Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران در تشریح این خبر بیان کرد: در پی کسب خبری در ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد روز شنبه، سی و یکم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ مبنی بر وقوع قتل با شلیک چند گلوله در خیابان فرمانداری شهرستان گلوگاه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان و پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی با تشکیل تیم ویژه بررسی صحنه قتل و اعزام به محل وقوع جنایت در بررسی های اولیه دریافتند یکی از کارکنان انتظامی استان سیستان و بلوچستان اهل شهرستان گلوگاه را که در حال سپری کردن مرخصی در محل اقامت خود بوده به قتل رسانده و متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیس های تخصصی این فرماندهی و انجام تحقیقات از خانواده مقتول در کمتر از ۲۴ ساعت، از شناسایی مظنونان به قتل خبر داد و افزود: ماموران با هماهنگی قضائی و تشکیل تیم ویژه عملیاتی، متهم اصلی پرونده را در استان تهران شناسایی و دستگیر کردند.


سردار میرزایی اظهار کرد: متهم به قتل در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس، با توجه به شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشود و ضمن اقرار به قتل با سلاح گرم جنگی (کلت) علت و انگیزه قتل را اختلافات شخصی عنوان کرد.

سردار میرزایی از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و در پایان ضمن تسلیت و ابراز همدری با خانواده این همکار مرحوم ستواندوم "وحید ناظری" که عمری را در راستای برقراری نظم و امنیت سپری کرده بود، خاطر نشان کرد: پیگیری ویژه قضائی و انتظامی تا تکمیل تحقیقات ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان مازندران در ادامه از کشف ۳۰۰ تن شکر قاچاق از یک در شهرستان نوشهر خبر داد و اظهارکرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی شهرستان نوشهر از دپو مقدار قابل توجهی شکر در انبار یک شرکت مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.


وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و با هماهنگی قضایی در بازرسی از انبار مورد نظر، ۳۰۰ تن شکر خارج از شبکه توزیع و قاچاق را کشف کردند.


فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که تحقیقات در این رابطه ادامه دارد، بیان کرد: کارشناسان ارزش اموال قاچاق مکشوفه را بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

میرزایی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس اقتصادی به صورت دائم با رصد انبارهای شهرستان از فعالیت افراد سودجویی که برای کسب منافع خود معیشت مردم را با اختلال روبرو می کنند، جلوگیری می کند.

انتهای پیام/ ۸۶۰۵۹/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان مازندران پلیس اقتصادی قاچاق از انبار یک انبار فرمانده انتظامی استان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۲۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی پاسگاه رامشه حین گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اصفهان به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و در نتیجه مقدار ۵ تن گردو و ۲ تن لیموعمانی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ارزش محموله قاچاق مکشوفه را ۱۱ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه راننده متخلف خودرو پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6095042

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان