Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، فاطمه زارع پیش از ظهر امروز در نشست کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری و شورای شهر یزد برای ایجاد فضاهای اختصاصی ورزشی برای بانوان اظهار کرد: بازدیدها و نشست های مختلفی در این حوزه انجام شده است و بانوان هم این انتظار را دارند که هرچه سریعتر در این زمینه اقدامی مناسب و عملی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که بوستان طوبی به عنوان یکی از فضاهایی که به عنوان پارک اختصاصی بانوان از آن یاد می شود  فضای مناسبی برای بانوان نیست افزود: الان از آپارتمانها و منازل مردم از تمام طرفها به این پارک و داخل آن اشراف دارند و قطعا بانوان نمی توانند ساعاتی را به راحتی و بدون مشکل در این فضاها سپری کنند.

رئیس کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد گفت:  یک فضایی که به عنوان پارک اختصاصی بانوان از آن یاد می شود باید تعغیراتی در آن صورت گیرد تا بانوان بتوانند ساعاتی را به راحتی و بدون مشکل در این فضاها سپری کنند. 

زارع با تاکید براین‌که باید هرچه سریعتر فکری برای این موضوع انجام داد تصریح کرد: قطعا اینکه بخواهیم به صورت اصولی فضای مناسبی برای بانوان ایجاد کنیم در اهداف بلند مدت امکان پذیر است اما می توان با تدوین طرح های کوتاه مدت، در کمترین زمان برای این مشکل چاره اندیشی کرد.

وی در پایان به وجود سوله های خالی در دست برخی ادارات و ارگانها اشاره کرد و گفت: این سوله ها را می توان با کمی تغییر و تجهیز به عنوان فضایی برای ورزش بانوان اختصاص داد.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: عضو شورای شهر یزد استان یزد رئیس کمیسیون خانواده فاطمه زارع ورزش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۸۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود اسپانسر مشکل اصلی فوتبال مازندران

دریافت 28 MB

رحیم درزی خلردی در گفت وگو با خبرنگار مهر نبود اسپانسر و حامی را از جمله مشکلات فراروی ورزش فوتبال استان بیان کرد و گفت: این درحالی که فوتبال استان در همه رده‌ها حرف برای گفتن دارد و در کافا، چهار بازیکن از تیم ملی کشور را استان مازندران تشکیل می‌دهد.

وی با عنوان اینکه مازندران جزو استان‌های باظرفیت و با استعداد در حوزه فوتبال است خواستار ورود شرکت‌ها و صنایع تولیدی برای حمایت از ورزش استان شد.

کد خبر 6089468

دیگر خبرها

  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • کلنگ پارک بانوان شهر امیریه زده شد
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • نبود اسپانسر مشکل اصلی فوتبال مازندران
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری