Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن گرامیداشت جانباختگان ساختمان متروپل گفت: نظارت بر ساختمان‌ها ناکافی است و بعد از ساختمان پلاسکو نباید چنین اتفاقی می افتاد و طبق فرمایش رهبری باید با همه عوامل این حادثه برخورد جدی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی و تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع) و بهره‌مندی از سیره حضرت، با اشاره به روایتی از آن حضرت اظهار کرد: گران شدن کالاها پیامدهای منفی داشته و بر سه مولفه مهم سرمایه اجتماعی یعنی اخلاق اجتماعی ، حقوق اجتماعی و تاب آوری اجتماعی  اثرگذار است و مسوولین باید مدیریت بیشتر بر بازار داشته و از مبدا تولید بر قیمت‌ها نظارت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بعضی از بازاریان با گران شدن کالاها صد تا پانصد برابر قیمت از کالاهای احتکار کرده سود بردند و این زیبنده جامعه اسلامی نیست و برابر حدیث نبوی، احتکار کننده مورد لعن است.  

خطیب نماز جمعه شهرقدس ضمن گرامیداشت جانباختگان ساختمان متروپل و تسلیت به مردم خوزستان افزود: نظارت بر ساختمان‌ها ناکافی است و بعد از ساختمان پلاسکو نباید چنین اتفاقی می افتاد و طبق فرمایش رهبری باید با همه عوامل این حادثه برخورد جدی شود.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس بیان داشت: نمایندگان مجلس به فرمایشات رهبری توجه کنند تا این مجلس انقلابی بماند و مطالبات مردم را در کنار خدماتی که ارائه می‌دهند رسیدگی کرده و انتظار داریم بعد نظارت بر قانون و عملکرد مسوولان و حوزه اقتصادی در مجلس تقویت شود.

حجت‌الاسلام جوکار با اشاره به مشارکت گروه جهادی پزشکان در ارائه خدمات پزشکی تخصصی به ۷۵۰ نفر از نیازمندان در محل مصلی و کمک خیرین در تامین دارو در ادامه گفت: حرکت چندهزار نفری مردم در اجرای سرود سلام فرمانده در شهرقدس و صد هزار نفری ورزشگاه آزادی ارزشمند بوده و دشمن را از توطئه‌های خود مایوس کرد . ایشان افزود: اجتماع دیروز در ورزشگاه آزادی یادآور اعزام لشکر صد هزار نفری محمد رسول الله ( ص) در آذر ۶۵ به جبهه بود و اظهار داشت: اکنون هم با این حضور امید آفرین در جبهه اقتصادی میتوانیم  خرمشهر های اقتصادی را آزاد کنیم.

وی به سفر وزیر اقتصاد به نمایندگی از رئیس جمهور به شهرقدس اشاره کرد و افزود: زیرزمین مصلی به گروه جهادی تحویل داده شده تا فعالیت‌های اقتصادی انجام شود و در جلسه شورای اداری مسائلی مطرح شد و انتظار داریم از این سفرها شهرقدس ویژه دیده شود و با توجه به محرومیت‌ها و تراکم جمعیتی و بافت فرسوده، بودجه قابل توجهی به این منطقه اختصاص یابد تا مشکلات به سرعت رفع شود.

امام جمعه شهرقدس ادامه داد: هلال احمر با نگاه توسعه‌ای فعالیت داشته و امروز سومین پایگاه هلال احمر شهرقدس و اولین خانه هلال کشور در مصلی افتتاح شد.

وی درخصوص استقرار ادارات  گفت: استقرار نمایندگی شبکه استانی در شهرقدس در راستای تحقق جهاد تبیین نیازمند حمایت و همکاری است و از نماینده مجلس درخواست پیگیری و راه اندازی این دفتر نمایندگی را داریم.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام جمعه شهرقدس جمعه شهرقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۸۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد