Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین جمالی زاده در خطبه‌های امروز نماز دشمن شکن جمعه فسا با اشاره به حادثه فروریختن برج دو قلوی ده طبقه متروپل در آبادان اظهار کرد: حادثه این ساختمان که تازه ساخت و در مراحل پایانی بود به دلیل تعداد کشته‌ها و مصدومین بسیار دردناک بود.

وی افزود: نکته تأسف بار این ماجرا این است که بعد از ۴٢ سال از انقلاب و پیشرفت علم و صنعت و تکنیک، شاهد سهل انگاری غیر قابل اغماض دست اندرکاران و متولیان امر ساخت و ساز باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه فسا این حادثه را هشداری به مسئولین دانست و تصریح کرد: متولیان امور ساخت و سازها باید بر تمام فعالیت‌های ساخت و ساز و تولیدی و خدماتی و امثال آن نظارت سخت گیرانه و مسئولانه داشته باشند.

حجت الاسلام جمالی زاده تصریح کرد: در مساله خودروسازی در کشور بخاطر سهل انگاری چقدر کشته و خسارت می‌دهیم چرا مسئولان با جلوگیری از تولید خودروهای بی کیفیت این مرگ و میرها را تمام نمی‌کنند.

وی به مسائل نظارتی در کشور گریزی زد و گفت: حتی بر مسئله کوچکی چون تغذیه مردم همچون رستوران‌ها و محل‌های پخت و توزیع غذای مردم، نظارت درستی صورت نمی‌گیرد و روزی نیست که در گوشه وکنار کشور خبری ناخوشایند در این مورد شنیده نشود.

امام جمعه فسا افزود: یکی از توصیه‌های مؤکدی که رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس به آن اشاره داشتند، اولویت دادن به مسائل اصلی و درجه اول کشور بود که به تولید و اشتغال و مهار تورم و مسکن و ازدواج وفرزندآوری به عنوان مسائل درجه اول کشور است.

جمالی زاده عنوان کرد: مجلسیان و دولتمردان نگذارند با این توصیه رهبری معظم با شعار و تشریفات و تبلیغات و بدون عملیاتی شدن برخورد شود.

کد خبر 5500331

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان فسا ساخت و ساز ساختمان متروپل آلودگی هوا ساختمان متروپل بوشهر کرمانشاه سوم خرداد فتح خرمشهر گرد و خاک گرد و غبار ابادان آمار کرونا ریزش آوار آزادسازی خرمشهر خراسان رضوی شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۷۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات به اتباع خارجی صرفا با کارت شناسایی جدید و مدارک معتبر انجام می‌شود

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان با رئیس مهمانشهر و شورای مهمانشهر بردسیر دیدار کرد. 

در این نشست اعضای شورا، مسائل و مشکلات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی مربوط به مهمانشهر را تشریح کردند. 

روح‌الله خضری‌پور مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان با تبریک روز شورا گفت: شورا باید در بهره‌برداری حداکثری از منابع به منظور تقویت امور و حل مسائل و مشکلات مردم اقدام کند، مهمانشهر‌ها بالقوه دارای ظرفیت اجتماعی و اقتصادی بالایی هستند که وظیفه شورا بالفعل و عملیاتی کردن آنهاست. 

وی عنوان کرد: شورا باید از تصدیگری فاصله بگیرد و نقش ستادی خود را در هدفگذاری و تصمیم‌سازی برای امور زیربنایی تقویت کند و با تدابیر حکیمانه و موثر همانند لکوموتیو یک قطار موتور محرک در پیشبرد امور باشد. 

خضری‌پور گفت: در این راستا اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری هم صرفا از برنامه‌های هدفمند و اثربخش حمایت می‌کند...

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نگاهی به وظایف نظارت فنی در سازمان اوقاف
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • سید محمد خاتمی: تورم به سطح فوق العاده نگران کننده ای رسیده است /نباید با ذهنیت‌های بسته به سراغ امور پیچیده کشور رفت
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • خدمات به اتباع خارجی صرفا با کارت شناسایی جدید و مدارک معتبر انجام می‌شود
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند