Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، واکنش های مختلف به لغو بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران برابر کانادا که قرار بود در شهر ونکوور برگزار بشود، ادامه دارد.

در شرایطی که فشارهای مختلف سیاسی برای لغو این مسابقه روی فدراسیون فوتبال کانادا وجود داشت، بازیکنان تیم ملی این کشور هم نگرانی های خود را از رویارویی با ایران به فدراسیون خود منتقل کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش thestar، «نیک بونتیس» رئیس فدراسیون فوتبال کانادا گفت که ایران به این دلیل به عنوان حریف تدارکاتی انتخاب شده بود که سبکی مشابه با تیم مراکش داشت؛ تیمی که کانادا در جام جهانی با آن روبرو خواهد شد.

رئیس فدراسیون کانادا ادامه داد: البته موضوع وضعیت ژئوپلیتیک مورد توجه قرار گرفت، اما شاید به طور کامل درک نشده باشد.

بونتیس یادآور شد: می خواهم تکرار کنم که ما یک سازمان فوتبال هستیم و جنبه سیاسی تیم هایی که مقابل آنها بازی می کنیم نظرات سیاستمداران است نه مدیران فوتبال.

به نوشته این سایت، فدراسیون کانادا اعلام کرد که نمی تواند در مورد توافق خود با همتای ایرانی خود با استناد به یک بند محرمانه اظهار نظر کند.

بونتیس گفت: اما آنچه می توانیم به شما بگوییم این است که ظاهراً هیچ پولی به ایران پرداخت نشده است.

کد خبر 5500169 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال کانادا تیم ملی فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران کمیته ملی المپیک مهدی طارمی تیم ملی فوتبال کانادا پرتغال فوتسال تیم فوتبال پورتو تیم فوتبال امید ایران اردوی تدارکاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۶۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم

به گزارش ورزش سه، استیون جرارد سرمربی انگلیسی الاتفاق عربستان و بازیکن سابق لیورپول در گفتگو اختصاصی که با رسانه لیگ عربستان داشت درباره نکات شخصی زندگی‌اش صحبت کرده است.

او ابتدا گفت: من به ورزش علاقه زیادی دارم، بنابراین سعی می‌کنم در این رشته بمانم و شغلی مرتبط با فوتبال یا شاید ورزش دیگری پیدا کنم. در دوران کودکی تنها اوقات فراغت من این بود که در تلویزیون به تماشای فوتبال بنشینم.

او ادامه داد: توصیه‌ای که من به بازیکنان جوان می‌کنم این است که رویاهای خود را محدود نکنند و تا زمانی که به آن‌ها نرسیدند، سخت و با پشتکار باشید. آدم‌های موفق با انگیزه و منظم هستند و تا زمانی که به موفقیت برسید، من معتقدم که باید این مسیر را ادامه دهند.

جرارد در مورد انتخاب سه بازیکن خود برای پیوستن به تیم تاریخی مدنظرش گفت: زین الدین زیدان را قطعا انتخاب خواهم کرد، زیرا او الگوی نسل من بود و بهترین هافبک جهان بود، بنابراین زیدان را انتخاب خواهم کرد. بعد از آن هم رونالدو و مسی را انتخاب می‌کنم که بهترین بازیکنان جهان در دوران بازیگری من بودند و به رقابت با آنها افتخار می‌کنم.

مربی انگلستانی الاتفاق در خصوص نحوه شخصی خودش پاسخ داد: وقتی سر کار نیستم، فقط به خانواده فکر می‌کنم. من فردی هستم که خیلی به خانواده‌ام وابسته هستم و 3 دختر و یک پسر دارم که همیشه با آنها فوتبال بازی می‌کنم و با آنها درباره فوتبال بدون خسته شدن صحبت می‌کنیم. برای خانه رفتن همیشه مشتاق بودم چون می‌دانم یک خانواده دوست‌داشتنی منتظر من هستند.

دیگر خبرها

  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی
  • صحبت‌های گزارشگر تلویزیون درباره اسرائیل وسط بازی فوتبال
  • آندرتیکر به مقایسه شان مایکلز و ای جی استایلز پرداخت/ اخبار WWE
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم