Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ناظم‌ الشریعه درباره آخرین وضعیت تیمش صحبت کرده است

محمد ناظم‌ الشریعه می گوید برای تیم ملی فوتسال عراق برنامه بلند مدت دارد.

به گزارش طرفداری، مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا 2022 از 3 تا 28 مهرماه 1401 به میزبانی کویت برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران نیز در این مسابقات و در گروه C با تیم‌های اندونزی، لبنان و چین تایپه همگروه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمد ناظم‌ الشریعه در خصوص همگروه شدن تیم ملی فوتسال عراق با تیم‌های ملی کویت، تایلند و عمان در جام ملت‌های آسیا 2022 اظهار داشت:

چند ماه از حضورم به عنوان سرمربی تیم ملی عراق می‌گذرد تا به امروز چندین بازی تدارکاتی برگزار کردیم و خدا را شکر روند آماده‌سازی تیم به خوبی پیش می‌رود.

وی گفت:

طبق قرعه‌کشی انجام شده در جام ملت‌‌ها در سخت‌ترین گروه قرار داریم. کمیته فوتسال آسیا نباید تایلند را در سید سه قرار می‌دادند به این دلیل که تیم عراق بعد از سال‌ها مجددا در این مسابقات قرار است حضور داشته باشد و تیم ما دچار تحولات زیادی شده است.

ناظم‌الشریعه خاطرنشان کرد:

تایلند یکی از تیم‌‌های خوب این رقابت‌ها است. این تیم همیشه باشخصیت و تاکتیک‌پذیر و برای حریفان مشکل‌ساز بوده و یا تیم کویت 4 سال است که با یک مربی کار می‌کند و در این مدت تمرینات  منظم و اردوهای بسیار خوبی داشتند و تیم عمان هم یک تیم جنگنده و جوان است و  شانس آن‌ها برای صعود از سه تیم دیگر کمتر است. 

سرمربی تیم ملی فوتسال عراق  گفت:

طبق برنامه فدراسیون قرار است در چندین تورنمنت شرکت کنیم و بازیکنان جدید و جوان خود را محک جدی بزنیم هفته آینده به تورنمت کویت می‌رویم و قرار است یک تورنمنت هم در ایران داشته باشیم و اردویی هم در اروپا برگزار کنیم. امیدوارم با این تدارکات به شرایط مطلوبی برسیم.

وی افزود:

بازیکنان تیم عراق نزدیک به چهار سال است که در مسابقات آسیایی حضور نداشتند  و همین موضوع کارمان را سخت کرده، اما اطمینان دارم بازیکنانم با انگیزه و برای هر شرایطی سختی آماده هستند و با توجه به برنامه‌‌ریزی که داشتیم ما یک برنامه بلند مدت داریم و هدفمان رسیدن به جام‌جهانی است.

اخبار داغ 

یونس دلفی به پرسپولیس پیوست / غیررسمی سعید صادقی، یک گام دیگر به سمت استقلال! قیمت سادیو مانه در نظر بایرن مونیخ مشخص شد ورود بازیکنان رئال مادرید به پاریس / گزارش تصویری

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال محمد ناظم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۸۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان،حسرت ما و جام جهانی

 تیمی که در اولین حضورش در جام ملت‌ها مسافر جام جهانی شد. تیم ملی افغانستان برای ما مهم بود؛ چون معماری آن کاملاً ایرانی بود و تمام سنگ‌های گرانقیمت آن از دل خاک پرگهر خراسان بیرون کشیده شده بود. مجید مرتضایی و حمید معصومیان در تایلند کاری کردند کارستان.

آن‌ها از کوچه‌پس‌کوچه‌های مشهد جواهراتی را برای تزئین تیم ملی افغانستان جمع کردند که سال‌ها در بستر بی‌توجهی خاک می‌خوردند. حقیقت این است که افغانستان خسته از سال‌ها جور و ستم امروز به فرزندانی که در این خاک رشد کرده‌اند می‌بالد و این هنر مردان ایرانی بود که غرور جریحه‌دار شده افغان‌ها را به دست خودشان التیام بخشیدند.

صعود افغانستان به جام جهانی نشان داد خراسان بزرگ چقدر در بازیکن‌سازی و مربی‌سازی ظرفیت و توانایی دارد و چقدر مدیران ورزش و البته مسئولان رده بالا در حق جوانان این شهر با تصمیم‌های عجیب جفا کرده‌اند. واقعیت تلخ ماجرا این است که علاوه بر تیم ملی افغانستان هنوز هم می‌توان تیم ملی دیگری از دل شمال‌شرق ساخت و به جام جهانی فوتسال فرستاد.

در فوتبال هم البته که همین است. اگر درایت و دوراندیشی در ورزش خراسان بود، امروز نباید شاهد جولان تیم‌هایی چون خوشه طلایی ساوه در مخمل استادیوم‌های مشهد می‌بودیم. مشهد هنوز هزاران مرتضایی و معصومیان دارد و هنوز می‌توان از دل آن با هنر مدیریت صحیح چند تیم فوتبال و فوتسال باشگاهی در حد آسیا سبز کرد. افسوس که در تمام این سال‌ها استعدادهای شگرف این خطه در آتش جنگ‌های سیاسی – مدیریتی سوختند و امروز جز تلی از ناکامی و حسرت برای ورزش مشهد باقی نمانده است.

آمار می‌گوید قهرمان جام ملت‌های آسیا مشهد بود.علاوه بر احسان اصولی به عنوان رئییس کمیته فوتسال فدراسیون، تیم ملی ایران چند بازیکن مشهدی و تیم ملی افغانستان سه مربی مشهدی  داشت و شاکله اصلی‌اش را بازیکنان قد کشیده در کوچه‌پس‌کوچه های گلشهر مشهد تشکیل می‌دادند. پس صعود افغانستان باید تلنگری جدی باشد برای آن‌ها که خودشان را به خواب زده‌اند و بیدار هم نمی‌شوند.

محمدجواد رستم‌زاده

دیگر خبرها

  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • استقبال از تیم ملی فوتسال افغانستان در تهران
  • ویدیو/ روزی که فوتسال ایران سوم دنیا شد
  • صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی
  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش در تیم ملی مشخص شد
  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش تیم ملی مشخص شد
  • افغانستان،حسرت ما و جام جهانی
  • شمسایی با قدرت ادامه می دهد/فضای خوبی در تیم ملی فوتسال وجود دارد
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد