Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از موافقت رومن آبراموویچ با شرایط دولت بریتانیا برای فروش چلسی، روند این موضوع کامل شد و دوره پرآشوبی که ترس ها را در مورد باشگاه برانگیخته بود پایان یافت.

نادین دوریس، وزیر فرهنگ گفت که دولت بریتانیا سه شنبه شب مجوزی را صادر کرد که اجازه فروش چلسی را می دهد.

طرفداری| دوره جدیدی در استمفورد بریج می‌تواند به‌طور رسمی پس از پیشنهاد به رهبری تاد بولی آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت بریتانیا این مجوز را پس از آن صادر کرد که متقاعد شده است که کل درآمد حاصل از فروش باشگاه به نفع رومن آبراموویچ یا هر فرد تحریم شده دیگری نخواهد بود.

این فروش از یک فرآیند دو مرحله‌ای پیروی می‌کند که بر اساس آن 2.5 میلیارد پوند به حساب امانی واریز می‌شود تا زمانی که دولت راضی شود که این مبلغ به یک موسسه خیریه برای قربانیان جنگ در اوکراین اختصاص یابد. همچنین گروه بولی متعهد شده است که 1.75 میلیارد پوند بیشتر در این باشگاه سرمایه گذاری کند. مهمتر از همه اینکه آبراموویچ با ضمانت هایی قانونی موافقت کرده است که وام 1.6 میلیارد پوندی او به چلسی به حساب مسدود شده تحت کنترل دولت برود.

دولت به دنبال تضمینی است که این موسسه خیریه مستقل از آبراموویچ خواهد بود. از مایک پنروز، مدیر اجرایی سابق یونیسف در بریتانیا خواسته شده است که این بنیاد را اداره کند.

در بیانیه دولت آمده است:

دولت بریتانیا اواخر شب گذشته به نتیجه رسید که می‌توانیم مجوزی را صادر کنیم که اجازه فروش باشگاه فوتبال چلسی را می‌دهد. پس از تحریم رومن آبراموویچ، دولت سخت تلاش کرده اطمینان یابد باشگاه فوتبال چلسی بتواند به فوتبال ادامه دهد. اما همیشه گفته ایم آینده بلندمدت باشگاه فقط تحت

 مالکیت جدید تضمین می‌شود.

در ادامه این بیانیه آمده است:

اکنون روند حصول اطمینان از استفاده درآمد حاصل از فروش باشگاه برای اهداف بشردوستانه در اوکراین و حمایت از قربانیان جنگ را آغاز خواهیم کرد. گام های امروز آینده این سرمایه مهم فرهنگی را تضمین می کند و از هواداران و جامعه بزرگتر فوتبال محافظت می کند. ما با شرکای بین المللی مربوطه برای دریافت مجوزهای لازم مذاکره کرده ایم و از همکاری آنها تشکر می کنیم.

 

اخبار داغ 

پرسپولیس با میلاد زکی پور به توافق رسید! / ادعای یک روزنامه عباس جدیدی: مسی در جام‌جهانی سه گل به ایران زد! / فیلم قطع همکاری منچستریونایتد با اکثر نفرات کادرفنی رالف رانگنیک کارواخال: تصمیم ام باپه؟ تعجب کردیم چون قطار رئال مادرید فقط یک بار از مقابل شما رد می شود!

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رومن آبراموویچ دولت بریتانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۷۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلاژ‌های دولتی در سواحل باید مورد استفاده مردم قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، وزیر کشور امروز در حاشیه سفر به مازندران برای شرکت در مراسم معارفه استاندار جدید مازندران گفت: همه زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی موجود در سواحل به ویژه فضا‌های متعلق به دستگاه‌های دولتی باید طبق قانون مورد استفاده همه مردم قرار گیرد و نباید در اختیار گروه خاصی از جامعه باشد.


وحیدی افزود: با توجه به این‌که آزادسازی سواحل مورد تاکید دولت است و گام‌های مهمی نیز در این زمینه برداشته شد باید این اقدام نیز انجام شود. البته تمام این کار‌ها را نمی‌توان در یک بازه کوتاه انجام داد و باید روند قانونی را در نظر گرفت و کار‌ها را دنبال کرد.


وی تصریح کرد: اصل ایده و هدف ما در دولت همین است که کار‌های مرتبط با توسعه زیرساخت‌های ساحلی بر همین منوال پیش برود. به ویژه در مناطقی که ساحل آزاد شده بخش خصوصی باید در چارچوب قانون فعال شود و به گونه‌ای که عموم مردم از زیرساخت‌های ساحلی بهره‌مند شوند ایفای نقش کند.


به گفته وحیدی نباید ساحل و زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی موجود در سواحل انحصاری شود که گروهی بتوانند از این فضا‌ها و امکانات بهره بگیرند و بخش بزرگی از مردم نتوانند. باید ساحل را برای استفاده همگانی آماده کرد.


به شهرداران ابلاغ کردیم محوطه‌های ساحلی که در حوزه شهرداری‌هاست برای عموم مردم بهسازی شود. برای فضا‌هایی که در حوزه شهرداری‌ها نیست هم باید طوری برنامه‌ریزی کرد که طبق مقررات زیرساخت‌ها در اختیار عموم قرار بگیرد.

وزیر کشور با اشاره به مالکیت برخی دستگاه‌های دولتی بر مجتمع‌های تفریحی و رفاهی ساحلی خاطر نشان کرد: دستگاه‌های دولتی هر خدمتی که می‌توانند باید انجام دهند و هر زیرساختی که در این نواحی دارند باید به نفع عموم و برای بهره‌مندی همه مردم باشد.

دیگر خبرها

  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد
  • تظاهرات دانشجویی در آرژانتین 
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • انتقاد شورای اروپایی و سازمان ملل از قانون ضد مهاجرتی انگلیس
  • پلاژ‌های دولتی در سواحل باید مورد استفاده مردم قرار گیرد
  • وزیر کشور: استفاده از پلاژ‌های دولتی برای همه