمی مستقر بودند. آنها آلودگی را تحمل کردند و آمدند، به همین دلیل تشخیص براین شد زحمت عزیزان هدر نرود. طولانی شدن دوران سرپرستی همه را اذیت می‌کند.

وی درباره قانون بیش از ۳ دوره فعالیت ریاست فدراسیون‌ها، تصریح کرد:

این موضوع جزو سند بالادستی است یعنی نامزدها برای ریاست چهارمین دوره باید جزو اعضای هیات‌رئیسه اتحادیه جهانی، رئیس، نایب‌رئیس و دبیر کنفدراسیون آسیا باشد. 

سرپرست امور مجامع در پاسخ به این سوال که تکلیف باقرزاده برای حضور در چهارمین دوره انتخابات چگونه خواهد بود، اظهارداشت:

آقای باقرزاده را نمی‌دانم. اگر مدرک داشته باشد می‌تواند بیاید. در این خصوص بحثی وجود دارد چون عضویت در هیات رئیسه فدراسیون جهانی سنگ بزرگی است که ممکن است هر کسی نتواند آن را بلند کند. باید با واقعیت جلو می‌رفتیم نه اینکه بحثی را شروع کنیم که هیچ کسی نتواند ورود کند. این موضوع مطرح شد تا در اساسنامه بازنگری و ایرادات برطرف شود. اینکه با وجود کشورهایی که تعاملات زیادی دارند، رئیس کنفدراسیون آسیا شویم، قابل بحث شد. چهارشنبه وزیر دستور داد در کلیات اساسنامه فدراسیون ها بررسی مجدد انجام،  ایرادات و اشکالات اصلاح شود. آیین‌نامه استانی و هیات‌ها را اصلاح کردیم و کارشناسان حقوقی و استان‌ها آن را می‌بینند و پس از تایید خدمت وزیر ارسال و بعد ابلاغ می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که اگر قانون سه دوره اصلاح شود، تکلیف ‌کسانی که به خاطر این قانون نتوانستند در انتخابات شرکت کنند چه می‌شود، یادآور شد:

تا زمانی که اساسنامه اصلاح نشده بر اساس همان کار می‌کنیم. مگر اینکه افراد نامه‌ای از کنفدراسیون آسیا و جهان بیاورند. خیلی از عزیزان در آسیا پست‌های هم تراز دارند و مسئول کمیته و در جلسات هیات رئیسه هستند ولی چون در اساسنامه دقیقا اسم عناوین عنوان شده باید بر اساس آن اقدام کرد.

وی در خصوص اینکه باقرزاده گفته ثبت نام مجدد در انتخابات فدراسیون‌ها بعد از گشت ۶ ماه وجود دارد در صورتی که برخی دیگر می‌گویند طبق اساسنامه جدید ثبت نام مجدد وجود ندارد، گفت:

ما بر اساس اساسنامه پیش می‌رویم به تعبیر و تفسیر دیگران را کاری نداریم. اساسنامه اگر بگوید بعد از ۶ ماه ثبت نام داریم، انجام می‌دهیم، اگر نگوید انجام نمی‌دهیم.  

پریچهره در پاسخ به این سوال که آیا بازنشسته‌ها می‌توانند سرپرست فدراسیون‌ها شوند، یادآوری کرد:

بازنشسته‌ها بر اساس قانون نمی‌توانند رئیس فدراسیون شوند. جانبازان پنجاه درصد به بالا، اسرای بالای ۳ سال، فرزندان شهید و خانواده شهدا و کسانی که در دستکاه نظارتی و امنیتی هستند، می‌توانند برگشت به کار کنند. آنها زیر ماده قانون بازنشستگی هستند. 

مسئول امور مجامع وزارت ورزش و جوانان در خصوص بازنشستگی داورزنی گفت:

انصافا اطلاع ندارم آنقدر درگیر تیروکمان بودم.

اخبار داغ 

پرسپولیس با میلاد زکی پور به توافق رسید! / ادعای یک روزنامه عباس جدیدی: مسی در جام‌جهانی سه گل به ایران زد! / فیلم قطع همکاری منچستریونایتد با اکثر نفرات کادرفنی رالف رانگنیک کارواخال: تصمیم ام باپه؟ تعجب کردیم چون قطار رئال مادرید فقط یک بار از مقابل شما رد می شود!

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون ها امور مجامع بر اساس ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۶۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه

 

به گزارش جام جم آنلاین تهران،طی مراسمی با حضور مدیر کل دفتر امور سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران از مجریان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در فیروزکوه تقدیر شد.

مدیر کل دفتر امور سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران ضمن گرامیداشت عملیات غرور آفرین وعده صادق  در جمع خبرنگاران گفت : خدا را شاکریم که اواخر سال گذشته اتفاق بسیار خوبی برای نظام جمهوری اسلامی ایران  رخ داد و حضور گسترده مردم بخصوص مردم این شهرستان در انتخابات حماسه بزرگی  رقم زد.

سعید ضیایی ضمن تقدیر و تشکر ا ز دست‌اندرکاران و عوامل اجرایی ستاد انتخابات شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: خوشبختانه انتخابات در فیروزکوه همانند سراسر کشور بسیار باشکوه و مقتدرانه برگزار شد و امیدواریم در بعضی از حوزه‌های انتخابیه استان تهران همانند ورامین که انتخابات به دور دوم کشیده شده است مانند دور اول پر قدرت و قوت برگزار گردد.

این مقام مسئول در ادامه در خصوص بحث الکترونیکی برگزار شدن انتخابات عنوان کرد: در دوره اول انتخابات ما در استان تهران انتخابات الکترونیک کامل نداشتیم اما با توجه به سهولت و سرعت کار در شمارش آرا در دور دوم در حوزه‌های انتخابیه تهران مانند شمیرانات، پردیس و اسلام شهر انتخابات به صورت کاملاً الکترونیک برگزار خواهد شد،اما در حوزه‌های ورامین، قرچک و پیشوا انتخابات نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد و امیدواریم این تجربه ی خوبی برای برگزاری انتخابات در دوره‌های بعد و سال‌های بعد شود.

 وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص صحت انتخابات اذعان داشت؛ در دوره اول تمام حوزه انتخابی استان تهران به تایید شورای محترم نگهبان رسید به جز حوزه انتخابی تهران که به دور دوم کشیده شده که ۳۲ نفر در حوزه انتخابی تهران برای ۱۶ کرسی  و دو نفر برای یک کرسی در ورامین با هم رقابت خواهند کرد که انشاالله پس از برگزاری صحت آن نیز توسط شورای نگهبان تایید خواهد شد.

 ضیایی در پایان در خصوص تعداد عوامل اجرایی در دوره اول انتخابات بیان داشت؛ بیش از ۷۵ هزار نفر در استان تهران زحمت کشیدند علی رقم فشارهای دشمنان داخلی و خارجی این انتخابات در صحت و سلامت کامل و بسیار باشکوه برگزار گردد.

دیگر خبرها

  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس