Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@00:51:55 GMT

قتل زن ۳۸ساله در رودان/ قاتل کمتر از ۲۴ساعت دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۷۸۳۴

قتل زن ۳۸ساله در رودان/ قاتل کمتر از ۲۴ساعت دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب رودان گفت: در پی قتل زن ۳۸ساله، قاتل در کمتر از ۲۴ساعت با اشرافیت اطلاعاتی، عملیاتی پلیس آگاهی و مراجع قضایی این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن بهرامی نیکخو امروز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار هرمز در تشریح جزئیات قتل زن ۳۸ساله رودانی در رودان اظهار کرد: عوامل انتظامی شهرستان‌ در ساعت ۲۳ و ۴۰ دقیقه مورخ ۳خرداد از کشف جسد در خیابان پشت شهرک ۹هکتاری مطلع که مامورین انتظامی پس از حضور درصحنه و تنظیم گزارش مبنی بر مرگ مشکوک پرونده به پلیس آگاهی شهرستان ارسال شد که سرانجام کارآگاهان به همراه بازپرس پرونده و پزشکی قانونی جسد و صحنه را بازدید و تیم بررسی نتیجه گرفته که متوفی به‌ قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مراتب به صورت ویژه دردستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی و مراجع قضایی شهرستان رودان قرار گرفت.

دادستان رودان افزود: قاتل کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و در یکی از روستاهای اطراف که مخفی شده بود دستگیر و در تحقیقات اولیه به بزه خود اعتراف نمود و هم اکنون در اختیار پلیس آگاهی می باشد.

بهرامی نیکخو ادامه داد: قاتل علت قتل را اختلافات و مسائل اخلاقی عنوان کرده است و این پرونده در حال رسیدگی می باشد.

دادستان عمومی و انقلاب رودان خاطرنشان کرد: این زن اهل روستای فاریاب بوده که با دو فرزند دختر و پسر در روستای سکل سکونت داشته است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۷۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار حرفه‌ای درکنگان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جوشن سهرابی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: به دنبال اطلاع کارآگاهان بخش مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شهرستان کنگان از فعالیت فردی با هویت معلوم در ارتکاب سریالی جرم کلاهبرداری با شیوه و روش فروش زمین‌های دولتی با دادن وعده پیگیری و صدور سند ثبتی در بازه شش ماهه به افراد لذا پس از جمع آوری ادله و مدارک مورد نیاز با همکاری مرجع قضائی و صدور مجوزهای لازم مخفیگاه متهم مورد نظر شناسایی و در یک عملیات هدفمند دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر افزود: متهم دستگیر شده در تحقیقات انجام شده به ارتکاب چهار فقره کلاهبرداری با این شیوه با ارزش ۶۰ میلیارد ریال اقرار و پس از تکمیل مراحل تحقیق با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

وی بیان کرد: برای پیشگیری از وقوع این جرایم صحیح و منطقی آن است هر گونه معامله و خرید و فروش املاک باید با انجام تشریفات و فرآیند قانونی از جمله استعلام از دستگاه‌ها و مرجع صدور سند و از طریق دفاتر ثبت اسناد و رعایت ضوابط قانونی صورت گیرد.

وی یادآور شد: شهروندان هر گونه اطلاعات پیرامون فعالیت جاعلان و کلاهبرداران را از طریق سامانه ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیس برای بررسی و پیگیری قانونی اطلاع رسانی کنند.

وی گفت: پلیس آگاهی استان با افتخار و حسب شرح وظیفه قانونی مأموریت مقابله با جرایم جعل و کلاهبرداری در فضای حقیقی در سطح استان را با جدیت تمام دنبال خواهد کرد.

کد خبر 6097659

دیگر خبرها

  • قاتل در دام پلیس یزد
  • پایان فرار قاتل در «گرمدره»
  • قاتل فراری در گرمدره دستگیر شد
  • قاتل متواری و همدستانش در خرمشهر دستگیر شدند
  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • کلاهبردار حرفه‌ای درکنگان دستگیر شد
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد