Web Analytics Made Easy - Statcounter

«عباس شیبک» از مربیان ووشوی ایران که هدایت تیم ملی سریلانکا را برعهده دارد در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: قراردادم با فدراسیون سریلانکا تا بازی‌های آسیایی هانگژوست. امروز آخرین تمرین را برگزار می‌کنیم و به ایران بازمی گردم. هر وقت که زمان جدید برگزاری بازی‌های آسیایی مشخص شود به سریلانکا بازخواهم گشت تا برنامه‌ریزی جدید را انجام داده و تمرینات را از سر بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سال ۲۰۱۹ برای حضور در بازی‌های جنوب آسیا هدایت سریلانکا را پذیرفتم. قبل از من مربیان چینی در این کشور بودند که مسوولان سریلانکا اعلام کردند از عملکرد آنان راضی نبودند.

شیبک تصریح کرد: در آن سال برای نخستین بار از نظر تیمی، عنوان دوم را کسب کردیم و همچنین نخستین مدال طلای ووشوی سریلانکا در بازی‌های جنوب آسیا به دست آمد.

سرمربی تیم سریلانکا گفت: سپس برای بازی‌های آسیایی از من برای همکاری دوباره دعوت شد و از بهمن ماه سال گذشته تمرینات را آغاز کردیم. اکنون نیز مجبور هستیم به دلیل کرونا و لغو بازی‌های آسیایی، تمرینات را تعطیل کنیم تا زمان جدید برگزاری مشخص شود.

وی گفت: در برنامه‌های آماده‌سازی ما، دو اردوی مشترک با هندوستان و ایران قرار داشت که به دلیل مشخص نبودن شرایط بازی‌های آسیایی، این اردوها نیز کنسل شد.

شیبک در خصوص شرایط بازی های آسیایی گفت: برای ووشوی ایران که از قدرت‌های جهان است، این شرایط خوب نیست، اما برای سریلانکا یک امتیاز مثبت است. نیروی انسانی در ووشوی سریلانکا کم است و همین تعداد نیز آموزش خوبی ندیده‌اند. در این چند ماه به ووشوکاران آموزش پایه دادیم و قدرت بدنی و سرعت را بالا ببریم تا آماده شوند. با این حال کسب نخستین مدال ووشوی تاریخ سریلانکا در بازی‌های آسیایی دور از دسترس نیست.

وی در مورد شرایط حضور در سریلانکا توضیح داد: روند کار خیلی خوب است. برایم مسائل مالی مهم نیست و بیشتر انگیزه‌ام این است تا به‌عنوان نماینده ایران اقدام مثبتی در ووشوی سریلانکا انجام دهم. مسوولان فدراسیون این کشور تلاش زیادی انجام می‌دهند، شاید شرایط ایده‌آل نباشد اما بد هم نیست.

شیبک در پایان با قدردانی از «مهدی علی‌نژاد» و «امیر صدیقی» گفت: اگر اکنون در سریلانکا مربیگری می کنم به خاطر این افراد است. همچنین قدردان همکاران در شورای شهر زاهدان هستم که با من همکاری کردند تا با خیالی آسوده در اردوهای تیم ملی سریلانکا حضور یابم.

برچسب‌ها فدراسیون ووشو ووشو سریلانکا بازی های آسیایی 2022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ووشو ووشو سریلانکا فدراسیون ووشو ووشو سریلانکا بازی های آسیایی 2022 بازی های آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۱۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران

آخوندی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: این تصور در عموم مردم ایجاد شده که مدیریت بحران بانک ماشین آلات و تجهیزات و دارای منبع اعتباری گسترده است، اما در اصل بودجه در داخل اعتبارات دستگاه‌ها پیش‌بینی می‌شود و همه دستگاه‌ها باید طبق وظایف ذاتی خودشان عمل کنند. 

او افزود: طی ۱۰ سال گذشته هیچ اعتباری در زمینه پیشگیری و آمادگی ستاد‌های مدیریت بحران به ما اختصاص داده نشده است و در اولویت بندی اعتبارات نقص داریم، زیرا اعتقاد ما این است که باید اعتبار پیشگیری بیشتر از اعتبار بازسازی باشد. 

آخوندی بیان کرد: به طور مثال برای بهسازی ماشین آلات سنگین عمرانی در مرحله اول ۷۰۰ میلیارد تومان و در مرحله دوم هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم تا آنها را به روز کنیم. 

بیشتر بخوانید

 سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی خراسان جنوبی را مسدود کرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: نیروی انسانی و نیروی تخصصی آموزش دیده در بحث اجرای حوزه مدیریت بحران کم داریم و اجازه جذب نیرو در برخی از موارد را هم نداریم؛ به طور مثال در استان کمبود نیروی آتش نشانی داریم و با بازنشسته شدن نیرو‌ها به صورت جدی با مشکل کمبود نیرو مواجه خواهیم شد. 

او عنوان کرد: مورد دیگری که از آن گلایه‌مندیم این است که توجه به هشدار‌ها و جدی گرفتن آنها هنوز فرهنگ سازی نشده و این یک مشکل هم میان مردم و هم برخی مسئولینی است که می‌بایست در حوزه اجرایی و عملیاتی کاری انجام دهند. 

آخوندی به سیلاب اخیر در استان اشاره و تصریح کرد: بعد از سیل، تیم‌های ارزیاب از دستگاه‌های مختلف به مناطق هدف رفته و در قالب فرم‌هایی برآورد خسارت انجام می‌دهند که این برآورد‌ها در پله نهایی به استانداری رسیده و جمع‌بندی می‌شود؛ در مرحله بعدی از هیئت دولت پیگیری و متناسب با بودجه بخشی از آن به استان اختصاص داده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی انسانی ماندگار چالش اصلی بهداشت ودرمان هرمزگان
  • معلم مولد نیروی انسانی و گران‌ترین ثروت است
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • رقص با پرچم فلسطین پس از کسب قهرمانی ووشوی اروپا توسط ورزشکار ترکیه‌ای (فیلم)
  • عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی