Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@00:50:14 GMT

امام جمعه دزفول: انتقام سخت از اسراییل قطعی است

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۸۰۹۷

امام جمعه دزفول: انتقام سخت از اسراییل قطعی است

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در مصلای امام علی(ع) این شهر با اشاره به اقدامات تحریک آمیز صهیونیست ها در حمله به زینبیه دمشق و شهادت یکی از مدافعان حرم در تهران گفت: این اقدامات رژیم موقت صهیونیستی از روی انفعال است و از نظر نظامی ارزش چندانی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی هدف اسراییل از این اقدامات را ایجاد جنگ روانی و ترس در جبهه مقاومت دانست و افزود: اسراییل تمرکز خود را از دست داده و نسبت به انتقام قوی ایران آگاه است ولی نمی‌داند این انتقام سخت چه زمانی انجام می‌شود.


سرود سلام فرمانده هزینه‌های دشمن را نقش برآب کرد
امام جمعه دزفول سرود سلام فرمانده را یک‌ کار اصیل فرهنگی دانست و گفت: همین سرود تمام هزینه‌های هنگفت دشمن را نقش بر آب کرد.
وی افزود: جمعیت عظیم ۱۰۰ هزار نفری با شور و شوق در ورزشگاه آزادی جمع شدند و اعلام شد به دلیل تکمیل ظرفیت دیگر کسی مراجعه نکند.
حجت‌الاسلام قاضی دزفولی بیان کرد: دامنه این سرود و رویش انقلابی در سایر کشورها نظیر هند نیز افزایش یافته است.
امام جمعه دزفول با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اظهارداشت: کارخانه‌های زیادی در سال‌های اخیر به دلیل کمبود مواد اولیه و تکنولوژی وارداتی تعطیل و کارکنان آنها بیکار شدند.
وی افزود: شرکت‌های دانش بنیان اقدام به تولید مواد اولیه و تکنولوژی می‌کنند و باعث ایجاد اشتغال می‌شوند.
حجت الاسلام قاضی دزفولی گفت: اشتغال آفرین و دانش ینیان بودن تولید همسوی یکدیگر هستند و منافاتی با هم ندارند.


عبرت از حادثه تلخ متروپل
امام جمعه دزفول با تسلیت درگذشت تعدادی از شهروندان آبادان در جریان ریزش ساختمان متروپل گفت: رهبر معظم انقلاب برای این حادثه و درگذشت تعدادی از شهروندان پیام تسلیت دادند و نماینده ولی فقیه نیز پنجشنبه را در خوزستان عزای عمومی اعلام کردند. 
وی افزود: امید است از این حوادث تلخ درس عبرت بگیریم تا کم کاری ها  باعث بروز حوادث مشابه در دیگر نقاط کشور نشود.
حجت الاسلام قاضی دزفولی با قدردانی از متولیان برگزاری ویژه برنامه‌های چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم دزفول و پوشش تصویری صداو سیما اظهارداشت: موسسه فرهنگی ثارالله نیز تمام امکانات و حسینیه را در اختیار برنامه‌های چهارم خرداد قرار داد که جای قدردانی دارد. 


نامگذاری خیابان‌ها به نام شهدا در تقابل با هجوم فرهنگی دشمن است
امام جمعه دزفول با تاکید بر لزوم نامگذاری خیابان ها به نام شهدا گفت: باید تصویر و نام شهدا همواره جلوی چشم شهروندان باشد. این نامگذاری در تقابل با هجوم فرهنگی دشمن است.
حجت الاسلام قاضی دزفولی بیان کرد: انتظار می‌رود عکس شهدای ارتش نیز در جاده دزفول - اندیمشک نصب شود.
امام جمعه دزفول با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام گفت: یکی از افرادی که تعطیلی ۲۵ شوال سالروز شهادت این امام را مطرح کرد آیت الله قاضی امام جمعه فقید دزفول بود.
وی افزود: براساس تحقیقات و مستندات این موضوع پیگیری و مجلس شورای اسلامی تعطیلی این روز را تصویب کرد.
حجت‌الاسلام قاضی دزفولی ولادت حضرت فاطمه معصومه و روز دختر را نیز تبریک گفت و بیان کرد: سلام دادن به این حضرت برابر با سلام دادن به همه انبیای الهی است.

برچسب‌ها اسرائیل دزفول خطبه ها انتقام سخت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسرائیل دزفول خطبه ها اسرائیل دزفول خطبه ها انتقام سخت حجت الاسلام قاضی دزفولی امام جمعه دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۸۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به اجرای طرح ۲۰ ساله آبرسانی ۴۱ روستا در بخش کرون رسیدگی شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حجت الاسلام محمد صادق صائبی امام جمعه بخش کرون و شهر عسگران در نماز جمعه این هفته با بیان اینکه وظیفه همگانی است از اقدام نیروی انتظامی در زمینه حجاب حمایت کنیم، گفت: مردم بخش کرون در همه عرصه‌های انقلاب فعال و حضور حداکثری در انتخابات داشته اند و نیاز است مسئولان دولتی و دستگاه‌های خدمات رسان تعهدات خود را نسبت به این مردم انجام دهند.
امام جمعه بخش تیران و شهر عسگران به اجرای طرح آبرسانی ۴۱ روستا به منظور تامین آب آشامیدنی روستا‌های بخش کرون که بیش از ۲۰ سال از آغاز آن می‌گذرد اشاره کرد و افزود: با توجه به وجود تصفیه خانه آب در بخش کرون متاسفانه همچنان بیش از ۱۰ روستای این بخش از آب نیترات استفاده می‌کنند و نیاز است مسوولان برای رفع این معضل چاره اندیشی کنند.
امام جمعه عسگران همچنین از وضعیت نامناسب و ترافیک محور‌های مواصلاتی در بخش کرون گلایه کرد و افزود: مردم روستا‌ها در حاشیه این محور‌ها به خصوص محور تیران به چادگان دچار مشکلات و حوادث زیادی هستند و باید تا جان کسی به خطر نیفتاده است اقدامی شود.
حجت الاسلام صائبی همچنین بر پیگیری موضوع اجرای طرح فاضلاب شهر عسگران و رسیدگی به وضعیت اتباع افغانستانی نیز تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • ماموستا ملااحمد فخری منشأ خدمات بسیاری برای دین بود
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • به اجرای طرح ۲۰ ساله آبرسانی ۴۱ روستا در بخش کرون رسیدگی شود
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • تقدیر امام جمعه کاشان از اجرای طرح نور فراجا
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند