Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت از حمایت از پایان‌نامه‌های محصول محور در دانشگاه‌های علوم پزشکی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش ایران اکونومیست، دکتر یونس پناهی با اعلام این خبر افزود: دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، در نظر دارد به منظور بهره گیری از توانمندی علمی و تخصصی اعضای هیات علمی و دانشجویان و تقویت زنجیره ارتباط میان دانشگاه و صنعت، از پایان‌نامه‌های محصول‌محور حمایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت قصد دارد حمایت از پایان‌نامه‌های محصول محور را به شرط تایید طرح در کمیته‌های تخصصی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان در برنامه‌های حمایتی خود قرار دهد.

به نقل از مفدا، معاون تحقیقات وزیر بهداشت، این اقدام را با عنایت به شعار سال با عنوان «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» دانست و تاکید کرد: تحقق این شعار در گرو بهره‌مندی از ظرفیت و قابلیت اساتید و فناوران دانشگاه و به کارگیری توان و انگیزه‌های علمی دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی برای اجرای طرح‌های فناورانه و تولید محصولات حوزه سلامت مورد نیاز و تاثیرگذار مبتنی بر دانش است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: وزارت بهداشت ، پایان نامه ، تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین ، برگزیده‌ها

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: وزارت بهداشت پایان نامه تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین برگزیده ها پایان نامه های محصول محور وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۴۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد ملی مسئله محور «شروع» در دانشگاه کردستان

 مدیر توسعه کارآفرینی، مراکز رشد و نوآوری دانشگاه کردستان اظهار کرد: در رویداد «شروع» نیاز‌های فناورانه از طریق شرکت‌ها به صورت مسئله محور مطرح می‌شود و دانشجویان و یا هر یک از اعضای هیات علمی ایده‌ای در این حوزه داشته باشند، به شرکت معرفی خواهد شد.

نوید رضایی ادامه داد: شرکت مورد نظر با صاحب ایده وارد مذاکره خواهد شد و در صورتی که ایده مطرح شده قابلیت تامین نیاز شرکت را داشته باشد، از طریق تسهیلات و یا کمک بلاعوض، صاحب ایده را حمایت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه این رویداد در دانشگاه‌های مختلف برگزار شده، عنوان کرد: این رویداد برای نخستین بار در دانشگاه کردستان و با حضور دانشجویان و اعضای هیات علمی علاقمند و صاحب ایده برگزار می‌شود.

رضایی مزایای شرکت در این جشنواره را آشنایی با فضای کار اشتراکی، فضای کارگاهی، خدمات مالی، ایجاد شبکه ارتباطی، آموزش و توانمندسازی دانست و خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این رویداد ایجاد زمینه و شرایط مناسب برای آشنایی دانشجویان با مسائل فناورانه در قالب انجام پروژه‌های علمی، حمایت از سرمایه‌های انسانی و استعداد‌های علمی کشور و تبدیل خلاقیت و دستاورد‌های علمی به محصولات قابل ارائه به بازار است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد ملی مسئله محور «شروع» در دانشگاه کردستان
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» برگزار می‌شود
  • تهران و قم میزبان همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند
  • بیانیه وزارت علوم در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی
  • جهش تولید با فعالیت دانشگاه‌های مهارت‌محور محقق خواهد شد
  • ارتباط هدفمند و توازن‌محور بین صنعت و دانشگاه تقویت شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • ایران در تهدید بحران سالخوردگی قرار دارد
  • میزان ارز دانشجویی اعلام شد+ جزئیات تازه در خصوص نحوه دریافت