Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار مجتبی فدا امروز در مراسم هماهنگی ستاد ارتحال امام استان اصفهان با یادآوری نحوه تبعید رضاخان توسط انگلیسی‌ها، گفت: شاه مملکت حتی یک روز صبر نکرد تا حداقل دو تا سرباز انگلیسی دست و پایش را ببندند و از کشور خارج کنند، خودش با پای خودش به تبعیدگاه رفت؛ این وضعیت ایران در زمان پادشاهی بود. عزت و اقتدار و افتخار امروز ایران مرهوت خون‌های انقلاب و مجاهدت‌های امام خمینی (ره) است که با حمایت‌ها و ظرفیت‌های مردمی برای ایران اسلامی محقق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اعتقاد به اینکه امام خمینی (ره) مهندسی قدرت را در کشور تغییر دادند، گفت: ۴۳ سال است که این انقلاب برکت امام و جانشین بر حق ایشان یعنی مقام معظم رهبری به جایگاه عزت و اعتباری رسیده است، به طوری که مقام معظم رهبری می‌فرمایند دشمن اگر یکی بزند دَه تا خواهد خورد.

پیش از انقلاب با ۳۰ میلیون جمعیت، شاه هر روز شش میلیون بشکه نفت می‌فروخت، اما هیچ چیز در کشور مردمی نبود، اما امروز به مدد انقلاب و مردم ایران امروز در مهندسی و سلول بنیادی و شبیه‌سازی و قدرت دفاعی و توان بازدارندگی قدرت اول برتر منطقه است.

سردار فدا با یادآوری سخنان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در خصوص اهمیت قیام ۱۵ خرداد، گفت: امام خمینی (ره) فرمودند من برای همیشه روز ۱۵ خرداد را عزای عمومی اعلام می‌کنم، چهاردهم و پانزدهم خرداد روز وحدت و انسجام و اقتدار ملی و دفاع از ارزش‌ها و دفاع از روحانیت است، همان‌طور که همین الان هم در شهر قم کنگره بزرگداشت مقام چهار هزار شهید روحانی در جریان است.

او می‌گوید در مراسم ارتحال امام (ره) سهم اصفهان از حضور در صحن مرقد امام شش هزار زائر خواهد بودکه قرار است این تعداد از همه بخش‌های استان و بنا به ظرفیت و پراکندگی جمعیت و نزدیکی یا دوری به شهر اصفهان و تهران با ۱۳۰ دستگاه اتوبوس ایمن راهی مرقد امام شوند و صبح ۱۴ خرداد به تهران برسند تا از بیانات مقام معظم رهبری در این روز استفاده کرده و از نزدیک با ایشان دیدار کنند.

هماهنگی‌های لازم با مجموعه فرمانداری ها، وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی و دیگر بخش‌ها صورت گرفته و اسباب پذیرایی، صبحانه و میان وعده نیز تدارک دیده شده است، قرار است صبحانه و پشتیبانی را فرمانداری و اسکان و غذا با سپاه تهران انجام شود، همچنین ماشین آب برای تامین آب معدنی و دو اتوبوس اسکورت نیز برای این تعداد در نظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: اولویت اعزام با جوانان و نوجوانان است، اما در این بین برای علاقه‌مندان دیگر هم تمهیداتی در نظر گرفته شده همچنین افراد می‌توانند با وسیله شخصی نیز همراهی را انجام دهند؛ چهل دستگاه اتوبوس اعزام افراد را از شهر اصفهان انجام خواهد داد و سایر اتوبوس‌ها انتقال سایر افراد را از نواحی مختلف استان به تهران صورت خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران ارتحال امام خمینی قیام 15 خرداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۷۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ تیم بسکتبال جوانان دختر ذوب در سالن «مرحوم رهنما» مجموعه ورزشی «ملت اصفهان» به مصاف تیم کنکو تهران رفت و در نهایت با برد قاطع ۵۴ بر ۳۷ تیم تهرانی را شکست داد و جام قهرمانی رقابت‌های لیگ جوانان دختران ایران را بالای سر برد.
این رقابت‌ها به مدت سه روز به میزبانی اصفهان برگزار شد و در روز نخست، تیم کنکو تهران با نتیجه ۵۴ بر ۵۰ تیم صنایع لاستیک بارز را شکست داد و تیم ذوب آهن اصفهان با نتیجه ۵۸ بر ۵۶ مقابل آکادمی «ایزی بسکتبال» تهران به برتری رسید.
در روز دوم این رقابت‌ها تیم ذوب آهن اصفهان با نتیجه ۵۵ بر ۵۲ تیم آکادمی بسکتبال ایزی تهران را مغلوب کرد و تیم صنایع لاستیک بارز با نتیجه ۵۹ بر ۵۶ مقابل کنکو تهران موفق به کسب پیروزی شد.
با توجه به نتایج ۲ روز ابتدایی، بعد از ظهر امروز تیم‌های ذوب آهن اصفهان و کنکو تهران در مرحله نهایی مسابقات لیگ جوانان دختران ایران به رقابت پرداختند و در نهایت شاگردان کتایون ظفریان در فینال این مسابقات با ارایه یک بازی هجومی توانستند در هر چهار کوارتر تیم کنکو تهران را شکست دهند و به عنوان قهرمانی دست یابند.
تیم‌های آکادمی بسکتبال ای‌زی تهران و صنایع لاستیک بارز نیز در این دوره مسابقات به مقام سوم مشترک رسیدند.
اصفهان یکی از قطب‌های قدیمی بسکتبال در کشور است که سابقه‌ای ۱۰۰ ساله در این رشته ورزشی دارد و با صعود هفته گذشته تیم بسکتبال گلنور، اصفهان فصل آینده ۲ نماینده در لیگ برتر بسکتبال مردان کشور خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • اصفهانی ها عزادار شهادت امام ششم شیعیان
  • روایت شاپور بختیار از سبک زندگی امام خمینی
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده اصفهانی
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • گزارشی از دانش آموز اصفهانی به مناسبت گرامیداشت روز معلم + فیلم
  • عزیمت مادران و دختران اصفهانی برای تجدید پیمان با سردار دل‌ها به کرمان
  • اهمیت معلم از نگاه امام خمینی: شغل شما آدم سازی است
  • امام خمینی: باید پینه دست کارگران را بوسید