Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا رضا مهاجری چهارشنبه شب پس از تساوی تیمش مقابل صنعت نفت در نشست خبری ضمن همدردی با مردم داغ دیده آبادان اظهار داشت: متأسفانه در حادثه ریزش ساختمان متروپل تعدادی از هموطنان عزیزمان جان‌شان را از دست دادند و عده‌ای هم هنوز زیر آوار هستند که خیلی دردناک است. 

وی افزود: بازی امشب، سخت، پرفشار، نفسگیر، جذاب و پر از حادثه بود و یک اتفاق جشن ماندن ما در لیگ برتر را به تأخیر انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: درست است که شهر خودرو روی کاغذ هنوز شانس دارد، ولی ما یک بازی با استقلال داریم و البته پنج امتیاز اختلاف بین ماست. 

وی با بیان اینکه فشار زیادی روی تیمش است افزود: روزی که این تیم را تحویل گرفتم خیلی از بزرگ‌ها گفتند که به این تیم نروم اما خوشحالم که مردم پشت تیم آمده و نتایجی گرفتیم که رضایت فوتبال دوستان مسجدسلیمان را جلب کرد. 

مهاجری با اشاره با اینکه خیلی راحت سه امتیاز بازی را از دست دادیم گفت: امروز همه دیدند روی گل اولی که خوردیم توپ به طور کامل از خط رد شد. سرنوشت ما با همان پرچم می‌توانست عوض شود و یک بر صفر به رختکن برویم. 

وی افزود: الان در فوتبال روز دنیا با VAR کار می‌کنند و بازبینی دارند ولی داوران ما با ۲ چشم باید کار کنند و در لحظه تصمیم بگیرد که ممکن است اشتباه کنند.

مهاجری گفت: در بازی با ذوب‌آهن همه دیدند که داور پنالتی محرز ما را نگرفت و اگر داور برای ما پنالتی می‌گرفت نتیجه بازی ۲ بر صفر و سه امتیاز ما قطعی می‌شد. در کل این مسائل و اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است. به تیم داوری و بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. 

وی افزود: به نظر من تیم ما در لیگ ماند ولی روی کاغذ هنوز یک مقدار کار داریم و امیدوارم هفته بعد جشن بقا را بگیریم تا برای فصل آینده برنامه‌ریزی شود.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

برچسب‌ها صنعت نفت آبادان نفت مسجد سلیمان خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان نفت مسجد سلیمان خوزستان صنعت نفت آبادان نفت مسجد سلیمان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۹۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

دیگر خبرها

  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان ماندنی شد؟