Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیات اقتصادی و تجاری قزاقستانی با معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان و کارشناسان سرمایه گذاری این اداره کل دیدار کردند.

محمد محسن سلیمی پور، معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در این دیدار به تشریح ظرفیت بنادر استان گیلان، فرصت‌های سرمایه گذاری، ارائه خدمات تخلیه و بارگیری از جمله غلات، روغن و سوخت و همچنین در راستای ترانزیت و سوآپ کالا پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست نحوه همکاری‌های دوجانبه، ترانزیت و جذب کالا، ارائه پیشنهادات در راستای استفاده بهینه از کریدور‌های منطقه به خصوص TMTM (کریدور میانی) مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اداره کل ترانزیت، لجستیک و توافقنامه‌های سازمان بنادر و دریانوردی برگزار کننده این دیدار بوده و مقرر شده است که هیات تجاری مذکور پس از بازدید از بنادر گیلان، از بنادر چابهار و بندرعباس نیز بازدید بعمل آورند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنادر و دریانوردی ترانزیت و جذب کالا اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۰۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ یک مغازه ابزار یراق در شهرستان شفت دقایقی پیش آتش گرفت و ماموران آتش نشانی در تلاشند تا این حریق را مهار کنند.

همچنین از شهرستان سیاهکل هم خبر رسید که یک واحد مسکونی آتش گرفته است.

خبر در حال تکمیل شدن است.

دیگر خبرها

  • بررسی روند تقویت همکاری‌های دوجانبه ایران و آژانس در دیدار گروسی با اسلامی
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه شریف با دانشگاه‌های عراق
  • ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی استفاده کنند
  • بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه‌های عراق
  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد/ دیدار گسترده وزیر خارجه با مقامات ارشد کشورهای اسلامی
  • سازمان بنادر و دریانوردی چه برنامه‌ای برای حضور دانش‌بنیان‌ها دارد؟
  • تجلیل از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با رژیم صهیونیستی
  • تقدیر از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با اسرائیل