Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری معا فلسطین، نمایندگان ایرلند، فرانسه، آلبانی و استونی در بیانیه مشترکی به نمایندگی از اعضای فعلی و سابق اتحادیه اروپا در شورای امنیت، تاسف عمیق خود را از تصمیم رژیم صهیونیستی برای ساخت بیش از ۴ هزار واحد مسکونی در کرانه باختری ابراز کردند و از مقام‌های رژیم صهیونیستی خواستند که از این تصمیم خود عقب نشینی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه که عصر پنجشنبه توسط «جرالدین برن ناسون» نماینده جمهوری ایرلند در سازمان ملل متحد پس از نشست شورای امنیت برای بررسی اوضاع خاورمیانه از جمله موضوع فلسطین قرائت شد، تأکید می‌کند که شهرک سازی‌های جدید مانع دیگری بر سر راه حل دو کشوری خواهند بود و شهرک سازی‌های رژیم صهیونیستی نقض آشکار قوانین بین المللی و مانعی برای دستیابی به صلح عادلانه، پایدار و همه جانبه بین اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها است.

در این بیانیه از مقام‌های رژیم صهیونیستی خواسته شده است که به هیچ گونه تخریب یا اخراج برنامه ریزی شده، به ویژه در منطقه «مسافر یطا» که به تنهایی می‌تواند به اخراج بیش از ۱۲۰۰ فلسطینی منجر شود، اقدام نکنند.

کشورهای اروپایی همچنین خواستار احترام به وضعیت موجود در اماکن مقدس در قدس شدند و بر اهمیت تولیت اردن بر اماکن مقدس در قدس از جمله مسجدالاقصی و نقش اردن در این زمینه تاکید کردند.

در پایان این بیانیه آمده است: وضعیت متشنج در فلسطین بار دیگر نیاز به بازگرداندن افق سیاسی یک روند صلح معتبر و قابل دوام را نشان می‌دهد.

برچسب‌ها اتحادیه اروپا رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتحادیه اروپا رژیم صهیونیستی فلسطین اتحادیه اروپا رژیم صهیونیستی فلسطین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۵۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال حماس از تصمیم پیوستن ترکیه به پرونده نسل‌کشی علیه رژیم صهیونیستی

جنبش حماس از تصمیم ترکیه برای پیوستن به پرونده نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در دیوان بین‌المللی دادگستری استقبال کرد.

به گزارش ایسنا، جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با انتشار بیانیه‌ای از تصمیم ترکیه برای پیوستن به پرونده جاری (نسل‌کشی رژیم صهیونیستی) در دیوان بین‌المللی دادگستری که توسط آفریقای جنوبی گشوده شده، استقبال کرد و این اقدام را برای مردم فلسطین مهم دانست.

به نقل از خبرگزاری آناتولی، در این بیانیه آمده است: تصمیمات اتخاذ شده توسط ترکیه برای مردم فلسطین که در معرض یک نسل‌کشی وحشتناک قرار گرفته‌اند، بسیار مهم است.

از سوی دیگر وزارت بازرگانی ترکیه نیز طی بیانیه‌ای اعلام کرده بود که مرحله دوم اقدامات انجام شده در سطح دولتی آغاز شده و مبادلات صادراتی و وارداتی مربوط به رژیم صهیونیستی متوقف شده است.

«هاکان فیدان»، وزیر امور خارجه ترکیه پیش از این گفته بود که «ترکیه نیز به پرونده جاری (نسل‌کشی اسرائیل) در دیوان بین‌المللی دادگستری که توسط آفریقای جنوبی گشوده شده، خواهد پیوست.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقبال حماس از تصمیم پیوستن ترکیه به پرونده نسل‌کشی علیه رژیم صهیونیستی
  • ترینیداد و توباگو هم کشور فلسطین را به رسمیت شناخت
  • کمیسیون اتحادیه اروپا علیه فیس‌بوک و اینستاگرام اقدام می‌کند
  • فلسطین، مسئله‌ای که عادی نمی‌شود!
  • بورل و امیرعبداللهیان برای کاهش تنش‌ها در منطقه گفتگو کردند
  • جزئیات تماس تلفنی بورل و امیرعبداللهیان
  • گفت‌وگو بورل و امیرعبداللهیان برای کاهش تنش‌ها در منطقه
  • اتحادیه جهانی علمای مسلمان: خیزش‌های دانشجویی برای حمایت از فلسطین را ارج می‌نهیم
  • رام‌الله: اگر حمایت آمریکا نبود نتانیاهو جرأت به چالش کشیدن قوانین بین‌المللی را نداشت
  • درگیری لفظی میان لاپید و وزیر شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی بالا گرفت