Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@22:15:18 GMT

آرارات؛ ارامنه خوش اخلاق، اقلیت های پرستاره

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۸۱۷۴

آرارات در گذشته بازیکنان بزرگ زیادی داشته است

تیم فوتبال آرارات از همان ابتدای ظهور فوتبال در ایران حضوری فعال در این عرصه داشته، ارامنه از خوب های فوتبال ما در تمام این سالها بوده است.

به گزارش طرفداری، ستاره های بسیاری در این سالها پیراهن تیم فوتبال آرارات تهران را بر تن کرده اند و بسیاری از آنها در تیم ملی هم بازی کرده اند، البته برخی از این ستارگان ارمنی قبل از تشکیل آرارات در فوتبال ایران مشهور بوده اند که نامشان در این فهرست وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین های تاریخ باشگاه آرارات عبارت است از:

دروازه بان ها: وازگن صفریان، هنریک آذریان، رافیگ مارگوسی

مدافعان: اونیک کاراپتیان، آندرانیک اسکندریان، سبو بازیک، باغدیک عابدیان، ژورس غازاریان، مارکار نرسسیسان، سروژ کوچاری، سامسون پتروسیان، مارکار آقاجانیان، ورژسرکیسیان، سبو شهبازیان، روبیک ابراهیمی

خط میانی: هنریک سرکیسیان، گارنیک مهرابیان، کاروحق وردیان، سروژ خاچاتوریان، ماییس میناسیان، آلن میناسیان، ویگن زینلی، ویگن کوائیان، گارنیک شهبندری، آبوامیریان، زاون عنبرچیان، ماسیس هاکوپیان، ایشخان ست آقایان، سرژیک تیموریان، آندرانیک تیموریان

خط حمله: آرشاویر ملکی، ادموند اختر، ادموند بزیک، ورژبخشی، فردملکیان، روبرت مارگوسی

بهترین بهترین ها:

وازگن صفریان، اونیک کاراپتیان، مارکار آقاجانیان، آندرانیک اسکندریان، باغدیک عابدیان، کارو حق وردیان، آندرانیک تیموریان، گارنیک شهبندری، ماییس میناسیان، ادموند اختر، ادموند بزیک

سرمربی: منصور امیر آصفی و حسن حبیبی

آرارات هیچ وقت در فوتبال تهران رتبه ای بهتر از رتبه پنجم به دست نیاورد اما در همه سالهای حضورش در فوتبال ایران جزو بهترین های فوتبال ایران بود و چنان که می بینید ملی پوشان بسیاری را هم تقدیم فوتبال ایران کرد.

اخبار داغ 

پرسپولیس با میلاد زکی پور به توافق رسید! / ادعای یک روزنامه عباس جدیدی: مسی در جام‌جهانی سه گل به ایران زد! / فیلم قطع همکاری منچستریونایتد با اکثر نفرات کادرفنی رالف رانگنیک کارواخال: تصمیم ام باپه؟ تعجب کردیم چون قطار رئال مادرید فقط یک بار از مقابل شما رد می شود!

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۸۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی

به گزارش ورزش سه، کمیته فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا در دومین جلسه خود که با حضور میرشاد ماجدی، عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال ایران، در دوحه برگزار شد، تصمیمات جدیدی را تصویب کرد.

در ابتدای این جلسه، اعضای کمیته از توانمندی‌ بالای فدراسیون قطر برای برگزاری جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا تقدیر کردند.

همچنین در ادامه تصویب شد که از فصل آینده جوایز انفرادی جدیدی از جمله جایزه بهترین بازیکن زن لژیونر خارج از قاره و بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا به جوایز بهترین بهترین‌های آسیا اضافه شود.

دیگر خبرها

  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن در سوئد را محکوم کردند
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند
  • بحران کاریزما در پرسپولیس؟ | اتفاق آـزار دهنده در بازی با سپاهان
  • تصویر روز ناسا: تلسکوپ‌های کمکی زیر آسمان پرستاره جنوب
  • بلایی که یک ایرانی بر سر سوپر خودروی میلیون دلاری آورد! | فیلم
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست ۲۰ سال گذشته امارات
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • محمد محبی؛ نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه شد
  • نابودی مک لارن 1.5 میلیون دلاری توسط یوتیوبر ایرانی