Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس خطاب به خانواده شهید «صیاد خدایی»، گفت: صهیونیست‌ها و ایادی آنان با این اقدامات جنایتکارانه نمی توانند خللی در روحیه ظلم ستیزی و مقاومت ملت ایران ایجاد کنند.

به گزارش مشرق، سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس‌جمهور امروز(چهارشنبه) با حضور در منزل شهید «حسن صیاد خدایی» با خانواده این شهید دیدار و شهادت این سردار را تبریک و تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این دیدار ضمن ابلاغ سلام گرم و صمیمی رئیس جمهور، صبر و بردباری خانواده شهید در این مصیبت را مورد تمجید و تحسین قرار داد.

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه صهیونیست ها و ایادی آنان با این اقدامات جنایتکارانه نمی توانند خللی در روحیه ظلم ستیزی و مقاومت ملت ایران ایجاد کنند، گفت: بی‌تردید خون شهید خدایی الهام بخش جوانان انقلابی است و فرزندان برومند ایران اسلامی و جبهه مقاومت راه پر افتخار شهید را با عزم و اراده و انگیزه مضاعف ادامه خواهند داد.

حسینی با بیان اینکه شهید صیاد خدایی آگاهانه راه جهاد و شهادت را انتخاب کرد، خاطر نشان کرد: همانگونه که شهید از زمان دانش آموزی و نوجوانی یعنی در دوران دفاع مقدس با رضایت پدر و مادر در جبهه‌ها حضور یافت، در دفاع از حرم نیز در شمار پیشگامان بود، ما به وجود چنین انسانهای مخلص، انقلابی، ولایی و ایثارگر که بدون چشمداشت در خدمت نظام اسلامی هستند، افتخار می کنیم و به خانواده گرامی‌ وی که چنین مجاهد فداکاری را تربیت کردند، تبریک می گوییم و باید روحیه بالای همسر، فرزندان و دیگر اعضای خانواده این شهید والامقام را ستایش کرد.

وی اظهار داشت: جوانان و رزمندگان مدافع حرم گل های سرسبد جامعه بودند و مردم ایران به وجود جوانانی مانند شهید خدایی و خانواده آنان که چنین پاکبازانی را تربیت کردند، افتخار می کنند.

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور با تجلیل از نقش و جایگاه والدین شهیدان در تربیت فرزندان با اخلاص و مومن، گفت: نقش برجسته و ایثار والدین و همسران شهدا، بعضاً نادیده گرفته می شود در حالی‌که رنج فراق عزیزانشان را که سخت و ناگوار است تحمل می کنند. در همین راستا در دوران مسئولیت در وزارت ارشاد روز رحلت حضرت ام البنین را به نام تکریم از همسران و مادران شهدا در تقویم ثبت کردیم.

حسینی در ادامه اهمیت معرفی و انتشار خاطرات شهید صیاد خدایی را مورد تاکید قرار داد و گفت: افراد زیادی در داخل و خارج کشور علاقه مند آشنایی با این شهید بزرگوار هستند و انتشار ویژگی ها و خاطرات شهید صیاد خدایی می تواند در ترویج روحیه مقاومت و ایثار بین جوانان موثر باشد.

وی خاطرنشان کرد: اعضای دولت شبانه روز در تلاش هستند تا شرایط کشور بهبود یابد و در این راه نیازمند دعای خیر همه مردم به ویژه خانواده معزز شهیدان هستیم.

در این دیدار صمیمی خانواده شهید حسن صیاد خدایی با ابراز قدردانی و تشکر از حضور معاون امور مجلس رئیس‌جمهور بر ادامه راه شهید تاکید و به بیان برخی ویژگی های بارز شهید از جمله عشق به اهل بیت، ولایتمداری و روحیه شهادت طلبی اشاره کردند.

خانواده شهید خدایی همچنین اعلام کردند: ما انتظار شهادت او را داشتیم زیرا حسن در مکتب سردار سلیمانی پرورش و تکامل یافته بود و سرانجام به بالاترین آرزویش که شهادت در راه خدا بود، نائل شد و همان‌گونه که به خانواده و همکاران اعلام کرده بود در خرداد ماه کربلایی شد و به جمع شهدا و حضرت سیدالشهدا پیوست، این شهید متعلق به همه ملت ایران است و ما مصمم هستیم که دو فرزند عزیزش را بگونه ای تربیت کنیم که خدایی و ادامه دهنده راه شهید و در خط ولایت باشند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت شهید صیاد خدایی سید محمد حسینی رژیم صهیونیستی صهیونیست ها سیدالشهدا شهید خدایی دوران دفاع مقدس خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت معاون امور مجلس رئیس جمهور خانواده شهید صیاد خدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۸۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشار اسد: موضع سوریه در مورد فلسطین تغییر نکرده است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از پایگاه شبکه خبری المیادین، بشار اسد رئیس جمهور سوریه طی سخنانی تاکید کرد که مواضع این کشور از زمان آغاز آرمان فلسطین در سال ۱۹۴۸ ثابت بوده و حتی یک لحظه و تحت هیچ شرایطی تغییر نکرده است.

وی اظهار داشت که سوریه بدون تردید تمام آنچه را که لازم بوده و در حد امکانات این کشور بوده به فلسطینیان و عناصر مقاومت ضد اسراییل تقدیم کرده است.

اسد تاکید کرد که مواضع دمشق نسبت به مقاومت و موضع‌گیری‌های آن نه تنها هیچ تغییری نکرد، بلکه عمق و گسترش بیشتری پیدا کرده و حوادث و تحولات نشان می‌دهد که کسی که قدرت تصمیم‌گیری ندارد، آینده‌ای نیز نخواهد داشت و کسی که قدرت ندارد هیچ ارزشی در این دنیا ندارد و کسی که برای رسیدن به وطن خود مقاومت نمی‌کند، شایسته داشتن وطن نیست.

رئیس جمهور سوریه با اشاره به جانبداری کورکورانه دولت‌های غربی از صهیونیست‌ها تاکید کرد که این موضوع تازه‌ای نیست. وی اشاره کرد که تسلیم شدن گرچه می‌تواند احساس کاذب و موقت امنیت و چه بسا قدرت به انسان بدهد، اما نمی تواند تضمین کننده بقای تسلیم شدگان باشد. در این صورت[تسلیم در برابر دشمن] دیگر تاریخ مصرف این اشخاص و دولت‌ها به پایان می‌رسد و وقتی تاریخ مصرف آنها به پایان برسد، این کشورها ویران شده و دچار فروپاشی و نابودی می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم برگزار شد
  • یک رهبر ارشد حماس: پیروزی نزدیک است
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • بشار اسد: موضع سوریه در مورد فلسطین تغییر نکرده است
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • انحراف آب هیرمند توسط طالبان به شوره زارهای افغانستان | افغانستانی‌ها آب شیرین را تلخاب می کنند! | واکنش معاون رئیس‌جمهور به این اقدام عجیب طالبان