Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، میرغنی نظری ظهر جمعه در دیدار با مردم خلخال در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: در بسیاری از موارد انتقادهای سازنده از عملکرد مسئولان کارساز واقع شده به طوری که به دنبال طرح یک انتقاد از سوی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از وضعیت اعتبارات بنیاد مسکن کشور و اعتباری که به ناحق از این نهاد انقلابی گرفته شده و به جاهای دیگر اختصاص داده شده بود با پیگیری مستمر نمایندگان، هفته گذشته سه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بازگردانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال جاری قطعاً این اعتبار با اجرای طرح‌های هادی روستایی، بهسازی معابر و سایر امور عمرانی در روستاهای کشور نمود پیدا خواهد کرد.

نظری با تقدیر از تلاش‌های فرماندار خلخال و مجموعه مدیران اجرایی این شهرستان برای توسعه منطقه گفت: در پیگیری مطالبات مردمی بسیار جدی هستیم و نظارت روزانه بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی و نحوه اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در دستور کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفته و اگر گاهی انتقادی از عملکرد مدیر و یا دستگاهی صورت می‌گیرد به قصد اصلاح امور و پیشرفت طرح‌های عمرانی منطقه است.

وی با اشاره به اعلام ممنوعیت صدور هرگونه مجوز از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل برای بهره‌برداری از معادن شن و ماسه خلخال توسط شورای تأمین این شهرستان بیان کرد: بی‌توجهی‌های گذشته به صدور مجوزهای متعدد برای معادن این منطقه منجر به تخریب راه‌های ارتباطی این شهرستان و به غارت رفتن معادن خلخال و عاری از هرگونه عایدات و اشتغال برای مردم منطقه شده است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم سرعت بخشی به فعالیت‌های سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل برای تکمیل سدهای معیشتی خلخال از جمله سد کشاورزی در حال ساخت بلیل افزود: بررسی مشکلات منطقه و نظارت برای حسن اجرای پروژه‌ها و فعالیت دستگاه‌ها در دستور کار نمایندگان مجلس است.

نظری همچنین به تشکیل جلسه‌ای با حضور هفت نفر از مدیران کل استان اردبیل در خلخال برای بررسی وضعیت طرح‌های عمرانی این شهرستان اشاره کرد و گفت: در این جلسه وضعیت اعتباری پروژه‌های عمرانی مربوط به جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب، بنیاد مسکن، ارتباطات و فناوری اطلاعات، صنعت، معدن و تجارت، شرکت توزیع نیروی برق، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و ورزش و جوانان مورد بررسی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: نتیجه جلسه امروز اجرای ۱۹ طرح عمران روستایی، بازنگری طرح هادی، پوشش اینترنتی ۳۹ روستا، اجرای ۲۷۰ کیلومتر کابل خودنگهدار برای تقویت شبکه برق‌رسانی، آسفالت ۴۲ کیلومتر از راه‌های روستایی، تکمیل بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی، اجرای بلوار خروجی علی‌آباد، بهسازی و مرمت راه‌های عشایری و تأمین آب شرب ۳۹ روستای کم‌آب این شهرستان بود

کد خبر 5500411

منبع: مهر

کلیدواژه: خلخال سدسازی کشاورزی اردبیل مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس جهاد کشاورزی اردبیل نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس وزارت جهاد کشاورزی آلودگی هوا ساختمان متروپل بوشهر کرمانشاه سوم خرداد فتح خرمشهر گرد و خاک گرد و غبار ابادان آمار کرونا ریزش آوار آزادسازی خرمشهر خراسان رضوی شهید مجلس شورای اسلامی بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۸۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند اجرای طرح جهش تولید در دیم زارهای مرگور ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان به همراه مدیر زراعت سازمان و کمیته فنی شهرستان ارومیه ضمن بازدید از مرکز مرگور به منظور رصد و پایش مزارع و بررسی وضعیت زراعی از مزارع گندم و علوفه منطقه بازدید کرد.

 دیانتی در حاشیه این دیدار تاکید کرد: علاوه بر محصول استراتژیک  گندم   محصولات دیگری مانند جو، دانه های روغنی، حبوبات، نباتات علوفه ای و گیاهان دارویی را نیز می توان با موفقیت تولید کرد که علاوه بر تامین بخشی از نیاز بهره برداران و جامعه مصرف در حفاظت از منابع تولید و پایداری آنها نقش موثری خواهند  داشت. 

وی ادامه داد: با اجرای طرح جهش در دیمزارها  اقدامات فنی  لازم در راستای کشاورزی حفاظتی ازجمله حفظ بقایا، کشت عمود بر شیب، گذر از آیش زرد به سبز و کشت مستقیم از اهداف طرح میباشد که کارشناسان محترم در مراکز جهاد کشاورزی نسبت به اجرای آنها اهتمام بیشتری باید داشته باشند.

دیانتی اضافه کرد: در طرح جهش تولید در دیم زارها علاوه بر استفاده از بذر و کود مناسب، مبارزه با عوامل خسارتزای گیاهی مانند مبارزه با آفات و بیماری و توجه به توصیه های مروجان کشاورزی هم از دیگر عوامل موثر در افزایش تولید گندم و سایر محصولات است.

دیانتی افزود: استفاده از تکنیک های روز دنیا برای افزایش بهره وری در اراضی دیم یکی از اهداف طرح جهش بوده و کشاورزی حفاظتی و کم خاکورزی و بی خاکورزی، استفاده از ارقام جدید و متحمل به شرایط اقلیمی و ... از جدیدترین و کارآمدترین روش های مورد استفاده در دنیاست.

در ادامه اشکان رضایی معاون فنی و اجرایی شهرستان گزارشی از اجرای طرح در شهرستان و مجیدی مسئول مرکز مرگور گزیده ای از اجرای طرح و اقدامات انجام یافته در منطقه مرگور را ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • میدان عرضه دام در چهارمحال‌وبختیاری احداث می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های مجتمع فولاد بافق
  • واحد‌های بزرگ پرورش مرغ گوشتی در قم احداث می‌شود
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • لزوم تسریع در روند اجرای طرح‌های مجتمع فولاد بافق
  • احداث باغ در پایاب چاه‌های قزوین، ممنوع
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • بررسی روند اجرای طرح جهش تولید در دیم زارهای مرگور ارومیه