Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مریم زاد قاسمی عضو دفتر امور بانوان بنیاد هدایت به بخشی از برنامه‌های سال ۱۴۰۱ واحد بانوان جهت راه اندازی شبکه شریکه الامام اشاره و عنوان کرد: یک برنامه اقدام سه ماهه برای راهیاران تهیه شده است که برنامه‌های آموزشی یکی از بخش‌های مهم این جدول است که در دو قالب آنلاین و آفلاین درحال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنامه‌های آفلاین به صورت فیلم‌های کوتاه جهت مشاهده در اختیار راهیاران شهرستانی شبکه شریکه الامام قرار داده می‌شود و سپس این جامعه هدف خلاصه آنچه از این فیلم‌ها دریافت کرده‌اند را در دو دقیقه جهت ارزیابی برای ما ارسال می‌کنند.

زادقاسمی همچنین در توضیح نحوه برگزاری کلاس‌های آنلاین گفت: کارگاه ارتباط مؤثر ویژه راهیاران شهرستانی شبکه شریکه الامام در سراسر کشور با ارائه بحث توسط حجت الاسلام تقدیری در ۴ جلسه برگزار شد و کارگاه راهیاری نیز در حال ارائه است که جلسه اول آن در مشهد مقدس و جلسه دوم آن هفته گذشته برگزار شد و قرار است جلسه سوم این کارگاه در روز پنجشنبه پنجم خرداد ماه در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.

وی اظهار داشت: برگزاری یک کارگاه راهیاری در قالب پرسش و پاسخ توسط حجت الاسلام محلاتی و برگزاری کارگاه مهارت‌های گعده‌داری از دیگر برنامه‌های آموزشی تدارک دیده شده ما برای سه ماهه نخست امسال می‌باشد که قرار است تا پایان خرداد ماه برگزار شود.

عضو دفتر امور بانوان بنیاد هدایت همچنین خاطرنشان کرد: علاوه بر این برنامه‌های آموزشی شبکه راهیاری، کلیه راهیاران شبکه شریکه الامام به اجرای یک برنامه پیشنهادی دعوت شده‌اند که مطابق آن باید تا پایان خرداد ماه حداقل ماهیانه ۱۰ تماس، ۵ دیدار حضوری و برگزاری یک گعده دسته جمعی حضوری با شبکه شریکه الامام خود داشته باشند تا این شبکه را هرچه سریع‌تر شناسایی و تا پایان خرداد ماه به ما معرفی نمایند.

وی ادامه داد: بنا داریم پس از شناسایی اولیه شبکه شریکه الامام، فراخوانی جهت شرکت در مهرواره‌ای با موضوع خانواده به آن‌ها داده شود که مجریان این فراخوان، شبکه شریکه الامام هستند تا بدین وسیله دعوت به همکاری شوند و به کمک این شبکه عملیاتی را در محلات اجرا نمائیم.

کد خبر 5500187 فاطمه علی آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی طرح امام محله قرآن نشست علمی نماهنگ سلام فرمانده اجتماع سلام فرمانده فعالیت های قرآنی شهادت امام صادق ع قرآن کریم تهران ورزشگاه آزادی ایران سرود وحدت اسلامی سازمان اوقاف و امور خیریه معرفی کتاب خرداد ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۷۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران

در حالی بنیاد مسکن از ساخت حدود ۶۸۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن شهری و روستایی خبر داده که ۹۶.۲ درصد متقاضیان این طرح در شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت استان تهران رد درخواست شده‌اند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس اعلام معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن حدود 488 هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها وارد فاز اجرایی شده است.

مجید جودی در این‌باره گفته است:‌ از ابتدای اجرا طرح نهضت ملی مسکن تاکنون 488 هزار واحد مسکونی روستایی وارد فاز عملیاتی شده که از این میزان، 240هزار واحد به اتمام رسیده و تحویل متقاضیان شده است.

وی یادآور شد:‌ سال گذشته در بخش روستایی نهضت ملی مسکن 250 هزار واحد برای امضای قرارداد به بانک‌ها معرفی شدند که بانک‌ها تاکنون با 105 هزار واحد قرارداد امضا کرده‌اند.

جودی در خصوص تخصیص زمین و شناسایی آن در روستاها گفت: تاکنون 600 هزار قطعه زمین در روستاها شناسایی، تملک شده و کارهای اداری آن در حال انجام است . حدود 250 هزار قطعه در سامانه saman.mrud.ir  بارگذاری شده و حدود 80 هزار واحد زمین روستایی نیز به متقاضیان واگذار شده است.

از سوی دیگر بر اساس اظهارات معاون مسکن شهری بنیاد مسکن بیش از 200 هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است که با احتساب واحدهای روستایی حدود 688 هزار واحد می شود.

این در حالی است که وضعیت شهرها و روستاهای پایتخت به لحاظ تامین زمین چندان مناسب نیست، ضمن این‌که بخش قابل توجهی از متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرهای زیر 50 هزار نفر جمعیت تهران تایید نشده‌اند.

عطاالله زمانی مدیرکل بنیاد مسکن تهران با یادآوری این‌که بر اساس توافقنامه با وزارت راه و شهرسازی تا پایان دولت سیزدهم باید 10 هزار قطعه زمین در استان تهران برای نهضت ملی مسکن واگذار شود، گفته بود:‌با توجه به این‌که ارزش زمین در تهران به‌شدت بالاست یک قطعه زمین به چند خانوار واگذار خواهد شد.

وی با بیان این‌که متولی ساخت نهضت ملی مسکن در شهرهای با جمعیت زیر 50 هزار نفر جمعیت بنیاد مسکن است، افزود: تاکنون برای نهضت ملی مسکن استان تهران (شهرهای زیر 50 هزار نفر جمعیت) 193 هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 7400 متقاضی (3.8 درصد) تایید شده‌اند. در این راستا ساخت 2806 واحد در دماوند، نسیم‌شهر، اسلامشهر و ... آغاز شده که با احتساب پروژه‌های نیمه تمام در مجموع ساخت 5728 واحد در دستور قرار کار قرار دارد.

وی با اشاره قیمت تمام شده ساخت مسکن روستایی استان تهران گفت: سال گذشته متوسط قیمت این واحدها 9 میلیون تومان بود که امسال درصد تورم به آن اضافه می‌شود که عمدتاً متراژ این واحدها 80 متر است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهادت تعدادی از کودکان غزه در حمله موشک هدایت شونده صهیونیست‌ها
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت
  • پخش مستندی که ساخت آن پنج سال طول کشید/ «نائب الامام» در شبکه افق
  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان
  • برگزاری کارگاه آموزشی مهدویت در لرستان
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • آماده‌سازی یک میلیون قطعه زمین مسکن ملی در کشور