Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، این واحد پرورش مرغ تخمگذار در زمینی به مساحت ۴۸ هکتار و مساحت مسقف ۵۲ هزار و ۷۶۵ مترمربع احداث شده است و با ظرفیت ۹۴۵ هزار قطعه مرغ تخمگذار و ۳۱۵ هزار قطعه پرورش جوجه در سال فعالیت دارد.

راه اندازی این واحد تولیدی زمینه اشتغال برای ۲۲۰ نفر را به صورت مستقیم و ۷۰۰ نفر را به صورت غیر مستقیم در منطقه فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قزوین در این بازدید ضمن شنیدن مسایل و مشکلات فعالان این عرصه، گفت:  قزوین با داشتن واحدهای مرغداری متعدد ضمن تامین نیاز استان قادر است بخشی از نیاز کشور را نیز تامین کند.

وی افزود: موضوع تعرفه آب بهای واحدهای مرغداری که مورد انتقاد تولیدکنندگان است باید در جلسات تخصصی بررسی شود و اگر موضوع ملی بود در سطح استان برای آن تصمیم گیری شود.

در این بازدید میثم پیله‌ فروش معاون اقتصادی استاندار، رضا افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و حامد فتوحی فرماندار آبیک استاندار را همراهی می کردند.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی رونق تولید تولید داخلی استان قزوین محمدمهدی اعلایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی رونق تولید تولید داخلی وزارت جهاد کشاورزی رونق تولید تولید داخلی استان قزوین محمدمهدی اعلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۱۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین

فرماندار آبیک قزوین از تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند و مجروح شدن دو چوپان در حادثه برخورد با قطار در حوالی آبیک خبر داد.

حجت الله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک در گفت‌و‌گو با تسنیم با اشاره به تلف شدن 57 رأس گوسفند در حوالی شهرستان آبیک  اظهار داشت: در حادثه ی برخورد قطار با گله‌ گوسفند در حوالی شهرستان آبیک، 57 رأس گوسفند تلف شد.

وی ادامه داد: در این حادثه علاوه بر 57 گوسفند، دو چوپان نیز از ناحیه دست و سر مجروح شدند.

فرماندار آبیک در پایان سخنانش تأکید کرد: علی رغم وجود پل زیر گذر، چوبان گله از روی ریل عبور عبور داده که منجر به چنین اتفاقی شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین
  • بازدید استاندار مازندران از روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی