Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@22:39:20 GMT

گزینه سابق تیم ملی ایران در عربستان ماندگار شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۷۶۹۶

گزینه سابق تیم ملی ایران در عربستان ماندگار شد

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال عربستان از زمان حضور اروه رنار سرمربی فرانسوی روی نیکمت این کشور تحول بزرگی داشته و عملکرد درخشان سعودی ها در انتخابی جام جهانی و صعود به جام جهانی به عنوان صدرنشین گروه یکی از دستاوردهای این مربی بود.

رنار یکی از گزینه های اصلی هدایت تیم ملی ایران برای جانشینی کارلوس کی روش بود و حتی فدراسیون فوتبال مذاکره ای با این مربی فرانسوی انجام داد ولی فدراسیون عربستان با پیشنهاد بهتر این مربی را شکار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش نشریه «اکیپ» فرانسه، قرارداد رنار با فدراسیون سعودی تا سال 2027 تمدید شد تا این مربی فرانسوی برای 5 سال آینده در این کشور بماند  و برای جام جهانی 2026 هم روی نیمکت عربستان خواهد نشست.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رنار فوتبال عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۷۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ گزارش داد که بعد از نشست روز جمعه مقامات دفاعی ایران و روسیه در آستانه پایتخت قزاقستان و تاکید دو طرف بر تقویت همکاری‌های نظامی، رژیم صهیونیستی از تبعات گسترش روابط دفاعی میان مسکو و تهران در هراس است.

در این گزارش به نقل از شای هار تزیوی مسئول سابق وزارت امور راهبردی رژیم صهیونیستی آمده است: به نظر می‌رسد روسیه قصد دارد جنگنده‌های سوخو س و-۳۵ و سیستم دفاع هوایی اس ۴۰۰ به ایران تحویل دهد. مسکو در زمینه‌های جنگ الکترونیک و تبادل اطلاعات نیز با تهران همکاری دارد.

وی اضافه کرد: روسیه دشمن تل آویو است چرا که از محوری که بر علیه ما می‌جنگد حمایت می‌کند. اهمیت نقش روسیه با افزایش این درگیری‌ها بیش از گذشته مشخص می‌شود.

عاموس گلعاد یکی از مسئولان سابق وزارت جنگ رژیم صهیونیستی نیز گفت: روسیه و ایران بیش از هر زمان دیگری به هم نزدیک شده اند. روس‌ها می‌توانند به ایرانی‌ها تکنولوژی‌های مهمی ارائه دهند که توان آنها را افزایش می‌دهد.

پیش از این مقامات روسیه و چین در حاشیه نشست سازمان همکاری‌های شانگهای در قزاقستان بر آمادگی خود برای گسترش همکاری‌های نظامی با ایران تاکید کرده بودند.

کد خبر 6089642

دیگر خبرها

  • آیا چین می‌تواند؟
  • مربی جهانبخش میراث‌دار کلوپ شد / آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول کیست؟
  • نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!
  • پروژه‌ای بزرگ برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در انگلیس؛ چرا آستون ویلا با گزینه مربیگری بایرن و لیورپول دنبال جاه طلبی است؟
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد