Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-موسی حسام گفت: علی رغم سنگ اندازی های مختلف از سوی برخی ها خوشبختانه ما توانستیم این محل را بدون گرایش به مواد خوراکی شیمیایی و کاملا ارگانیک راه اندازی کنیم .

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ وی تصریح کرد: اینک دیگر مردم از مواد شیمیایی خسته شده اند و به دنبال رهایی از خوراکی های  شیمیایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛حسام خاطر نشان شد: متاسفانه مافیای دارو و به اصطلاح تاجران آن، همیشه مخالف این چنین مجموعه ها بوده و لازم است که اصلاح تغذیه وسبک زندگی به سوی ارگانیک گسیل گردد.  
وی خاطر نشان شد؛ اگر تمام پازل ها در سبک زندگی در جای خود قرار بگیرد و در یک مورد کوتاهی شود باز نیز فرآیند این مهم ناقص خواهد بود.
مدیرمجموعه خانه سلامت تبریز تاکید کرد: ما سعی کرده ایم در این فضای 700 متر که زیر نظر انجمن ارگانیک فعالیت خواهد کرد قریب به اتفاق آیتم های لازم برای یک چنین محل را عملیاتی کنیم .

این کارشناس مرتبط عنوان کرد: در این محل تمام موارد خوراکی و آشامیدنی کاملا طبیعی بوده و حتی آب مورد استفاده نیز مستقیما از چشمه تهیه و بسته بندی می گردد و از نمک یددار نیز کوچکترین استفاد نمی گرد.
حسام  افزود: روغن مورد استفاده ما نیز روغن کرمانشاهی و گوشت ارایه شده از قبیل مرغ؛ بوقلمون، کبک و بلدرچین و غیره نیز کاملا طبیعی می باشد.

وی اذعان کرد؛ نان خانه‌ این مجموعه‌ برای اولین بار در تبریز، نان کامل را ارائه می‌دهد و صرفا متکی به آرد سبوس‌دارنیست بلکه از آردی که به معنی کامل تشکیل شده است و همچنین آب آن سالم بوده و نمک آن نیز سالم است و استفاده ازخمیر مایه و جوش شیرین نیز برحذر می باشد.

مدیر مجموعه خانه سلامت یادآور شد: برای رفاه حال مشتریان سعی کرده ایم با نظر مشاوران اتاق سرگرمی کودکان را با امکانات لازم و با ارایه آموزش از قبیل نقاشی های مختلف  و غیره آرامش کودکان را نیز در این مجموعه فراهم کنیم .
وی ادامه داد: با راه اندازی این محل قریب به 20 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاده شده و بیش 2/5 میلیارد تومان نیز برای تجهیز این محل هزینه شده است.

این مدیر متذکر شد؛ فرق مجموعه ما با سایر مجموعه ها در این هست که در این محل  علاوه بر سرو غذا، برای مراجعه‌کنندگان مشاوره‌ی رایگان طب سنتی ارایه می گردد و مشتریان در صورت داشتن علاقه می توانندمواد مورد نیاز خود را در این خصوص از فروشگاه گیاهان دارویی که اولین فروشگاه عرضه کننده محصولات ارگانیک در تبریز است از این مجموعه تهیه نمایند.

  گفتنی است؛ : «این مجموعه در مساحتی بالغ بر 750 مترمربع احداث شده است که شامل 6 بخش از جمله، فروشگاه محصولات دارویی و غذایی سالم، دمنوش‌خانه و شربت‌سرا، اتاق کودک، نان‌خانه محلی، کتابخانه و اتاق مطالعه و همچنین بخش مشاوره غذایی است.»
 «مجموعه سفره‌خانه سلامت تبریزبیشتر  به ارائه خدمات ویژه غذایی با محوریت گیاهان دارویی می‌پردازد که با افتتاح آن فرصتی مناسب برای شهروندان و گردشگران این منطقه فراهم شد تا به‌صورت مستقیم تحت نظر مشاوران متخصص محصولات بومی، غذایی و دارویی تهیه کنند.»
شهروندان و گردشگران استان می‌توانند با مراجعه به آدرس، چهارراه حافظ به سمت کمربندی میانی، بالاتر از دبیرستان فاطمیه، از خدمات مجموعه سفره‌خانه سلامت بهره ببرند.»

قابل ذکر است از نظر فضا و مکان یابی نیز بهترین مکان  برای این مجموعه اعمال شده که کوچکترین بار ترافیکی برای شهر ندارد و در نهایت به سبک زیبای معماری سنتی تعبیه شده است .

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خانه سلامت خانه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۶۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب جدید بهناز ضرابی زاده با نام «پری خانه ما» رونمایی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «پری خانه ما» نوشته بهناز ضرابی زاده توسط انتشارات سوره مهر در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی می شود.این کتاب شامل خاطران نه خانواده شهید استان همدان است که بیش از دو شهید تقدیم انقلاب کرده اند.

مراسم رونمایی از این کتاب با حضور بهناز ضرابی زاده نویسنده کتاب و مرتضی سرهنگی نویسنده و پژوهشگر فردا پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۱۸ در غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی واقع در شبستان مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

همچنین کتاب «ترانه های وطن و تبعید» پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت با حضور محمدرضا وحیدزاده نویسنده و ماجد منابی منقد و پژوهشگر در کوشک کتاب نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نقد و بررسی می شود.این مجموعه شعر با تدوین و ترجمه «موسی بیدج» در برگیرنده سروده‌هایی از نام‌آوران شعر فلسطین است که ترانه‌های خود را در وطن و در تبعید سروده‌اند. این شاعران تمام عمر خود را در بازسرایی آرمان خود و مردمشان سپری کردند.

«عزالدین المناصره»، «معین بسیسو»، «محمود درویش»، «سمیح القاسم»، «توفیق زیاد» «موسی حوامده»، «فدوی طوقان»، «احمد دخبور»، «محمدعلی شمس‌الدین» و «محمد القیسی» شاعرانی هستند که اشعارشان در این مجموعه آمده است.

این نشست با حضور علاقمندان شعر و ادبیات مقاومت، صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ از ساعت ۱۰:۳۰ در کوشک کتاب واقع در شبستان مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد خبر 6100224 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • فرهنگ سازی در سبک زندگی و تغذیه سالم نیاز ضروری امروز است
  • کتاب جدید بهناز ضرابی زاده با نام «پری خانه ما» رونمایی می‌شود
  • منبع تغذیه طرح آبرسانی غدیر از دز به کرخه تغییر یافت
  • اولین مرکز شیمی درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • تولیدهندوانه بافلزات سنگین/سلامت محصولات کشاورزی چقدرتضمین می‌شود
  • پویش ملی سلامت دهان و دندان در تبریز، ۱۸ و ۱۹ اردبیهشت
  • اجرای پویش «سلامت دهان و دندان» در کردستان آغاز شد
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در تبریز
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در شمال سیستان وبلوچستان
  • اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر