Web Analytics Made Easy - Statcounter

« بهنام نظری» روز پنجشنبه در نشست هماهنگی ستاد ارتحال امام خمینی (ره) استان مرکزی در اراک، افزود: پنج هزار و ۵۰۰ نفر از استان مرکزی برای شرکت در آیین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)  به مرقد مطهر ایشان در تهران اعزام می‌شوند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی نیز به همین مناسبت در نقاط مختلف استان تدارک شده است، ادامه داد: فرمانداران باید همه تلاش خود را برای برگزاری آیین‌های شهرستانی به کارگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظری اظهار داشت: ملت ایران در  ۱۴ خرداد سال ۶۸،  صاحب خانه اصلی انقلاب را از دست دادند اما جای شکر دارد که پرچمدار اسلام ناب محمدی (ص) و هدایت جامعه و انقلاب به دست نایب برحقشان رسید.

وی عنوان کرد: همه باید تلاش کنند تا در مسیر تحقق منویات رهبر معظم انقلاب قدم بردارند و از هیچ کوششی دریغ نکنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: همه مدیون امام راحل هستند و برگزاری آیین ارتحال ایشان یک افتخار است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی هم در این نشست گفت: ماه خرداد از سال ۴۲ تاکنون آبستن حوادث مختلفی بوده است.

سرهنگ « غلامرضا کریمی» افزود: مناسبت‌های خردادماه‌ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در بخش دیگری تز سخنانش گفت: روز گذشته این استان یک شهید در عرصه صنعتی و دفاعی کشور تقدیم انقلاب کرد.

سرهنگ کریمی عنوان کرد: پیکر مطهر شهید « احسان قدبیگی» امروز ( پنجشنبه) تحویل استان مرکزی و شهرستان اراک می‌شود.

وی بیان کرد: آیین شبی با شهدای این شهید بزرگوار، امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد ساعت اراک برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: آیین تشییع پیکر مطهر این شهید بزرگوار نیز فردا ( جمعه) ۱۰ صبح از میدان شهدا به سمت مصلی بیت‌المقدس برگزار و نماز این شهید پس از اقامه نماز جمعه توسط نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در محل مصلی اقامه و سپس با خودرو به گلزار شهدای اراک منتقل و در خانه ابدیش آرام می‌گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی هم در این نشست گفت: علاوه بر اعزام زائران استان مرکزی به مرقد مطهر امام راحل، ویژه‌ برنامه‌هایی نیز در استان مرکزی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام « هادی خلیلی» افزود: در ۱۲ خردادماه جاری همایش نقش رهروان معمار کبیر انقلاب از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن پیامبر اعظم استانداری مرکزی با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: آیین بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در اراک نیز روز ۱۴ خردادماه در مصلی بیت‌المقدس اراک و در همین ساعت آیین ویژه‌ای در خمین برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: انتظار است فرمانداران در شهرستان‌های مختلف این استان، ساعات و زمان برگزاری آیین‌های ۱۴ و ۱۵ خردادماه را اعلام کنند.

فرماندار اراک نیز در ادامه این نشست گفت: همه وظیفه دارند در جهت تقویت جایگاه مناسبت‌های مختلف منتسب به جمهوری اسلامی به درستی عمل کنند و وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

« امیر هادی» افزود: از پنج هزار و ۵۰۰ سهمیه اعزام زائران استان مرکزی به مرقد مطهر امام خمینی (ره)، سهمیه شهرستان اراک ۲ هزار نفر است.

وی بیان کرد: تقسیم‌بندی وظایف دستگاه‌های اجرایی شهرستان اراک و تامین خودروی این افراد صورت گرفته است.

فرماندار اراک ادامه داد: اعزام زائران به مرقد مطهر پس از ۲ سال شرایط کرونایی انجام می‌شود و همه وظیفه دارند در برگزاری این آیین به بهترین شکل تلاش کنند.

هادی اظهار داشت: آیین‌هایی نیز به همین مناسبت به صورت استانی و شهرستانی در استان مرکزی در نظر گرفته شده که باید این آیین‌ها به بهترین شکل در دیار آفتاب زادگاه امام راحل برگزار شود.

در نشست هماهنگی ستاد ارتحال امام خمینی (ره) استان مرکزی آخرین گزارشات از اقدامات صورت گرفته برای اعزام زائران و آیین‌های مختلف توسط کمیته‌های مختلف ارایه شد.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی استانداری مرکزی ارتحال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی استانداری مرکزی اراک استان مرکزی استانداری مرکزی ارتحال ارتحال امام خمینی استانداری مرکزی برگزار می شود اعزام زائران مرقد مطهر استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۲۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان مرکزی با اشاره به برگزاری آزمون نوبت اول آزمون سراسری رشته علوم تجربی در استان گفت: از مجموع هجده هزار و ۴۴۳ نفر که در استان مرکزی در آزمون سراسری شرکت کردند هشت هزار و ۱۲۰ نفر از این تعداد داوطلبان رشته علوم تجربی هستنند که حدود ۴۴ درصد کل شرکت کنندگان استان  تشکیل می‌دهند.
خدایی افزود: در شهرستان اراک چهار هزار و ۸۱۰ نفر برای آزمون علوم تجربی شرکت کردند که از این تعداد شرکت کنندگان دو هزار و ۹۵۵ نفر خانم و هزار و ۸۵۵ نفر هم خانم‌ها هستنند.
او ادامه داد: نیمه دوم مرداد ماه نتیجه اولیه این آزمون اعلام خواهد شد و نوبت دوم آزمون سراسری هم در تیر ماه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • آیین زورخانه ای به مناسبت اولین سالگرد نکوداشت پهلوان بهمن ضیایی
  • رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در اراک
  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار