Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@22:25:52 GMT

محمد صلاح: قطعاً فصل آینده در لیورپول می مانم

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۸۲۱۹

محمد صلاح قصد جدایی از لیورپول در تابستان پیش رو را ندارد.

محمد صلاح، مهاجم مصری لیورپول هنوز با این باشگاه برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده است اما به صورت قطعی در فصل 23-2022 نیز در لیورپول بازی خواهد کرد.

طرفداری | محمد صلاح امروز در کنفرانسی خبری حاضر شد و در مورد آینده خود صحبت کرد. محمد صلاح تا تابستان 2023 با لیورپول قرارداد دارد اما هنوز برای تمدید قرارداد با این باشگاه به توافق نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم مصری خواهان ماندن در لیورپول در فصل آینده است اما هنوز در مورد آینده طولانی مدت خود تصمیمی نگرفته و می تواند در تابستان 2023 به عنوان بازیکن آزاد به تیمی دیگر منتقل شود. محمد صلاح در این کنفرانس خبری گفت:

در ذهن من، در حال حاضر روی قراردادم تمرکزی ندارم. من نمی خواهم خودخواه باشم، الان زمان مناسبی برای صحبت در مورد قرارداد نیست. این مسئله در مورد تیم است، هفته مهمی در پیش داریم. امیدوارم در فینال لیگ قهرمانان من کسی باشم که همه چیز را تعیین می کند. پس از اتفاقی که در سال 2018 رخ داد، بسیار باانگیزه هستم. خواهان فتح مجدد لیگ قهرمانان هستم، می خواهم هندرسون را با جام در دست ببینم و سپس امیدوارم آن جام را به من بدهد! در فصل آینده قطعاً در لیورپول می مانم، این مشخص است.

اخبار داغ 

پرسپولیس با میلاد زکی پور به توافق رسید! / ادعای یک روزنامه عباس جدیدی: مسی در جام‌جهانی سه گل به ایران زد! / فیلم قطع همکاری منچستریونایتد با اکثر نفرات کادرفنی رالف رانگنیک کارواخال: تصمیم ام باپه؟ تعجب کردیم چون قطار رئال مادرید فقط یک بار از مقابل شما رد می شود!

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمد صلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۸۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان

عضو هیات مدیره باشگاه گیتی‌پسند گفت: امید ابراری‌نیا مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند پس از مذاکره با مدیران این مجموعه قرارداد خود را تمدید و تیم فوتسال گیتی پسند را در لیگ برتر فوتسال فصل ۱۴۰۴_۱۴۰۳ همراهی خواهد کرد.


محمدحسین عراقی‌زاده افزود: ابراری‌نیا سابقه قهرمانی و نایب قهرمانی با گیتی پسند را دارد و فصل گذشته نیز همراه با این تیم قهرمان لیگ برتر فوتسال شد.


او  گفت: پیش از این هیات مدیره باشگاه گیتی پسند به اتفاق آرا، محمد کشاورز سرمربی فعلی تیم فوتسال این باشگاه را برای سال آینده ابقا کرد و با بیشتر اعضای اصلی تیم برای فصل پیش رو قرارداد امضا کرده است.


عراقی‌زاده خاطرنشان کرد: علاوه بر امید ابراری‌نیا مربی دروازه‌بانان، احمد پری آذر مربی و امیر هوشنگ مومنی بدنساز تیم فوتسال گیتی پسند نیز قرارداد خود را با باشگاه گیتی پسند تمدید کردند.


باشگاه گیتی پسند اصفهان تاکنون قرارداد بازیکنان محمد رضا سنگ سفیدی، محمد حسین درخشانی، مسعود (باقر) محمدی، مهدی کریمی، علیرضا رفیعی‌پور، مسعود یوسف، علیرضا عسگری و بهمن جعفری را تمدید کرده و همچنین ۲ بازیکن ارزنده علی خلیلوند و مهدی دهقان نژاد را جذب کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم
  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!
  • امیدواری جانشین کلوپ: 48 ساعت دیگر در لیورپول!
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ
  • مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم