Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@07:18:17 GMT

زلاتان و تردید بر سر یک دو راهی بزرگ!

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۲۲۲۳

زلاتان و تردید بر سر یک دو راهی بزرگ!

زلاتان ابراهیموویچ پس از انجام عمل جراحی، در این فصل دیگر به میدان نخواهد رفت تا برای فصل‌ آینده تصمیم گیری کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم میلان، پس از جراحی زانو، در این فصل دیگر بازی نخواهد کرد. میلان در این خصوص گفت که این عملیات "برای مدتی برنامه ریزی شده بود" و این بازیکن ۴۰ ساله را تا ۸ ماه دور نگه می‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مصدومیت آینده ابراهیموویچ را در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد و قرارداد این مهاجم کهنه کار ماه آینده به پایان می‌رسد.

در بیانیه سایت میلان آمده است: "آث‌میلان اعلام کرد که زلاتان ابراهیموویچ تحت عمل جراحی زانوی چپ خود توسط دکتر برتراند سونری کوته و با حضور استفانو ماتزونی، مدیر پزشکی باشگاه، در بیمارستان ژان مرموز در لئون قرار گرفت. عملیات آرتروسکوپی برای مدتی برنامه‌ریزی شده بود تا ناپایداری مفصل را از طریق بازسازی رباط متقاطع قدامی، با تقویت جانبی و ترمیم منیسک، به طور قطعی برطرف کند. این عمل کاملاً موفقیت آمیز بود و بهبودی کامل آن بین ۷ تا ۸ ماه تخمین زده می‌شود.

ابراهیموویچ در ۲۷ بازی در تمامی رقابت‌ها در طول فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۱ که آسیب دیده بود، ۸ گل به ثمر رساند. با این حال، او فصل را با یک قهرمانی دیگر به پایان رساند زیرا میلان به انتظار ۱۱ ساله خود برای قهرمانی سری آ پایان داد. این بدان معناست که ابراهیموویچ اکنون ۳۴ افتخار بزرگ را در طول دوران درخشان ۲۳ ساله خود کسب کرده است، اگرچه باید دید که آیا او پس از بهبودی از این مصدومیت به بازی کردن در بالاترین سطح ادامه خواهد داد یا خیر. این مهاجم همیشه نسبت به برنامه‌های بازنشستگی خود دلسرد بوده و صرفاً اصرار دارد که این کار را با شرایط خاص خودش انجام دهد.

کد خبر 577790

منبع: ایمنا

کلیدواژه: زلاتان ابراهیموویچ زلاتان ابراهیمویچ زلاتان مصدومیت آث میلان میلان ایتالیا فوتبال ایتالیا سری A ایتالیا سری آ فوتبال اروپا بازیکن فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۲۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان

مهم‌ترین بازی هفته سی‌وچهارم سری آ بین تیم‌های یوونتوس و میلان برگزار شد که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، یوونتوس در ورزشگاه آلیانز میزبان میلان بود اما جدال تیم‌های دوم و سوم جدول برنده نداشت.

شاگردان الگری در طول بازی نمایش بهتری داشتند و موقعیت‌های بیشتری ساختند اما اسپورتیلو، سنگربان میلان مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد و ستاره زمین لقب گرفت.

با این تساوی میلان ۷۰ امتیازی شد و یوونتوس با ۶۵ امتیاز در جایگاه سوم ماند. اما این نتیجه بیشتر به ضرر یوونتوس بود چرا که حالا بولونیا در صورت پیروزی در بازی این هفته خب می‌تواند جایگاه سوم بیانکونری را از آن‌ها بگیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند