Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر نیکزاد عصر پنجشنبه در جمع مردم روستاهای بوکان با بیان اینکه با افزایش اعتبارات عمران روستایی کشور، امسال انقلابی در این حوزه ایجاد می‌شود، افزود: با افزایش تخصیص اعتبارات عمران روستایی انتظار می‌رود مردم بیشتر از گذشته عمران و آبادانی را در روستاها خود لمس کرده و شاهد آبادانی بیشتر در مناطق محروم روستایی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ساخت واحدهای مسکونی ویژه محرومان در شهرهای کم جمعیت و روستاها خبر داد و گفت: در این راستا با تلاش بنیاد مسکن، بازسازی مناطق آسیب دیده از زلزله و سیل در حال تکمیل است.

نیکزاد ادامه داد: برای عمران روستایی و اجرای طرح هادی در مناطق روستایی ۲ بخش مرکزی و سیمینه در شهرستان بوکان ۴۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص پیدا می‌کند.

وی اظهار کرد: از مبلغ اختصاص یافته به شهرستان بوکان، ۳۰ میلیارد تومان آن اعتبارات ملی است، ۱۵ میلیارد دیکر آن در اختیار نماینده مردم بوکان در مجلس شورای بوده که برای عمران روستایی شهرستان هزینه خواهد شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ادامه داد: ۱۰۰ واحد مسکونی نیز در مناطق روستایی وکم برخوردار شهرستان با ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض بنیاد و ۲۰۰ میلیون تسهیلات احداث می‌شود.

نیکزاد اضافه کرد: با اختصاص یک قطعه زمین از طرف اداره راه و شهرسازی شهرستان اداره بنیاد مسکن در بوکان احداث خواهد شد.

در جریان سفر رئیس بنیاد مسکن به بوکان که نماینده مردم بوکان در مجلس شورایی اسلامی و فرماندار این شهرستان نیز حضور داشتند از سه روستای بخش سیمینه و ۲ روستایی بخش مرکزی نیز بازدید شد.

کد خبر 5500142

منبع: مهر

کلیدواژه: اکبر نیکزاد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روستا آلودگی هوا بوشهر ساختمان متروپل کرمانشاه سوم خرداد فتح خرمشهر گرد و خاک گرد و غبار ابادان آمار کرونا آزادسازی خرمشهر ریزش آوار ویروس کرونا خراسان رضوی عمران روستایی بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۶۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی

محمدرضا آمویی، فرماندار کرمانشاه از نوسازی و درجاسازی واحد‌های فرسوده واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی روستا‌های تابعه براساس مصوبات شورای مسکن استان در بخش‌های روستایی از جمله بیلوار، کوزران، ماهیدشت و فیروزآباد خبر داد.

وی اظهار کرد: واحد‌های فرسوده این مناطق می‌توانند صرف رعایت درجاسازی و نوسازی برای دریافت تسهیلات به بنیاد مسکن شهرستان مراجعه کنند.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: دهیاران و شورای اسلامی مربوطه می‌توانند به واحد‌های واقع در محدوده‌های مورد نظر در روستا‌های خود و ابلاغ لازم به مالکان به منظور مراجعه به بنیاد مسکن شهرستان و اخذ تسهیلات بازسازی و احداث واحد نوسازی عمل کنند.

این مسئول بیان کرد: در صورت بروز هرگونه حوادث غیرمترقبه مسئولیت هرگونه خسارت بر عهده مالکان مورد نظر خواهد بود، لذا با استفاده از این فرصت ایجادی می‌توانند در راستای بازسازی واحد‌های فرسوده این مناطق اقدام لازم را انجام دهند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • حمایت مجلس ؛ به مردم زمین رایگان بدهید | زمین اگر برای خود مردم باشد ماشین و طلای خودشان را می‌فروشند تا زمین‌شان را بسازند
  • مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است