Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اکبر فتحی امشب در حاشیه نشست با مدیر شعب بانک کشاورزی استان در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه با ابلاغ دستورالعمل پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش مورد نیاز دامداران و مرغداران جلسه ای را در خدمت مدیریت و معاونین شعب بانک کشاورزی استان بودیم تا در خصوص نحوه پرداخت این تسهیلات وتسریع در پرداخت تصمیمات لازم اتخاذ شود، اظهار کرد: حدود ۲۰۰ هزار میلیاردریال تسهیلات سرمایه در گردش برای تامین نهاده های دامی با توجه به نیمایی شدن ارز تخصیصی برای نهاده‌های دامی منظور شده است که با نرخ سود ۱۰ ، ۱۲ و ۱۵ درصد در اختیار دامداران و مرغداران معرفی شده از جانب جهادکشاورزی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  فاز اجرایی کار شروع شده و برای اینکه تولیدکنندگان عزیز در سهل ترین شرایط و خارج از قواعد عادی بانکی بتوانند این تسهیلات را دریافت کنند هماهنگی لازم با بانک کشاورزی بعمل آمده است، گفت:  دامداران و مرغداران باید برای دریافت این تسهیلات در سامانه سیتا ثبت نام کنند و مدیریت‌های جهادکشاورزی نیز مکلف هستند در همان روز نسبت به بررسی درخواست‌ها اقدام و از طریق همین سامانه به بانک کشاورزی شهرستان معرفی کنند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه همکاران بانک با کمترین تشریفات نسبت به ارزیابی وثایق اقدام می‌کنند و تسهیلات کمتر از۲۰۰ میلیون تومان را با ضمانت انجام خواهند داد ادامه داد: براساس هماهنگی بعمل آمده شعب بانک کشاورزی در سه شیفت کاری و در ایام تعطیل نیز در این خصوص دایر خواهند بود.

وی با بیان اینکه همکاران محترم در مدیریتهای جهادکشاورزی شهرستان‌ ها نیز در ایام تعطیل و بعدازظهرها در خدمت تولیدکنندگان عزیز خواهند بود، تصریح کرد: چک برگشتی، تسهیلات سررسید شده و بدهی‌های دامداران و مرغدارن عزیز به بانک کشاورزی در پرداخت این تسهیلات منظور نخواهد شد.

جود محمودی مدیر شعب بانک کشاورزی استان نیز در این جلسه گفت: افزایش سقف اعتباری دامدار کارت از۵۰ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان،کاهش نرخ سود این تسهیلات از ۱۱ به ۱۰درصد، تسهیل شرایط اعتبارسنجی و اخذ تضامین برای پرداخت تسهیلات خرید نهاده‌های دامی، از جمله اقداماتی است که بانک کشاورزی همسو با سیاست‌های دولت و با هدف رونق واحدهای تولیدی دام و طیور و تأمین امنیت غذایی کشور در دستور کار قرار داده است.

همه دامداران و مرغداران جهت بهره مندی از تسهیلات سرمایه در گردش به منظور خرید نهاده های دام و طیور در طرح کار آمد سازی نظام یارانه ای به سامانه سیتا(sita.maj.ir) مراجعه و ثبت نام نمایند و درخواستهای ثبت شده پس از تأیید مدیریت جهادکشاورزی شهرستان و استان به بانک کشاورزی معرفی می شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اکبر فتحی دام و طیور دامداران مرغداری امنیت غذایی سامانه سیتا نهاده های دامی نرخ سود تسهیلات سرمایه در گردش دامداران و مرغداران شعب بانک کشاورزی کشاورزی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۵۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است

نماینده مردم مهاباد گفت: مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

به گزارش ایلنا، جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس با اشاره به تعیین تکلیف وضعیت تسهیلات در سال جدید و اینکه آیا با وجودعدم تصویب بودجه و نهایی شدن برنامه هفتم افزایش‌ها در آن اعمال می‌شود، به ایلنا گفت: در این مساله سردرگمی در بحث وام ازدواج و فرزندآوری وجود دارد، البته افزایش آن تصویب شد، اما معمولا در ابتدای سال بانک‌ها اعتبارات لازم برای پرداخت آن را دریافت نکرده‌اند و در نتیجه از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج استنکاف می‌ورزند.

وی ادامه داد: البته این موضوع شامل انواع دیگر تسهیلات بانکی هم می‌شود و به کلی پرداخت وام در کشور تعطیل شده است، برای بخش تولید مشاهده می‌کنید که نرخ سود تسهیلات از ۱۸ درصد به ۲۳٪ رسید و ۵٪ افزایش پیدا کرد. از سوی دیگر مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

دیگر خبرها

  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • موفقیت بانک ملی ایران در جذب سرمایه اجتماعی با پرداخت تسهیلات خرد
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن