Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر،  حجت الاسلام محمدعلی نظری امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اهر با قدردانی از فرماندار اهر در پیگیری امور انتخاب شهردار و تسریع پروسه اداری معرفی شهردار در کمترین زمان ممکن اظهار کرد: اعضای شورای شهر با  وحدت لازم برای پیشبرد اهداف شهرداری و بهبود مدیریت شهری تلاش مضاعف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر استقلال مدیران ادارات و نهادها تاکید کرد و افزود: ملاک خدمت برای همه ما مردم هستند و رضایتمندی مردم معیار و رمز موفقیت ماست که ضرورت دارد  ادارات با پرهیز از باند بازی در خدمت بیشتر به مردم تلاش کنند. 

این مقام ارشد قضایی خطاب به اعضای شورای شهر گفت: مردم انتظار خدمت و تلاش برای بهبود امور شهری دارد و باید به خاطر مردم با پرهیز از اختلافات، شهرداری را برای کمک به حل معضلات مهم  شهری که شهرداری با آن روبه‌رو است یاری کنیم و دستگاه قضایی نیز در این زمینه کمک حال شهرداری و شورای شهر خواهد بود. 

نظری افزود پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های ویژه‌ای در شهرستان وجود دارد که نیاز دارد این موارد به بالفعل  تبدیل شود و انتظار داریم شهردار جدید  با تجربیات ارزشمندی که در حوزه‌های مختلف دارد  با بهره‌گیری از ظرفیت شهرستان در عمران و آبادانی شهر تلاش کند. 

وی در قسمت دیگری از سخنان خود خطاب به برخی مدیران  تملق و چاپلوسی را آفت جامعه برشمرد و افزود: از ادارات انتظار داریم  با تکیه بر توانمندی‌های مجموعه تحت امر، با استقلال در مدیریت و پرهیز از حواشی با برنامه‌های مناسب خدمت‌رسانی به مردم را در اولویت کاری خود قرار دهند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۳

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس دادگستری اهر شهرستان اهر محمدعلی نظری باند بازی شهرداری اهر شورای شهر اهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۱۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم

وی ادامه داد: تذکر شماره ۷۱ بنده به سه ماه پیش برمی گردد و بنده به شهردار تهران اعلام کردم که مشکل شما در معاونتی است که به شورا ارتباط دارد و مدیرکل این بخش مدتی است که در شورا حضور ندارد و نمی‌دانیم استعفا داده یا خیر؟

به گزارش شرق، اقراریان تصریح کرد: ما مجوز قرارداد بیش از دو میلیارد یورویی را برای واردات تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری و ارائه گزارش آن به شهردار داده ایم. ممکن است قرارداد در اختیار شما و عضو دیگر باشد، اما در اختیار بنده نیست با اینکه سه ماه است تذکر داده ام.

وی ضمن تذکر به صدا و سیما برای دعوت از شهردار تهران به برنامه تلویزیونی، یادآور شد: باید منتقدین نیز به صدا و سیما دعوت شوند و بتوانند صحبت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۴ رسید
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۳ رسید
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه