Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، پارسا پیروزفر بعد از سال‌ها دوری از سریال و مجموعه‌های دنباله‌دار نمایشی، در نقش یکی از بازیگران اصلی سریال یاغی ساخته محمد کارت، حضور درخشان و قابل توجهی را به نمایش گذاشته است . اگرچه در قسمت اول این سریال، پارسا پیروزفر در سکانس کوتاهی از ورود خود به تلخی و سیاهی زندگی آدم‌ها گرفتار در زاغه‌های جنوب شهر دیده می‌شود اما نشان از ماندگار شدن یکی دیگر از کاراکترهایی است که به طور حتم مخاطب را با خود همراه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد حسین لطیفی پس از پخش اولین قسمت سریال یاغی در یادداشتی نوشته است: «پارسا پیروزفر بسیار انسان شریف و تلاش‌گری است. در زمانی که با پارسا کار می‌کردم می‌دیدم چطور بی‌ادعا و بی‌سر و صدا برای کارش تلاش می‌کند. مثلا وقتی قرار بود آلمانی صحبت کند با اینکه این زبان را بلد نبود، با آموزش خودش را به جایی رساند که خانم «رناته کن» که نقش مادر او را در «سفر سبز» بازی می‌کرد مبهوت لهجه و آکسان‌های پارسا بود.

پارسا پیروزفر یک انسان پویاست که زمان‌هایش مثل هم نیست و هر لحظه در حال تلاش برای درک بیشتر انسانیت و محبت است. لحظه‌ای نیست که آرام باشد و در همه کارهایش نهایت تلاش و توانش را به کار می‌گیرد. اساسا بازیگری برای پارسا پیروزفر، ابزاری است برای این که به انسان بودن خودش بیشتر کمک کند. شاید در برخورد اول جدی به نظر برسد اما بسیار مهربان و در عین حال پایبند به یک قواعدی است که از آن عدول نمی‌کند. به دلیل رعایت همین اخلاقیات است که او را در حاشیه ندیده‌ایم. اساسا اهل شو و مصاحبه‌های زیاد نبوده و پشت سر هم برای بیشتر دیده شدن و پول بیشتر، کار نکرده است.

خیلی صفت‌های خوب دیگری دارد اما این از همه مهم‌تر است که برای رسیدن به اهدافش کوشاست و آرام و بدون شعار و بدون شو حرکت می‌کند. به نظرم روزی که پارسا دست از پویایی بردارد، شاکی خودش خواهد بود. و من مطمئنم در سریال یاغی هم مانند سریال پر خاطره «سفر سبز» خوش خواهد درخشید و همه از او حرف خواهند زد.»

به همین بهانه برشی از بازی او در سریال پرخاطره سفر سبز ساخته محمد حسین لطیفی منتشر شده است. سکانسی که این بازیگر درباره خودش حرف می‌زند.

کد خبر 678914 برچسب‌ها کارگردانان سینمای ایران خبر مهم پارسا پیروزفر بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کارگردانان سینمای ایران خبر مهم پارسا پیروزفر بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران پارسا پیروزفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۷۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار شایعات عجیب درباره ریحانه پارسـا به دلیل یک کلیپ! | تصویر

برترین‌ها نوشت: اگر این روزها کانال‌های فارسی زبان را دنبال کنید، تصاویر یک بازیگر جوان ایرانی بیشتر از بقیه به چشمتان می‌آید. ریحانه پارسا بازیگر جوان سینمای ایران که چند سالی است به ترکیه مهاجرت کرده و انواع و اقسام مشاغل از جمله بازیگری و مدلینگ را امتحان کرده و حالا روی به تبلیغات قرص لاغری چینی در ماهواره آورده. درست است که تبلیغات برای سلبریتی‌ها در تمام دنیا امری مرسوم است، اما به عنوان شغلی جانبی برای آنها شناخته می‌شود و برای این دختر خوش‌چهره که ظرف مدت کوتاهی از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ به یک ستاره در سینمای ایران تبدیل شد، کمی نگران کننده است.

در ادامه اخبار پیرامون این بازیگر ۲۵ ساله، حالا شایعات خبر می‌دهند در صورت موافقت نهادهای داخلی، ریحانه پارسا قصد بازگشت به ایران را دارد و این مسئله را با برخی از دوستان بازیگر خود هم مطرح کرده است.

دیگر خبرها

  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • جشن دومین کلین شیت با کاپیتان 21 ساله
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • انتشار شایعات عجیب درباره ریحانه پارسـا به دلیل یک کلیپ! | تصویر
  • پارسا پیروزفر و اخاذی از زنان ثروتمند ؛ سکانسی که پربازدید شد | ببینید
  • ناگفته‌هایی درباره سهم کشورمان از یک میدان گازی در شمال خلیج‌فارس
  • ناگفته هایی از عملیات حماس و عملیات وعده صادق: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • پارسا پیروزفر یا جواد عزتی؟ | تماشاگران مست عشق، ۵ برابر بیشتر از تمساح خونی
  • چهره‌های مشهور ادبیات که مست عشق پارسا پیروزفر را دیدند | میرجلال‌الدین کزازی: از آغاز تا انجام، شادمان و خشنود بودم...| تصاویر
  • پارسا پیروزفر، مهران مدیری و الناز شاکردوست رکوردداران روز اول اکران