Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور الهی گفت: روحیه خودباوری و مقاومت و نترسیدن از دشمنان از دیگر روش‌های تربیتی نسل انقلابی و آن معمار انقلاب بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  منصور الهی در گفت‌وگو با راه آرمان؛ گفت: این مرد تاریخ ساز و ماه بی تکرار با ایمان قوی و اعتقاد راسخی که داشت توانست نسلی را با خود همراه کند.
منصور الهی بیان کرد:  که به صورت مستقیم و چهره به چهره با آنها رودرو نشده بود چون که امام بزرگوار زمانی که نطفه انقلاب را شکل می داد کیلومتر ها با این مردان تاریخ ساز فاصله فیزیکی داشت و در تبعید به سر می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: انچه که قابل تامل است این است که چون حضرت روح ا... خود به هدایت و قدرت الهی یقین داشت گفته ها و نوشته هایش هم در تربیت و رفتار نسل انقلاب موثر واقع می شد.
​​​​​​کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد:  امام مرد خدایی بود از هیچ چیز جز قدرت لایزال الهی هراس نداشت یعنی ایمان راسخ لذا تربیت یافتگان مکتبش هم اینگونه به رشد و تعالی رسیدند.
منصور الهی گفت: عدم توجه به دنیا، اخلاص در عبادت، خدمت بی منت به بشریت، تواضع در برابر مظلوم از جمله مصادیق بارز مکتب و مرام او بود و پیروانش هم همین مولفه ها را آموختند  و به صداقت او ایمان آوردند.
وی تاکید کرد: روحیه خود باوری و مقاومت و نترسیدن از دشمنان از دیگر روشهای تربیتی نسل انقلابی و آن معمار انقلاب بود. 
کارشناس مسائل سیاسی افزود: ایشان یکی از باورهایشان این بود که ما باید به فکر مکتب اسلام باشیم و قدرت و مسئولیت وسیله برای تعالی مکتب باشد.
منصورالهی اظهار کرد: تحول در دلهای جوانان فقط با همین مصداق‌ها تبلور پیدا می کنند و کار را به جایی می رساند که در هر زمینه ای آن پیر فرزانه دستور وحکمی را می داد.
وی بیان کرد: آن نسل تربیت شده مرام او از یکدیگر سبقت می گرفتند و برای اجرای دستوراتش سر از پا نمی شناختند لذاست که امروز ما اعتقاد داریم او توانست نسلی را پرورش دهد که انقلابش را تا مرزهای مدیترانه پیش برده اند و برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی در تلاشند.
کارشناس مسائل سیاسی افزود:  امروز فرزند خلف اصلح امام خود از تربیت یافتگان حضرت آیت الله امام خامنه ای مکتبش بوده چون او قوی با ایمان راسخ و مدیریت ناب انقلابی در همان مسیر نسل چهارم و پنجم را هدایت و مدیریت می نماید.
وی در پایان گفت: از این منظر است که گفته می شود حضرت امام راحل فتح الفتوحی داشت که در تاریخ بی سابقه است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: منصور الهی نسل انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۷۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی

 مجید الهی‌رادگفت : رزمایش کمک به ایتام در قالب پویش امام رئوف در استان برگزار شد.

او  گفت: این رزمایش به نیت واقفان از سوی آستان قدس رضوی، مدیریت کانون‌های خدمت رضوی در خراسان شمالی و با همکاری خادم یاران سطح استان و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و سایر دستگاه‌ها برگزار شد.

الهی راد گفت : در این رزمایش ۴۰۰ بسته معیشتی هر بسته به ارزش دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع یک میلیارد تومان میان ایتام تحت حمایت این نهاد در استان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • فضای مجازی سبب شده تا از تربیت فرزندان غفلت شود
  • آیت الله نورمفیدی: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت معلمان باید از میان بهترین‌ها انتخاب شوند
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • با این فناوری انقلابی می‌توان درون سلول‌های سرطانی را مشاهده کرد!
  • روحیه دینی مقاومت تنگستانی‌ها را در برابر استکبار رقم زده است
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • معلمی سنگین‌ترین مسوولیت عالم است
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی