Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@04:26:09 GMT

ایمان صادقی: فجر با اشتباهات فردی سقوط کرد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۹۵۹۳

دروازه‌بان فجر عقیده دارد از نیم فصل دوم به بعد اشتباهات تاکتیکی نداشتند اما اشتباهات فردی مداوم آنها سبب سقوط‌شان شده است.

ایمان صادقی، گلر فجر پس از شکست به تراکتور در پاسخ به خبرنگاران گفت:

روی دوتا سهل‌انگاری بازی را واگذار کردیم؛ روی دو موقعیتی که نصفه و نیمه بود و می‌تواتستیم با دقت بیشتری روی یارگیری‌ها تمرکز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتبال همین است و مخصوصا اگر در لیگ برتر اشتباه کنی گل می‌خوری. متاسفانه اولین بارمان نیست که این اشتباهات فردی را داریم‌. با اینکه جلو بودیم اما وقتی در این بازی‌های سنگین اشتباه کنی کار بسیار سخت می‌شود.

او در مورد همزمان نشدن بازی آنها با شهرخودرو و نارضایتی باشگاه فجر از این موضوع گفت:

در جریان نیستم و تصمیم کادرفنی و مدیریت است‌.

صادقی در مورد عوامل سقوط تیم‌شان اظهار داشت:

تلاش‌مان را کردیم و همه بچه‌ها زحمت کشیدند ولی از اول فصل در یارگیری و نتیجه‌گیری ضعیف عمل کردیم. می‌توانستیم در نیم فصل بهتر یارگیری کنیم که به اینجا نرسد. ما گل‌هایی خوردیم که اشتباهات فردی بوده و از نیم فصل و وقتی آقای سرآسیایی آمد اشتباهات تاکتیکی خیلی کم بوده است. شرمنده هواداران شدیم و فصل خیلی سختی بود. سخت است گل بخوری و بخواهی در بازی‌های بزرگ برگردی.

اخبار داغ 

پرسپولیس با میلاد زکی پور به توافق رسید! / ادعای یک روزنامه عباس جدیدی: مسی در جام‌جهانی سه گل به ایران زد! / فیلم قطع همکاری منچستریونایتد با اکثر نفرات کادرفنی رالف رانگنیک کارواخال: تصمیم ام باپه؟ تعجب کردیم چون قطار رئال مادرید فقط یک بار از مقابل شما رد می شود!

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اشتباهات فردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۹۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد

به گزارش قدس آنلاین، هفته سی‌وپنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس با برگزاری چهار دیدار همزمان از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه پیگیری شد.

در رقابت‌های امروز، منچستریونایتد برابر برنلی با تساوی یک - یک متوقف شد. آنتونی در دقیقه ۷۹ منچستر را پیش انداخت اما زکی آمدونی در دقیقه ۸۷ و از روی نقطه پنالتی گل مساوی برنلی را به ثمر رساند. منچستر با این تساوی ۵۴ امتیازی شد و در رده ششم قرار گرفت. برنلی هم با ۲۴ امتیاز در رده نوزدهم و یکی مانده به آخر جدول قرار دارد.

در دیگر بازی، نیوکاسل ۵ بر یک شفیلدیونایتد را شکست داد. شفیلد با این شکست ۱۶ امتیازی ماند و در فاصله ۳ هفته تا پایان لیگ جزیره به دسته اول سقوط کرد.

در دیگر بازی‌های همزمان، ولورهمپتون ۲ بر یک لوتون را شکست داد و فولام برابر کریستال پالاس به تساوی یک - یک رسید.

در سایر بازی‌های امشب، اورتون از ساعت ۲۰ به مصاف برنتفورد رفته است و از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه هم آستون‌ویلا با چلسی روبه‌رو می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بازگشت سعید صادقی از بیماری
  • سقوط بدترین تیم تاریخ از لالیگا!
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • رسمی: شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را مرتکب شویم
  • وحید شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را تکرار کنیم
  • سقوط تلخ تیم نام آشنا به سری بی ایتالیا
  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟