Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالفضل چمندی روز پنجشنبه در جریان سفر استاندار خراسان رضوی به شهرستان چناران در بازدید از چند واحد صنعتی و دیدار با فعالان و مدیران واحدهای تولیدی افزود: این مایه خرسندی است که فعالان بخش خصوصی با شتاب به دنبال رفع عقب‌ماندگی ها در بخشهای مختلف اقتصادی هستند و دولت از این موضوع استقبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ما در دولت متعهد هستیم که قولی به مردم ندهیم که نتوانیم به آن عمل کنیم، مشخص نیست زمانی که کشورهای اروپایی به دنبال پیشرفت تکنولوژی بودند، ما به دنبال چه بودیم که اکنون شاهد چنین عقب‌ماندگی‌هایی در حوزه اقتصادی هستیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز در معیت معاون استاندار به اتفاق جمعی از مدیران بازدید میدانی از واحد دانش بنیان "نیان الکترونیک" شهرستان چناران داشت.

امیررضا رجبی در این بازدید با تاکید بر حمایت از تولیدات دانش‌بنیان، خراسان رضوی را یکی از استانهای پیشتاز در دانش بنیان‌سازی صنایع برشمرد و گفت: به طور قطع واحدهای تولیدی خواهان بهره‌مندی از توان شرکتهای دانش بنیان برای روزآمدسازی و رونق تولید خود هستند.

وی شرکت دانش بنیان نیان الکترونیک را یکی ازبزرگترین شرکتهای دانش بنیان کشور ذکر و بیان کرد: این شرکت که تولیدکننده مبدل های الکترونیکی انرزی الکتریکی است، توانسته محصولات خود را علاوه بر تامین نیاز داخل کشور به کشورهای روسیه، سوریه، افغانستان و تاجیکستان نیز صادر کند.

به گزارش ایرنا، خراسان رضوی با ۳۶۰  شرکت دانش‌بنیان فعال و ۶ شرکت فناور مستقر در پارکهای علم و فناوری، اکنون رتبه سوم کشور را به لحاظ تعداد شرکتهای دانش‌بنیان و فناور پس از تهران و اصفهان دارد.

خراسان رضوی معادل ۵.۲ درصد از تعداد کل شرکتهای دانش‌بنیان کشور را در خود جای داده است که این تعداد در حال افزایش است. از سال ۱۳۹۵ تاکنون شمار شرکتهای دانش‌بنیان و فناور در خراسان رضوی روند رو به رشدی داشته است، به طوریکه تعداد شرکتهای عضو پارک علم و فناوری و مراکز رشد طی سالهای ۹۵ تا ۹۹ از ۲۰۱ به ۳۵۰ شرکت رسیده که رشد ۷۴ درصدی داشته است.

برچسب‌ها افغانستان تولید داخلی شرکت دانش بنیان تاجیکستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افغانستان تولید داخلی شرکت دانش بنیان افغانستان تولید داخلی شرکت دانش بنیان تاجیکستان شرکتهای دانش بنیان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۳۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدآقامیری ظهر چهارشنبه در جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت گفت: سرمایه گذاران و فعالان عرصه تولید از افسران جنگ اقتصادی به شمار می روند که در این شرایط تحریمی با همه امکانات و توان در عرصه تولید حضور دارند.

استاندار قم بیان کرد: رویکرد مجموعه استان حمایت از تولیدکنندگان و تسهیل مسیر سرمایه گذاری است که ستاد تسهیلات و رفع موانع تولید استان قم به صورت مستمر جلسات خود را برگزار می کند و موضوعات مورد دغدغه فعالان اقتصادی دنبال می شود.

آقامیری اضافه کرد: بخش خصوصی ظرفیت و توانمندی خوبی در عرصه های مختلف اقتصادی دارد و ما بر این امر اعتقاد داریم و توجه به این بخش از برنامه های استانداری قم است.

وی ابراز کرد: دولت سیزدهم در عرصه رونق اقتصاد و حمایت از بخش تولید دغدغه جدی دارد و در طول دوره فعالیت این دولت شاهد این رویکرد بوده ایم.

وی تاکید کرد: ثبات اقتصادی از مهمترین عوامل شکوفایی و رونق بخش تولید است و در البته نباید از پرداخت مالیات فرار کرد و در عین حال اخذ مالیات باید از درآمدهای واقعی باشد.

کد خبر 6094280

دیگر خبرها

  • رشد ۳ برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در همدان
  • افزایش۲۰ درصدی تعداد افراد در طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • باید از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای ارتقای ارزش افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی استفاده شود
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی 
  • تعداد شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اصفهان به ۳۰۰ شرکت می‌رسد/ ۲۰ مجله فناوری با درجه ممتاز داریم
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • عین‌اللهی: با اولویت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان کمبود دارو را جبران می‌کنیم
  • آشنایی کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه با توانمندی‌های صادراتی دانش‌بنیان‌ها
  • رشد اقتصادی ایران در سال ۲۰۲۳ بر اثر دانش‌بنیان‌شدن صنعت نفت و گاز بود