Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@22:06:04 GMT

خشم شدید تل آویو از درز اطلاعات یک ترور در ایران

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۰۰۱۴

خشم شدید تل آویو از درز اطلاعات یک ترور در ایران

رژیم صهیونستی از افشای اطلاعات ترور نظامی ایرانی در روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز خشمگین شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از وای نت، تشکیلات جنگی رژیم صهیونیستی از افشای اطلاعات ترور نظامی ایرانی در روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز خشمگین شده است و آمریکا در ارتباط با افشای این اطلاعات مقصر می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته شده مقامات جنگی رژیم صهیونیستی از انتشار اطلاعات ترور نظامی ایرانی در آمریکا به شدت شگفت زده و خشمگین هستند و نسبت به این اقدام به شدت دچار نگرانی شده اند.

خبر نگرانی و عصبانیت مقامات تل آویو از آمریکا را روزنامه «یدیعوت اخرونوت» به عنوان پرانتشارترین روزنامهٔ رژیم صهیونیستی در ساعات نیمه شب به وقت تل آویو منتشر کرده، هرچند جزئیات بیشتری از این واکنش اعلام نکرده است.

انتشار گزارش خشم و عصبانیت مقامات صهیونیستی از شرکای آمریکایی خود تنها چند ساعت پس از آن صورت گرفت که روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز اعلام کرد که برخی گزارش‌ها حاکی از ان است که مقام‌های رژیم‌صهیونیستی به ترور شهید صیادخدایی، توسط مأموران این رژیم اذعان کرده اند.

در گزارش نیویورک تایمز گفته شده که هرچند سخنگوی نفتالی بنت در این ارتباط اظهارنظری نداشته است، اما یک مقام مطلع گفته است که تل آویو انجام این کار را به اطلاع واشنگتن رسانده است.

سرهنگ پاسدار شهید حسن صیاد خدایی روز یکشنبه در مقابل منزل خود در یکی از خیابان‌های تهران به ضرب گلوله ایادی آمریکا و رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

در گزارش نیویورک تایمز به نقل از مقامات تل آویو ادعا شده است که شهید خدایی، فرماندهی یک واحد مخفی علیه نیروهای اسرائیلی را برعهده داشته است.

به ادعای مقام اطلاعاتی آگاه در آمریکا که نامش فاش نشده، اسرائیلی‌ها به آمریکایی‌ها گفتند که هدف از این ترور هشداری به ایران برای توقف عملیات یک گروه مخفی در نیروی قدس سپاه موسوم به واحد ۸۴۰ بوده که علیه نیروهای اسرائیلی مشغول به فعالیت بوده است.

نیویورک تایمز در گزارش خود به نقل از برخی تحلیلگران گفته است که این اتهامات با هدف جلوگیری از توافق آمریکا با ایران در جریان گفتگوهای هسته‌ای و حذف نام سپاه به عنوان از فهرست تروریستی ادعایی آمریکا صورت گرفته است.

به گفته یک مقام اسرائیلی، موضوع ترور اخیر در تهران ممکن است به مجموعه همکاری‌هایی مرتبط باشد که پیشتر صهیونیست‌ها با همکاری شبکه ایران اینترنشنال که از سوی سعودی‌ها تأمین مالی می‌شود، علیه ایران اعلام کرده بودند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی نیویورک تایمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۰۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج استعفای مقامات نظامی صهیونیست این‌بار هالیوی را گرفتار می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که پیش بینی می‌شود هرتزی هالیوی رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم طی روزهای آتی از سمت خود استعفا دهد.

در این گزارش آمده است: در حال حاضر گمانه زنی‌هایی در خصوص جانشین هالیوی در جریان است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی ادامه داد: تعدادی از افسران ارشد ارتش با وکلای خود قبل از آغاز تحقیقات در خصوص علل شکست تل آویو در برابر عملیات طوفان الاقصی رایزنی می‌کنند.

لازم به ذکر است با طولانی شدن جنگ و به اذعان محافل عبری با گذشت هفت ماه از جنگ در جنوب و شمال اراضی اشغالی که بدون هیچ دستاورد محسوسی برای صهیونیست‌ها عجین شده است اکنون، شکاف‌ها و اختلافات با کناره‌گیری فرماندهان نظامی و مقامات سیاسی تل آویو به علت ناکامی در جنگ غزه رنگ و بوی جدی‌تری گرفته است.

این فرمانده صهیونیستی به ۲ افسر ارشد دیگر یعنی مسئول شعبه اطلاعات نظامی ارتش و فرمانده منطقه مرکزی ارتش پیوست که تصمیم به استعفا گرفتند.

عامول هرئیل تحلیلگر امور نظامی روزنامه صهیونیستی هاآرتص گزارش داده بود: پیش بینی ما این است که شاهد موج گسترده‌ای از استعفا در میان مقامات سیاسی و نظامی طی دوره آتی به دلیل شکست در مقابله با عملیات طوفان الاقصی باشیم.

وی افزود: این موج استعفا باعث می‌شود بنیامین نتانیاهو در موضع سختی قرار بگیرد چرا که وی تنها کسی است که تاکنون پذیرش هر گونه مسئولیت مربوط به شکست تل آویو را رد کرده است.

کد خبر 6089621

دیگر خبرها

  • سونامی بین‌المللی علیه مقامات تل‌آویو در راه است
  • گمانه‌زنی تایمز درباره بازداشت سران تل‌آویو به اتهام جنایت جنگی
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
  • نیویورک‌تایمز: سیستم پزشکی غزه در آستانه فروپاشی است
  • موج استعفای مقامات نظامی صهیونیست این‌بار هالیوی را گرفتار می‌کند
  • سفر هیات مصری به تل‌آویو برای انجام مذاکرات
  • هیئتی از مصر وارد تل‌آویو شد
  • نیویورک تایمز: ارتش اسرائیل به عمد امدادگران را هدف قرار می‌دهد