Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال در نشست خبری امروز گفت: ما یک برنامه بلند مدت، یک برنامه میان مدت و یک برنامه کوتاه مدت داریم. طبق برنامه کوتاه مدت ما ۱۱ تیر در پنجره سوم انتخابی جام جهانی با قزاقستان و سوریه بازی داریم. باید سعی کنیم باخت مقابل قزاقستان تکرار نشود و همه می‌دانیم که در مرحله بعد با چین، ژاپن و استرالیا هم گروه خواهیم بود و باید ۶ بازی با آن‌ها انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌خواهیم در این مسابقات پنجره سوم و پس از آن کاپ آسیا در اندونزی با یک تیم خوب و با بالاترین ظرفیت برای کسب بهترین نتیجه تلاش کنیم.

سعید ارمغانی چندی پیش از سوی فدراسیون بسکتبال به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انتخاب شد. او پیش از این سابقه سرمربیگری تیم ملی را درکارنامه خود داشته است. ارمغانی قبل از این انتخاب به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان کاساشوک بوداپست فعالیت داشته است.

قصد داریم یک تیم با نام ایران نوین تشکیل دهیم

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: قصد داریم یک تیم با نام ایران نوین را تشکیل دهیم تا با آن‌ها با همان سیستم تیم بزرگسالان کار کنیم. این موضوع مهم است، زیرا اگر به صورت موازی با این ۲ تیم کار کنیم قطعا شرایط بهبود خواهد یافت. به عنوان مثال اگر یک بازیکن در تیم اول آسیب ببیند یا به هر دلیلی نتوانست تقاضای ما را عملی کند، می‌توانیم بازیکنی را از تیم دوم جایگزین او کنیم. همچنین محمدرضا اسلامی را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کرده‌ایم.

با اعلام سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال رضا شجاع پور به عنوان سرپرست، محمد کسایی پور، مهران آتشی و زلاتکو جوانوویچ به عنوان مربیان تیم ملی انتخاب شده اند.

بیشتر بخوانید

سرمربی تیم ملی بسکتبال مشخص شد به دنبال ۲ بازی دوستانه با تیم‌های خارجی هستیم

ارمغانی گفت: طبق برنامه‌هایی که ما اعلام کرده‌ایم، شنبه هفته آینده کار را شروع می‌کنیم. ۲ هفته اول در آزادی خواهیم بود تا از لحاظ تاکتیکی پایه کار تیمی خود را انجام دهیم، هفته سوم به یکی از شهرستان‌های ایران می‌رویم و سعی داریم از یک یا ۲ تیم خارجی دعوت کنیم تا بازی دوستانه برگزار کنیم. همچنین می‌خواهیم هفته سوم بازی‌های تدارکاتی را در ایران برگزار کنیم که از این بین ۲ نوع کار را پیش‌بینی کرده‌ایم، ابتدا در کیش یا قشم که با کشور‌های حاشیه خلیج فارس بازی کنیم و دوم این که قصد داریم با اردن یا لبنان در تهران بازی کنیم.

تیم ملی بسکتبال کشورمان در پنجره سوم انتخابی جام جهانی ۱۰ تیر باید به مصاف قراقستان برود و بعد از این بازی باید در تاریخ ۱۳ تیر رو در روی سوریه قرار بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی بسکتبال جام جهانی سرمربی تیم ملی بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۶۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدهای تیم بسکتبال شهرداری گرگان زنده می‌شود؟

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دومین دیدار خود در فینال دومین دوره سوپر لیگ غرب آسیا در شرایطی از ساعت 21.15 چهارشنبه در سالن بسکتبال زنده‌یاد محمود مشحون به مصاف الریاضی لبنان می‌رود که بازی نخست را در بیروت با نتیجه ۹۵ بر ۶۰ واگذار کرده و کار سختی برای جبران در این دیدار خانگی دارد.

شهرداری که یکی از قطب‌های بسکتبال ایران به شمار می‌رود، برای حفظ امیدهای خود و کشیدن کار به دیدار سوم، چاره‌ای جز برتری در تهران ندارد. شهرداری در دوره قبلی برابر همین تیم الریاضی صف‌آرایی کرد، اما در نهایت نماینده لبنان عنوان قهرمانی را به دست آورد تل نشان دهد از پتانسیل بالایی بهره می‌برد. حالا گرگانی‌ها امیدوارند تیمشان با هدایت مصطفی هاشمی بتواند این افتخار را کسب کند.

شهرداری گرگان بعد از دو بازی سنگین در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال برابر مهرام، راهی بیروت شد تا در برابر الریاضی صف‌آرایی کند. تیمی که با وجود دو مصدوم و خستگی بازیکنانش به نوعی از پیش بازنده بود.

شهرداری در نخستین بازی، کوارترهای اول تا چهارم را با نتایج ۲۳-۲۲، ۲۲-۱۰، ۲۶-۱۸ و ۲۴-۱۰ واگذار کرد، حالا هاشمی و شاگردانش در دیداری خانگی و کیلومترها دورتر از جایی که باید باشند(یعنی گرگان) خود را آماده جدال با الریاضی می‌کنند.

نماینده لبنان از ملی‌پوشان این کشور تشکیل شده و چند بازیکن با کیفیت خارجی را هم در ترکیب دارد.این مسابقات به صورت ۲ از ۳ برگزار می‌شود و برتری شهرداری گرگان در این دیدار به معنای ادامه حضور آنها در مسابقه است. اگر شهرداری برنده شود، بازی سوم، ۱۹ اردیهشت‌ در بیروت برگزار خواهد شد.

در تیم شهرداری ارسلان کاظمی، سینا واحدی، مبین شیخی، نوید رضایی‌فر، خشایار علی‌اکبری، یاسین کلاسنگیانی، امیرعلی قلی‌زاده، سالار، ویل چری، محمد یوسفوند و امیرحسین آذری با هدایت مصطفی هاشمی و در تیم الریاضی جورج دعبول، تان میکر، امیر سعود، مروان زیاد، کریم زینون، سامر خطاب، علم الدین کیکانوویچ، علی منصور، محمد تبارا، وائل عرکجی، هایک گیوکچیان، مانی هریس و جاناتان سیمونز با هدایت احمد الفران حضور دارند.

قضاوت این دیدار را داورانی از کشورهای عراق، سوریه و اردن برعهده دارند. 

دیگر خبرها

  • فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • امیدهای تیم بسکتبال شهرداری گرگان زنده می‌شود؟
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد