Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@14:34:34 GMT

اسماعیل جباری سرپرست اداره کل شیلات استان گلستان شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۷۴۷۳

اسماعیل جباری سرپرست اداره کل شیلات استان گلستان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از استانداری گلستان، سیدحسین حسینی معاون وزیر جهادکشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران با علی محمد زنگانه استاندار گلستان دیدار و پیرامون وضعیت گلستان در حوزه آبزی‌پروری در کشور گفتگو کرد.

استاندار گلستان در این دیدار اظهار کرد: بخش وسیعی از زمین های استان قابلیت بالایی در زمینه پرورش میگو و ماهی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌محمد زنگانه افزود: توجه به صنایع تکمیلی در زمینه پرورش آبزیان می‌تواند موجبات رونق و اشتغال آن را فراهم آورد.

همچنین در این دیدار رئیس سازمان شیلات ایران گفت: خاویاری که در گذشته در آب‌های دریای خزر صید می‌شد بهترین نوع خاویار دنیا بوده است که بخش عظیمی از آن در آب‌های استان گلستان پرورش می‌یافت که به واقع می‌توان گفت گلستان شناسنامه خاویار ایران است.

سیدحسین حسینی تاکید کرد: با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید، دانش بنیان و اشتغال نامگذاری شده است، در واقع می‌توان گفت این نام بیشتر  مجموعه جهاد کشاورزی و شیلات را در بر می‌گیرد و باید تلاش کنیم تمام ظرفیت‌های موجود در منطقه شناسایی شود و به نحوه احسن مورد استفاده قرار گیرد.

در این دیدار سیدمحمد دهنوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، هانی محمدی مدیر کل بازرسی استانداری و اسماعیل جباری سرپرست اداره کل شیلات استان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

منبع: فارس

کلیدواژه: سیدحسین حسینی رئیس سازمان شیلات ایران علی محمد زنگانه استاندار گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۷۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر خود قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، فرج‌الله شوشتری امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

وی افزود: مسیر روشنی را که با استاندار سمنان در خصوص استان اعلام و مورد تأیید رئیس‌جمهور قرار گرفت، با نگاهی نو و متفاوت و با مشورت‌های ایشان، پر قدرت‌تر ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: هر کجا که ما بر مبنای توانمندی‌های مردم حرکت کردیم و اقدامات با محوریت مردم پایه صورت گرفت، شاهد موفقیت‌های بسیار مطلوبی بودیم.

شوشتری تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم بر شبکه‌های مردمی و با تکیه بر توانمندی و پتانسیل‌های مردمی به پیش خواهیم رفت.

کد خبر 748718

دیگر خبرها

  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد
  • محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • تامین مولد سالم تولید ایمن و پایدار را به‌دنبال دارد
  • برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان