Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، شاگردان امیر خلیفه اصل عصر چهارشنبه برای حضور درمرحله پلی آف لیگ دسته دوم فقط با پیروزی برحریف خود می توانستند به این مرحله راه یابند.

در نیمه نخست این دیدار شاهد یک بازی سرد از ۲تیم بودیم و کمتر توپ روی دروازه ها رد و بدل شد تا ۲ تیم بدون گل به رختکن بروند.
در نیمه دوم تیم شهرداری بندرعباس بازی هجومی را دردستور کار خود قراردادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در دقیقه ۵۵ صاحب یک ضربه پنالتی شدند و مصطفی ماهی موفق شد گل اول این تیم را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.

 در ادامه بازی و در دقیقه ۷۸ آبی پوشان روی یک ضد حمله وخطای مدافع شهرداری درپشت محوطه جریمه کمک داوربازی آن را پنالتی گرفت و داور پذیرفت و این ضربه پنالتی علی کیانی به گل تبدیل کرد تا بازی مساوی شود.
شهرداری بعد از دریافت گل مساوی فشار حملات خود را بیشتر کرد تا این که در دقیقه ۸۸روی یک ضربه ایستگاهی یوسف شراکی با ضربه سر زیبا برای دومین بار قفل دروازه آبی پوشان تهران را باز کرد تا یک بار دیگر شادی روی سکوهای تماشاگران ورزشگاه خلیج فارس بیاید.
این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود شهرداری بندرعباس به پایان رسید تا شهرداری به بازی پلی آف راه یابد و بازی آخر مقابل این تیم در تهران مقابل نیروی زمینی بی تاثیر باشد،تیم چوکا تالش از این  گروه به صورت مستقیم به لیگ یک راه یافت.
داوران این دیدارسیدحسین حسینی، محمد علی رضایی، محمد صفار و دانیال طاهری بودندونماینده  فدراسیون انتظاری بود.

برچسب‌ها فوتبال فدراسیون های ورزشی شهرداری بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون های ورزشی شهرداری بندرعباس فوتبال فدراسیون های ورزشی شهرداری بندرعباس شهرداری بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۹۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم هندبال «فتح قم» که به مرحله نهایی لیگ هندبال دسته دوم باشگاه‌های کشور راه یافته بود، در این مرحله با قبول دو شکست و یک پیروزی در جایگاه سوم ایستاد و نتوانست به لیگ دسته یک صعود کند.

هندبالیست‌های قمی در بازی نخست مرحله پایانی ۳۰ -۲۹ برابر «کات شاهرود» شکست خوردند، در بازی دوم ۳۷ – ۳۲ برابر «نجف آباد اصفهان» نتیجه را واگذار کردند و «پارس پویان بهبهان» را ۳۰-۲۴ شکست دادند.

شاهرود میزبان مرحله پایانی لیگ دسته دوم هندبال باشگاه‌های کشور بود.

دیگر خبرها

  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم + فیلم
  • آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس / حذف سرخپوشان در بازی نفس گیر در ضربات پنالتی +فیلم
  • پنجه آلومینیوم بر صورت قرمزها / پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند