Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران چراغ‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی و تصاویر ماهواره‌ای، تا اوایل هفته آینده در سطح استان آسمانی صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد به نسبت شدید، احتمال خیزش گرد و خاک محلی، در بعضی ساعات غبار، کاهش دید و کیفیت نسبی هوا پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دامداری‌ها، مرغ داری‌ها، گلخانه‌ها و سالن‌های پرورش قارچ با توجه نوسانات دما و رطوبت در چند روز آینده باید دما و رطوبت را کنترل کنند.

مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با توجه به وزش بادهای نسبتاً شدید تا شدید طی چند روز آینده سازه و پوشش گلخانه‌ای باید ترمیم و مستحکم شود.

چراغ‌پور عنوان کرد: با توجه به احتمال خیزش گرد و خاک باید شیلات داران پاکسازی و رعایت بهداشت عمومی آب استخرها را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه از اول مهر ماه تا کنون میانگین وزنی بارش‌ها در استان ۵۰۷ میلیمتر بوده است، اظهار کرد: بارش‌ها نسبت به بلند مدت ۱۳ درصد کاهش یافته است.

مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته دمای مرکز استان یک درجه زیر صفر بوده است، مطرح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته شهرکرد سردترین نقطه استان گزارش شده است.

چراغ‌پور اعلام کرد: «مال خلیفه» در شبانه روز گذشته با دمای ۳۰ درجه بالای صفر گرم‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری بوده است.

کد خبر 5499784

منبع: مهر

کلیدواژه: هواشناسی چهارمحال و بختیاری کاهش دما وزش باد بوشهر آلودگی هوا کرمانشاه ساختمان متروپل سوم خرداد فتح خرمشهر گرد و خاک گرد و غبار ابادان آزادسازی خرمشهر ریزش آوار ویروس کرونا خراسان رضوی آمار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۱۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند/ بارندگی در این مناطق شدید خواهد بود

به گزارش خبرآنلاین از کانال خبری چندثانیه، فردا سامانه بارشی ضمن تقویت، نوار غربی و بخش‌هایی از بوشهر و فارس را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

اصغری، کارشناس هواشناسی در این باره گفت: بارندگی‌های نسبتا قابل توجهی در نیمه غربی آغاز خواهد شد و هشدار نارنجی برای این مناطق صادر شده است.

وی افزود: بوشهر، کرمان، یزد و مرکزی منتظر باشند از سمت غرب بارش آغاز شود و هر لحظه احتمال سیلاب و طغیان رودخانه وجود دارد.

اصغری گفت: سواحل دریای خزر در آخر هفته بارندگی خواهد داشت. در گذرگاه‌های کوهستانی احتمال سقوط سنگ وجود دارد.

وی افزود: تهران جمعه بارانی خواهد بود.

اصغری ادامه داد: مسافرین مشهد بدانند که جمعه با بارش روبرو خواهند بود.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901282

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • تقویت بارش‌ها در چهارمحال‌ و بختیاری
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای استان چهارمحال و بختیاری
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند/ بارندگی در این مناطق شدید خواهد بود
  • معلمان چهارمحال‌وبختیاری در جمع معلمان نمونه کشور
  • تربیت نیروی ماهر در گرو ارتباط دانشگاه و صنعت
  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری
  • شهرکرد به عنوان بام ایران معرفی شود
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است