Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شاگردان مجیدی نه تنها در بیست و نهمین بازی این فصل خود هم شکست نخوردند، بلکه در مقابل یکی از تیم‌های خوب این فصل رقابت‌ها و خارج از خانه با ۲ گل به پیروزی رسیدند تا نوزدهمین پیروزی این فصل خود را هم به دست آورده باشند و قهرمانی شان را شیرین‌تر از قبل کنند.

با این پیروزی جمع امتیازات استقلال در این فصل به ۶۷ رسید که این برابری می‌کند با رکورد بالاترین امتیاز در لیگ‌های ۱۶ تیمی که در اختیار پرسپولیس بود تا شاگردان مجیدی در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ در این رکورد با سرخ پوشان شریک باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلالی‌ها این فرصت را دارند تا با کسب تنها یک امتیاز از آخرین بازی از این امتیاز عبور کرده و این حد نصاب را هم به تنهایی در اختیار خود قرار دهند.

تیم استقلال در آخرین هفته از رقابتهای لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان نفت مسجد سلیمان است که حداقل روی کاغذ به نظر می‌رسد برای به دست آوردن این یک امتیاز نباید کار دشواری داشته باشند.

کد خبر 5498881 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال فرهاد مجیدی فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران کمیته ملی المپیک مهدی طارمی تیم فوتبال امید ایران کشتی فرنگی فوتسال پرتغال تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال تراکتور تیم فوتبال پورتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۰۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS

لیونل مسی دو رکورد گلزنی در لیگ برتر فوتبال آمریکا (MLS) به نام خود ثبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اینتر میامی بامداد امروز در بازی خارج از خانه فصل عادی MLS در خانه نیوانگلند با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید. لیونل مسی، مهاجم 36 ساله آرژانتینی در این بازی 2 گل زد و 2 پاس گل داد.

این نتیجه به لیونل مسی اجازه داد تا دو رکورد جدید MLS را به طور همزمان ثبت کند. در 7 بازی فصل عادی، او 16 امتیاز با 9 گل و 7 پاس گل به دست آورده است.  پیش از این هیچ بازیکنی در تاریخ لیگ در 7 بازی ابتدایی خود 16 امتیاز با استفاده از سیستم گل و پاس گل کسب نکرده بود.

لیونل مسی همچنین با 5 بازی متوالی که در آن دو یا چند گل یا پاس گل داده است به نخستین بازیکن تاریخ MLS در این شاخص تبدیل شد.

در حال حاضر اینتر میامی با 21 امتیاز در صدر جدول رده بندی MLS قرار دارد و در بازی بعدی خود با نیویورک ردبولز دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا