Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@04:33:38 GMT

تولید در فولاد اکسین خوزستان نباید دچار اخلال شود

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۸۵۱۲

تولید در فولاد اکسین خوزستان نباید دچار اخلال شود

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد مصطفی‌لو عصر چهارشنبه در بازدید از خطوط تولید شرکت فولاد اکسین خوزستان اظهارداشت: این واحد صنعتی متعلق به قشر بازنشسته است و باید با همه توان از آن حمایت کرد.

وی حفظ تولید و همچنین رسیدن به ظرفیت اسمی خطوط تولید فولاد اکسین را ضروری عنوان‌ کرد و افزود: با همدلی و همراهی مجموعه‌های کاری در این شرکت، موضوعات برون سازمانی در روند تولید خللی ایجاد نکرده که این موضوع بسیار با ارزش و مهمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نائب رئیس هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه در نبود مدیرعامل، کارخانه موفق به ثبت رکورد جدید تولید محصول شده است، گفت: این موضوع نشان می‌دهد که فرآیندهای اجرایی در این شرکت به خوبی با یکدیگر در حال فعالیت و همکاری هستند.

مصطفی‌لو اضافه‌کرد: گزارش تولید و عملکرد فعالیت این شرکت نشان دهنده تداوم تلاش‌ها برای جهش و رونق اقتصادی کارخانه است.

بدنه مدیریتی فولاد اکسین ترمیم می‌شود
وی همچنین به تلاش‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین صندوق بازنشستگی کشوری برای ترمیم بدنه مدیریتی شرکت فولاد اکسین اشاره‌کرد و افزود: این موضوع با استفاده از ظرفیت نخبگان صنعتی و دانشگاهی در دستور کار است.

نائب رئیس هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری بر ادامه روند تولید و کسب رکوردهای تولیدی در فولاد اکسین خوزستان تاکیدکرد و گفت: با همه توان باید تلاش کرد تا شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است در این شرکت محقق شود.

بر اساس این گزارش، ۳۹.۵ درصد از سهام فولاد اکسین متعلق به گروه ملی از شرکت‌های زیرمجموعه بانک ملی، ۳۰ درصد از سهام آن متعلق به شستا زیر مجموعه تامین اجتماعی و ۳۰ درصد دیگر از سهام این شرکت متعلق به صندوق بازنشستگی کشوری است.

برچسب‌ها صنعت فولاد صندوق بازنشستگی کشوری خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنعت فولاد صندوق بازنشستگی کشوری خوزستان صنعت فولاد صندوق بازنشستگی کشوری خوزستان صندوق بازنشستگی کشوری فولاد اکسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۸۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور و حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان در کنار بخش کشاورزی موجب تحول و جهش تولید در این بخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده عصر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی و اعضای صندوق توسعه بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر حمایت جدی از توسعه بخش کشاورزی استان، اظهار کرد: استعدادهای حوزه کشاورزی باید با انجام مطالعات شناسایی و شرکت‌های دانش‌بنیان بیشترین نقش‌آفرینی را در این بخش داشته باشند.

وی با بیان اینکه تعاونی‌های بخش کشاورزی باید توسعه یابند و فعال‌تر شوند، افزود: حمایت از این صندوق از طریق اختصاص اعتبارات با هدف حمایت از تمام کشاورزان و سهامداران استان مدنظر باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود ۱۶۱ تعاونی و تشکل بخش کشاورزی، گفت: در راستای مردمی‌سازی دولت و تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم زمینه مشارکت کشاورزانی که عضو این صندوق هستند برای جهش در بخش کشاورزی فراهم شود.

وی تصریح کرد: گیاهان دارویی و سایر بخش‌های حوزه کشاورزی فرصت مناسبی برای مشارکت مردم است و بخش کشاورزی زمینه ساز حضور مردم در این بخش باشد.

احمدزاده خاطرنشان کرد: وجود آب فراوان، زمین‌های مستعد و اراضی کشاورزی باید توسعه اشتغال و تحول در این بخش را فراهم کند.

کد خبر 747964

دیگر خبرها

  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • ورود صندوق ملی مسکن به خرید سیمان/ واسطه‌ها حذف می‌شوند
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری