Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@19:12:49 GMT

خیران محرک موتور دانش در کشور

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۷۴۶۲

خیران محرک موتور دانش در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس ازشیراز، علی زمانیان بعد از ظهر چهارشنبه در همایش خیران دانشگاه‌های کشور بیان کرد: امید است نیک اندیشان توجه ویژه ای به موضوع دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی داشته باشند تا بتوان شرایط را برای توسعه فعالیت‌های علمی کشور فراهم کرد.

وی یادآور شد: یکی از موضوعاتی که در اقتصاد مراکز آموزشی کشور آمده است موضوع توجه نهادهای مردم نهاد برای کمک به دانشگاه‌ها است البته در این موضوع به نقش مردم بیش از دولت‌ها توجه شده است و وجود دانشگاه‌های نسل چهارم برای این است که دانشگاه‌ها به کمک دولت‌ها بیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام وزیر علوم با بیان اینکه وزارت علوم در رویکرد جدید خود به دنبال تبدیل دانشگاه‌ها به دانشگاه‌های نسل چهارم است، افزود: این اتفاق در کنار جامعه خیرین رقم خواهد خورد چون این افراد از گذرگاه اقتصاد کشور به موفقیت رسیدند بنابراین بهترین‌ها هستند برای اینکه به مراکز علمی و آموزش عالی کمک کنند.

زمانیان در ادامه تصریح کرد: خیران تأمین کننده نیاز موتور محرکه دانش در کشور اند و اگر بتوان از این زمینه برای توسعه علم در کشور بهره جست می‌توان به آینده‌ای درخشان در کشور امیدوار شد البته بنای خیری گذاشته شود تا کمک‌های خیرین به ۳ رکن قلب سلیم، عقل سلیم و بدن سلیم دانشجویان منجر و در ابعاد مختلف هزینه شود.

گفتنی است خیران در این همایش زمینه جمع آوری بیش از ١٠٠ میلیارد ریال برای دانشجویان تمامی مراکز آموزشی کشور را فراهم کردند.

حمایت از نخبگان جوان بزرگترین اقدام خیران است

محمد هادی ایمانیه در جمع خیران دانشگاه‌های سراسر کشور بیان کرد: استان فارس از جمله استان‌های در کشور است که دارای خیران متعددی است که در عرصه سلامت برتری خود را در کشور نشان دادند و این خیرین و واقفان در همه امور نقش خود را نشان دادند.

ایمانیه در ادامه با اشاره به اینکه مجامع مختلف خیرین در فارس اینجا شده است یادآور شد: ایجاد مجمع خیرین تأمین سلامت و … در استان مبین این موضوع است که خیران جایگاه ویژه ای در جامعه و فعالیت‌های خیریه دارند.

استاندار فارس با اشاره به موانع و بوروکراسی‌های اداری بر سر راه خیرین افزود: رفع این موانع و تبلیغ کار خیر نیز از دیگر دستاوردهای بنیاد حامیان علوم و فناوری است و مدیریت استان فارس نیز در کنار شما خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه مورد حمایت قرار گرفتن افراد می‌تواند زمینه بروز استعداد را در افراد توانمند فراهم کند عنوان کرد: مجمع خیرین نخبه پرور استان فارس نیز در کنار این کار قرار خواهد گرفت و از فعالیت‌ها و خدمات بنیاد در استان حمایت می‌شود و صددرصد در کنار شما خواهیم بود.

عالی‌ترین مقام دولت در استان فارس بیان کرد: یکی از بهترین اقداماتی که در کشور می‌توان انجام داد حمایت از جوانان بااستعداد هستند که ممکن است به دلایل متعدد دچار ناامیدی شوند و بازگرداندن اینها به محیط پرنشاط و پرامید بزرگترین رسالت ما است.

انتهای خبر/خ

منبع: فارس

کلیدواژه: خیران دانشگاه های کشور قائم مقام وزیر علوم هادی ایمانیه دانشگاه ها استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۷۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار؟ گفت: ۴۵۰ هزار نیکوکار حقیقی، ۴۴۰ مرکز و ۴۰۰ موسسه خیریه و جهادی با کمیته امداد فارس همکاری می‌کنند که از ۵۰۰ نفر آن‌ها تجلیل شد.
موصلی با بیان این که خیران در فارس پارسال ۹۰۰ میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد کمک کرده اند، افزود: تلاش می‌کنیم امسال میزان همراهی خیران به ۵ هزار میلیارد تومان افزایش باید.
وی ادامه داد خیران در زمینه‌های مختلف کمک هزینه ازدواج، هزینه درمان، ساخت منزل مسکونی، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و حمایت از کودکان بی سرپرست با کمیته امداد همکاری می‌کنند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی فارس گفت: ۳۰ درصد از کمک‌های این نهاد به مردم، توسط خیران تامین می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کارگران موتور محرک چرخه اقتصاد کشور هستند
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در بام ایران
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی
  • ‌کمک ۴۴ میلیارد تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • پژوهش موتور محرک توسعه کشور و آزمایشگاه موتور محرک پژوهش است
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم