Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@23:32:32 GMT

آغاز عملیات ذخیره سازی گاز برای فصل سرما

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۶۸۳۱

آغاز عملیات ذخیره سازی گاز برای فصل سرما

مدیر عامل شرکت مناطق نفت مرکزی ایران از سرعت بخشی به تعمیرات اساسی برای جلوگیری از قطع گاز در زمستان خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی حیدری مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران درباره ذخیره سازی گاز در ایام سرد سال گفت : شرکت نفت‌ مناطق مرکزی ایران در گستره بیش از 16 استان کشور ، ماموریت ویژه تولید نفت و گاز کشور را در بخش خشکی به عهده دارد از این رو برای تداوم گاز رسانی روند کار در این مناطق را تغییر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حفظ تولید پایدار در طول سال ادامه داد : توسعه میدانهای گازی مناطق مرکزی ایران اولویت اول ما در این شرکت می‌باشد و بر همین اساس نزدیک به 17 میدان گازی از مرحله تفاهم نامه به مرحله قرارداد رسیده است.

مدیرعامل شرکت مناطق نفت مرکزی ایران با موفقیت آمیز خواندن پروژه های ذخیره سازی گاز در سراجه قم گفت : یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما ، تلاش برای همکاری های بیشتر در زمینه ذخیره سازی گاز است از این رو شرکت ملی نفت ایران با ماموریت ویژه به شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در بحث بالادستی ما را مکلف به توسعه پروژه های ذخیره سازی کرده است.

حیدری با تاکید بر نگهداشت تولید در کنار ذخیره سازی خاطر نشان کرد: در همین راستا سعی خواهیم کرد با تلاش شبانه روزی کارکنان صنعت نفت برای کوتاه کردن زمان تعمیرات اساسی ، بازه زمانی بیشتری را برای تزریق گاز در میدان های نیازمند به ذخیره سازی گاز برای فصل سرما ، اختصاص دهیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس مناطق مرکزی ایران ذخیره سازی گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۶۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره‌سازی ۳۰ میلیون متر مکعب آب در سازه‌های آبخیزداری هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی هرمزگان؛ سید محمد نور موسوی با اعلام این خبر افزود: این حجم آبگیری در سازه‌های آبخیزداری شهرستان‌های بستک، بندرلنگه و پارسیان ذخیره شده است.

وی بیان کرد: حفظ پوشش گیاهی، افزایش آب سفره‌های زیر زمینی، رونق کشاورزی در پایین دست سازه‌ها، ایجاد اشتغال در جوامع محلی، افزایش رسوب و جلوگیری از فرسایش خاک مهم‌ترین فواید سازه‌های آبخیزداری است.

کد خبر 6098388

دیگر خبرها

  • دهه «رکود، عبرت، تجربه»/خسارت ۱دهه توقف ذخیره‌سازی گاز ایران
  • آغاز به کار سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات و اسناد (پنجره) در صندوق ذخیره فرهنگیان
  • عملکرد مطلوب صنعت گاز در عملیات برگشت‌پذیری زیرساخت و مدیریت بحران رسانه در حمله تروریستی
  • آغاز مذاکرات صادرات دانش قطعه‌سازی به چهار کشور
  • ذخیره‌سازی ۳۰ میلیون متر مکعب آب در سازه‌های آبخیزداری هرمزگان
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز | رگبار باران و رعد و برق در چندین استان | تهران هم بارانی می‌شود
  • عقب نشینی ذخیره سد زاینده‌رود؛ ۳۹۶ میلیون مترمکعب آب آخرین موجودی
  • کشف اثر تاریخی، پیاده راه سازی در بافت مرکزی همدان را متوقف کرد
  • ذخیره سد زاینده‌رود به ۳۹۶ میلیون مترمکعب رسید