Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتحی گفت: فراخوان جشنواره نقد برتر منتشر شده و شرکت‌کنندگان تا ۱۵ خردادماه فرصت دارند تا آثار خود را از طریق نشانی اینترنتی www.Naghd.eadl.ir به دبیرخانه ارسال کنند.

او می گوید: این جشنواره در راستای اجرای مأموریت‌های قوه قضائیه خصوصا احیاء حقوق عامه، گسترش عدل و آزادی‌های مشروع که در اصل یکصد و پنجاه و ششم قانون اساسی پیش بینی شده است و نیز راهکار‌های مندرج در سند تحول قضائی با عنوان تقدیر از نقد‌های برتر درباره قوه قضائه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان زنجان گفت: در این جشنواره، آثار مختلف رسانه‌ای، علمی، حقوقی و… در قالب‌های مختلف مکتوب و چند رسانه‌ای مورد ارزیابی و تقدیر قرار خواهند گرفت و بر این اساس ۱۰ محور اصلی و ۵۵ محور فرعی برای آثار دریافتی از سوی منتقدین در نظر گرفته شده است.

فتحی می گوید: اصلاح مجرمان، نظام مدیریتی قوه قضائیه و سازمان‌های تابعه، کارکرد‌های رسانه‌ای در قوه قضائیه، رویکرد‌های تحول و تعالی در قوه قضائیه و کارکرد‌های برون سازمانی قوه قضائیه از اهداف این جشنواره است و ذیل هرکدام از محور‌های اصلی محتوایی، تعدادی محور فرعی نیز موجود است که با مراجعه به سایت نقد برتر در دسترس علاقمندان قرار دارد.

معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: این جشنواره هفته اول تیرماه سال ۱۴۰۱ و به مناسبت هفته قوه قضائیه با حضور رئیس قوه قضائیه با دعوت از نقدکنندگان برتر، اصحاب رسانه و مسئولین دستگاه قضائی برگزار می‌شود. در هر گروه از جامعه هدف، بر اساس نظر هیئت‌های داوری، در قالب سه نوع جایزه ازجمله نقد‌های طلایی، نقد‌های نقره‌ای و نقد‌های برنزی (در مجموع ۱۲ اثر) از منتقدین تقدیر به عمل می‌آید، همچنین جوایز نفیسی نیز به منتقدین برتر اهدا خواهد شد.

او می گوید: هیئت داوران جشنواره نقد برتر متشکل از جمعی از افراد دارای تخصص، دانش، تجربه و شهرت در حوزه‌های خاص است؛ لذا بر این اساس، منتقدین صاحب اثر می‌توانند آثار خود را با محور‌های یاد شده را حدفاصل تاریخ ۱۵ اردیبهشت تا ۱۵ خرداد سال ۱۴۰۱ با مراجعه به آدرس سایت نقد برتر https://naghd.eadl.ir و سامانه نقد برتر naghdebartar.ir ثبت و ارائه کند. البته امکان تمدید این محدوده به مدت چند روز نیز وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری زنجان قوه قضائیه قوه قضائیه نقد برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۱۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین گام‌های خیبر برای فتح لیگ یک/ جنگ ۴ تیم بر سر بقا

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال در حالی برگزار خواهد شد که همچنان تکلیف تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر و سقوط کننده به لیگ دسته دوم به طور قطعی مشخص نشده است و ممکن است هر هفته شاهد اتفاقات غیرمنتظره ای باشیم.

این در حالی است که در صدر جدول تیم خیبر خرم آباد را به لطف حاشیه امن مناسبی که با تیم‌های پس از خودش ایجاد کرده است باید یکی از جدی ترین گزینه‌های حضور در فصل آینده لیگ برتر دانست.

این تیم خرم آبادی با تیم چادرملو اردکان که در رده دوم است ۷ امتیاز فاصله دارد و بعید به نظر می‌رسد که شاگردان مهاجری در هفته‌های پایانی لیگ با لغزش بزرگی مواجه شوند و فرصت بزرگی که برای حضور در لیگ برتر دارند را به سادگی از دست بدهند.

اما تیم چادرملو که در رده دوم قرار دارد در هفته‌های اخیر امتیازات زیادی را از دست داد و کسب تنها ۲ پیروزی در ۷ دیدار اخیر موجب شد نه تنها صدر جدول را به خیبری‌ها واگذار کند بلکه حالا باید نگران جایگاه دومی هم باشد.

این با ۵۷ امتیاز در رده دوم قرار دارد و پشت سر خود فجر سپاسی را می بیند که با یک بازی کمتر ۵۵ امتیازی است و نفت مسجد سلیمان با ۵۴ امتیاز در رده چهارم حضور دارد.

در انتهای جدول هم وضعیت به همین شکل است. خوشه طلایی ساوه تنها ۱۵ امتیاز کسب کرده است و جدی ترین گزینه سقوط به لیگ دسته دوم است. اما داماش گیلان، دریا بابل، شاهین بندر عامری و شهرداری آستارا رقابت بسیار تنگاتنگی برای بقا در لیگ خواهند داشت و باید در هفته‌های پایانی امتیازات لازم را کسب کنند.

برنامه دیدارهای هفته بیست و نهم به شرح زیر است:

* دریا بابل - مس شهر بابک؛ ۱۷:۰۰
* سایپا - چادرملو اردکان؛ ۱۷:۰۰
* خوشه طلایی - آریو اسلامشهر؛ ۱۷:۱۵
* داماش گیلان - شهر راز شیراز؛ ۱۷:۱۵
* شهرداری آستارا - استقلال آبی پوش ملاثانی؛ ۱۷:۱۵
* مس کرمان - شاهین بندر عامری؛ ۱۷:۴۵
* فجر سپاسی - خیبر خرم آباد؛ ۱۸:۰۰
* نفت و گاز گچساران - مس سونگون؛ ۱۸:۱۵
* نفت مسجدسلیمان - پارس جنوبی جم؛ ۱۸:۱۵

کد خبر 6094899

دیگر خبرها

  • چادرملو صدرنشین اسلحه اپه در لیگ شمشیربازی شد
  • نفرات برتر جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار معرفی شدند
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • معرفی ۱۰۷ برگزیده دومین دوره جشنواره شهید آوینی در شیراز
  • کسب رتبه نخست محقق پژوهشکده سرطان معتمد در جشنواره تحقیقات برتر «سلول درمانی و سلول های بنیادی»
  • کسب رتبه نخست محقق پژوهشکده سرطان معتمد در جشنواره تحقیقات برتر «سلول درمانی و سلول‌های بنیادی خونساز»
  • معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی
  • آخرین گام‌های خیبر برای فتح لیگ یک/ جنگ ۴ تیم بر سر بقا
  • درخشش تسنیم در جشنواره رسانه‌ای لرستان/ ۳ خبرنگار برتر شدند
  • جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته ۲۵