Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد، مرحله دوم یارانه کمک‌معیشتی تکمیلی پس از درخواست بازبینی سرپرستان به دهک‌بندی و قطع یارانه خود در اردیبهشت ۱۴۰۱ در دهک ۱۰ به حساب سرپرستان خانوار مشمول واریز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، مرحله دوم یارانه تکمیلی کمک‌معیشتی سرپرستان متقاضی بازبینی و تجدید نظر به دهک‌بندی و قطع یارانه در اردیبهشت ماه 1401 واریز گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرحله از پرداخت در ادامه ارائه درخواست بازبینی سرپرستان خانواری که به دهک‌بندی و قطع یارانه در مرحله 135 از طریق سایت hemayat.mcls.gov.ir وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شده بود، واریز شد.
براین‌اساس، کمک‌معیشتی تکمیلی مرحله 135 به حساب خانواری که تا قبل از اردیبهشت ماه 1401 مشمول دریافت یارانه بوده اما در این مرحله بنا به اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دهک دهم قرار گرفته بودند و یارانه‌شان قطع شده بود و متقاضی تجدیدنظر و بازبینی در دهک‌بندی اعلام‌شده آن وزارت‌خانه هستند، واریز شده است.

این مبلغ واریزی به حساب سرپرستان تا انجام بررسی‌ها و تأیید توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسدود و غیر قابل برداشت خواهد بود.

همچنین به‌حسب اطلاع‌رسانی‌های قبلی صورت‌گرفته، اقساط تسهیلات قرض‌الحسنه 10 میلیون ریالی کرونا از سرپرستان خانواری که این تسهیلات را دریافت کرده‌اند، کسر گردیده است.

مجدداً یادآوری می‌گردد معترضین به دهک‌بندی اعلام‌شده و یا قطع یارانه اردیبهشت ماه 1401 کماکان لازم است از طریق آدرس اینترنتی hemayat.mcls.gov.ir و یا تلفن گویای 09200006369 وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتراض خود را ثبت و پیگیری نمایند.

یادآور می‌شود، پیش‌تر مرحله اول تکمیلی یارانه کمک‌معیشتی مرحله 135 به حساب سرپرستانی که متقاضی بازبینی و تجدید نظر در قطع یارانه در اردیبهشت ماه 1401 بودند، انجام شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی هدفمندسازی یارانه ها یارانه برنا دهک کار و رفاه اجتماعی حساب سرپرستان اردیبهشت ماه 1401 وزارت تعاون دهک بندی کمک معیشتی قطع یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۲۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۰۰درصدی مرحله اول طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: مرحله اول طرح واکسیناسیون طرح تکمیلی فلج اطفال در دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با پوشش ۱۰۰درصدی جمعیت هدف کودکان زیر ۵ سال اجرا شد.
حامد جزجلالیان افزود: با توجه به اینکه بیماری فلج اطفال در کشور‌های همسایه به‌خصوص همسایگان شرقی، به‌صورت اپیدمی درآمده است و از طرفی جابه‌جایی‌های جمعیتی، شهروندان نیشابوری نیز در معرض خطر ورود ویروس فلج اطفال هستند.

وی گفت: در مرحله اول طرح واکسیناسیون تکمیلی که ۲ تا ۴ اردیبهشت‌ماه اجرا شد، ۱۱۸ کودک نیشابوری و ۹۰ کودک غیرایرانی زیر ۵ سال علیه این بیماری واکسینه شدند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور، گفت: اجرای عملیات تکمیلی واکسیناسیون خانه به خانه فلج اطفال را ۱۴ تیم عملیاتی در مناطق به‌صورت تیم‌های سیار و بیش از ۳۰ مرکز خدمات جامع سلامت دارای جمعیت اتباع به‌عهده داشتند.

جزجلالیان افزود: مرحله دوم طرح تکمیلی واکسیناسیون فلج اطفال از ۳۰ اردیبهشت‌ تا اول خرداد در نیشابور اجرا خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • اجرای ۱۰۰درصدی مرحله اول طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان/ پاداش‌ها واریز شد
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید