Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@06:20:11 GMT

کشف و توقیف 9 تُن آرد یارانه ای در مشهد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۰۵۸۶

کشف و توقیف 9 تُن آرد یارانه ای در مشهد

به گزاش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی خراسان رضوی، سید علی اکبر نصری سرآسیا گفت: ۱۱۵ کیسه آرد دولتی و یارانه ای به میزان ۴۶۰۰ کیلوگرم از انباری در جاده کلات کشف و ضبط شد.

وی افزود: آردهای مکشوفه توقیف شده و فرد متخلف نیز شناسایی شد و برابر دستور معاون محترم اجرایی در امور شعب تعزیرات حکومتی، کالاهای توقیفی از محل بارگیری و به صورت امانت در اختیار اتحادیه نانوایان قرار گرفت تا پس از تعیین تکلیف در طرح برکت ۲  به نانوایی های های تعیین شده  جهت پخت نان سفره مردم انتقال پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصری سرآسیا همچنین از کشف و توقیف ۱۰۶ کیسه آرد یارانه‌ای نوع یک به میزان ۴۲۴۰ کیلوگرم در محدوده روستای تپه سلام شهرستان مشهد خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند خبر‌های خود را در خصوص احتکار، تقلب، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه با شماره پیامک ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ و یا شماره تماس ۱۲۴ اعلام نمایند.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

منبع: فارس

کلیدواژه: آرد یارانه ای احتکار توقیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۰۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۴۰۰ کیسه آرد رایگان به نیازمندان در بشاگرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس،  رئیس اداره صنعت معدن و تجارت بشاگرد گفت: با کمک نیکوکاران و عاملان توزیع آرد روستایی، خانوار‌های نیازمند شناسایی و هزینه سهمیه آرد خانه پز آنها که هر کیسه ۱۰۰ هزار تومان تا تحویل درب منزل بود پرداخت شد.

زارعی گفت: ارزش ریالی آرد‌های خریداری شده ۴۰ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید؛ اختصاص سهمیه آرد به نانوایی‌های هرمزگان متناسب با تراکنش

دیگر خبرها

  • رفع نگرانی کشاورزان با مصرف کود یارانه ای
  • ۱۶۱ هزار میلیارد تومان یارانه برای نان
  • رضا نصری: احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو از طرف دادگاه کیفری بین المللی / برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!
  • نصری، حقوقدان بین الملل: برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • کشف ۲۵۶ کیسه آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • عرضه کیسه پلاستیکی ممنوع شد + فیلم
  • اهدای ۴۰۰ کیسه آرد رایگان به نیازمندان در بشاگرد
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در البرز معدوم شد