Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@21:17:25 GMT

وحشت صهیونیست ها از افشاء نقش آنها در ترور شهید خدایی

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۲۵۶۴

وحشت صهیونیست ها از افشاء نقش آنها در ترور شهید خدایی

روزنامه نیویورک تایمز آمریکا در گزارش خود رسما نقش رژیم صهیونیستی در عملیات تروریستی اخیر در تهران را که در آن سرهنگ حسن صیاد خدایی به شهادت رسید، افشاء کرد.

سرویس جهان مشرق _‌ رسانه های عبری زبان در گزارش های خود رسما از افشای نقش رژیم صهیوینستی در عملیات تروریستی اخیر در تهران و پیامد های آن برای اسرائیل نوشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وب سایت صهیونیستی «ynet» در این باره نوشت :

«سازمان اطلاعات اسرائیل از انتشار گزارشی در روزنامه نیویورک تایمز مبنی بر اینکه اسرائیل آمریکا را در مورد ترور (شهید)‌ حسن صیاد خدایی، افسر نظامیسپاه پاسداران انقلاب اسلامی باخبر کرده است، شگفت زده و متحیر شده است!»

«انتظار می رود مقامات اسرائیلی از همتایان آمریکایی خود در واشنگتن در مورد افشای اطلاعات محرمانه که اسرائیل را مسئول این ترور و آمریکایی ها را از دخالت داشتن در این عملیات مبرا می کند، توضیح بخواهند.»

«در حال حاضر در اسرائیل این ترس وجود دارد که این افشاگری نشریه نیویورک تایمز، منجر به این شود که ایران یک هدف بسیار مهم در اسرائیل را به عنوان گزینه انتقام، مورد هدف قرار دهد.»

خشم سازمان اطلاعاتی اسرائیل از درز اطلاعات محرمانه آمریکا در رابطه با ترور افسر نظامی ایران در روزنامه نیویورک تایمز

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت شهید صیاد خدایی رژیم صهیونیستی اسرائیل عملیات تروریستی اسرائیل نیویورک تایمز خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت نیویورک تایمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۲۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسنیم: رامین یکتاپرست هیچ ارتباطی با سپاه ندارد / رسانه های اسرائیل مدعی ترور او شدند (+عکس)

تسنیم نوشت: برخی رسانه‌های اسرائیلی از جمله جروزالم پست و برخی از رسانه‌های فارسی زبان وابسته به آنها یعنی ایران اینترنشنال در خبری مدعی شدند که رامین یکتاپرست، توسط اسرائیل کشته شده است. این رسانه‌ها او را نیروی وابسته به سپاه معرفی می‌‌کنند!   پیگیری خبرنگار تسنیم از منابع مطلع حاکیست که این اخبار صرفاً یک دستاوردسازی خیالی برای رژیم تروریستی اسرائیل است و فردی به نام رامین یکتاپرست هیچ ارتباطی با سپاه ندارد.   رامین یکتاپرست یک فرد دوتابعیتی است که سابقه چندان مثبتی هم ندارد؛ همچنین برخی اطلاعات حاکیست که او در یک درگیری شخصی کشته شده است.   رسانه‌های اسرائیلی و بویژه فارسی‌زبان‌هایی مانند ایران اینترنشنال، پس از شکست این رژیم در عملیات تنبیهی وعده صادق، در چند نوبت سعی کرده‌اند دستاوردهای خیالی برای آنها بسازند.   خود رسانه‌های آلمانی هم پیشتر نوشته بودند که طبق ادعای پلیس آلمان یکتاپرست در سال های ٢٠٠٩ و ٢٠١٠ یک فاحشه‌خانه در لورکوزن آلمان را اداره می‌کرد و پس از آن به کلوب های موتورسواری که به بزهکاری شهرت داشتند، ملحق می‌شود.   گفتنی است؛ بر اساس گزارشی که جروزالم پست منتشر کرده، "اسرائیل یکی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در خاک ایران کشته است". سایر رسانه‌ها نام این فرد را "رامین یکتاپرست" عنوان کرده‌اند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ ارزیابی صهیونیست‌ها از پاسخ منفی حماس به طرح پیشنهادی
  • نیویورک‌تایمز: نتانیاهو در حال بررسی اداره غزه توسط ائتلاف عربی-اسرائیلی است
  • سابقه جمع‌آوری اطلاعات صهیونیست‌ها از ایران + فیلم
  • اسم رمز ترور؛ «قم» را به خاک و خون می کشیم
  • اسم رمز ؛ «قم» را به خاک و خون می کشیم
  • دو دهه «جنگ با ترور» بوش ارتش آمریکا را تضعیف کرده است
  • تسنیم: رامین یکتاپرست هیچ ارتباطی با سپاه ندارد / رسانه های اسرائیل مدعی ترور او شدند (+عکس)
  • اعلام بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در دانشگاه های آمریکا/برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک/ وحشت دموکرات‌ها از ادامه اعتراضات دانشجویی در آستانه انتخابات
  • جروزالم پست: موفقیت 25 درصدی سامانه های پدافندی آمریکا در رهگیری موشک های ایرانی
  • فیلم| تایمز انگلیس: به‌زودی حکم بازداشت نتانیاهو صادر می شود