Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان رسانه‌ها، خبرنگاران و نمایندگان ولایتی انجمن خبرنگاران آزاد خواسته هایشان از جمله حق‌ دسترسی به اطلاعات، تکس مالیاتی سالانه، جرائم مالیاتی و صرفیه های برق رسانه‌ها را با مسئولان محلی مطرح نمودند.

حجت‌الله مجددی رییس انجمن ژورنالیستان آزاد افغانستان در این نشست ضمن تاکید روی برداشته شدن این چالش‌ها از احیای مجدد کمیته های مشترک حکومت و رسانه‌ها در بعضی ولایت‌ها استقبال نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس انجمن ژورنالیستان آزاد افغانستان گفت: پس از تسلط طالبان بر افغانستان نشرات ۴۰درصد از رسانه های فعال کشور به دلیل چالش های اقتصادی به یک باره متوقف شد.

حقمل، معاون ریاست عمومی رادیو تلویزیون ملی افغانستان در نشست مشترک هماهنگی رسانه‌ها و مسئولان محلی گفت: رسانه‌ها نقش تعین کننده روی زندگی مردمی و تصمیمات آنان دارد و هر اندازه که هماهنگی و رابطه میان رسانه و حکومت بیشتر شود، به همان اندازه مردم در روشنایی حقایق قرار می گیرند.

مسئولان و اصحاب رسانه ها در این نشست، ابراز امیدواری کردند که برایند این نشست‌ها به گونه واقعی منتج به ایجاد هماهنگی و رفع چالش های سد راه فعالیت رسانه‌ها گردد.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افغانستان نشریات رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۸۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان

مسئولان وزارت صحت عامه طالبان در مراسم بزرگداشت روز جهانی مبارزه با بیماری مالاریا در کابل گفتند: درسال ۲۰۲۳ بیش از ۱۸۰هزار مورد ابتلا به بیماری مالاریا در کشور ثبت شده است.

به گفته مسئولان این آمار نسبت به سال ۲۰۲۲ حدود ۳۰ درصد افزایش نشان می دهد.

بنابر اعلام این وزارتخانه، افغانستان از نظر شیوع مالاریا پنجمین کشور حوزه مدیترانه است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • علی‌اف: فعالیت مرکز نظارت مشترک روسیه و ترکیه به پایان رسید
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • فیلم عصبانیت یک شهروند از مسئولان؛ خارج شدن‌ آب به نفع افغانستان از کشور؟
  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند
  • ببینید | تصاویری از خارج شدن‌ آب به نفع افغانستان از کشور؛ عصبانیت شهروندان از مسئولان