Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس قوه قضاییه گفت: همه کسانی که در خصوص وقوع حادثه متروپل مسئولیتی داشته و یا مسئولیتی می‌توانستند داشته باشند و انجام نداده‌اند تحت تعقیب قرار می‌گیرند.

به گزارش مشرق، غلامحسین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضاییه در خصوص حادثه آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حادثه مترو پل و جان باختن تعدادی از هم وطنان را خدمت خانواده ها بازماندگان تسلیت عرض می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حادثه باید بررسی شود و کارشناسان هم به لحاظ فنی در این خصوص نظر دهند اگر هر یک از دستگاه ها که مسئولیتی داشته‌اند که مسئولیتش را انجام نداده یا هر فردی یا هر تشکیلاتی، حتی اگر از خود قوه قضاییه باشد، اگر وظایفی داشته و آن را انجام نداده‌اند این باید دنبال شود به گونه ای که چنین حوادثی دیگر تکرار نشود.

رییس دستگاه قضا با اشاره به اینکه این مسئله باید همه جانبه بررسی شود، بیان کرد: دولت نیز در این خصوص کارگروهی تعیین کرده است و آن کارگروه هم همه جانبه رسیدگی می کند که این گزارش باید به قوه قضاییه نیز داده شود و اهل فن هم از لحاظ فنی گزارش می‌کنند وهمه کسانی که در این زمینه مسئولیتی داشته و یا مسئولیتی می‌توانستند داشته باشند و انجام نداده‌اند این‌ها تحت تعقیب قرار می‌گیرند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت غلامحسین محسنی اژه ای اخبار حوادث متروپل آبادان قوه قضائیه اخبار داغ خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت انجام نداده قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۸۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات: بررسی رفع فیلتر «گوگل پلی» در کارگروه فیلترینگ برای بار سوم

ایتنا - برای بار سوم، رفع فیلتر «گوگل پلی» را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم و امیدوارم در جلسه آتی، بررسی شده و رفع فیلتر صورت بگیرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از رفع فیلتر گوگل پلی به عنوان یکی از دستور کارهای گروه تعیین مصادیق مجرمانه نام برد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، عیسی زارع پور در حاشیه جلسه این هفته هیئت دولت درباره آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی با بیان اینکه برای بار سوم این موضوع را در گروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم ، گفت: امیدوارم در جلسه آتی، دوستان همراهی کنند و بررسی کنند تا از گوگل پلی رفع فیلتر شود.


وی همچنین ادامه داد: ۷ میلیون خانوار راحت پوشش فیبرنوری قرار گرفته اند و هدف گذاری ما ۱۴ میلیون خانوار است.

دیگر خبرها

  • چهار راهبرد سند تحول برای کاهش پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه
  • بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی
  • نخستین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان همدان در سال جدید
  • شفافیت در سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • کمیته‌های استانی حل معضلات ثبتی فعال می‌شوند
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • طی مدتی که معاون اول قوه قضاییه بودم، ارتباطات خوبی را با مجلس و دولت برقرار کردیم
  • وزیر ارتباطات: بررسی رفع فیلتر «گوگل پلی» در کارگروه فیلترینگ برای بار سوم
  • رئیس قوه قضائیه: نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن سلیقه‌های مختلف هراسید
  • مسئولان قضائی عهده‌دار مسئولیتی خطیر و تکلیفی سنگین هستند