Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@02:50:20 GMT

مسئولیت های اجرایی از نفوذی ها گرفته شود

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۸۶۰۶

مسئولیت های اجرایی از نفوذی ها گرفته شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه بیرجند ضمن تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق علیه السلام با بیان اینکه همه باید در عمل از سیره امام ششم پیروی کنیم، اظهار کرد: بیشترین احادیث از امام صادق علیه السلام به ما رسیده است.

وی با اشاره به حدود ۳۰ سال امامت امام صادق (ع) بر جامعه اسلامی بیان کرد: به دلیل فشارهای زیاد طاغوت‌های زمان امام بیشتر دوران امامت خویش را در منزل بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه بیرجند بیان کرد: حاکمیت اسلامی دو رکن مهم رهبری اسلامی و مردم ولایت مدار را لازم دارد که در طول ۲۵۰ سال امامت امامان معصوم مردم ولایت مداری لازم را نداشته و از ائمه دفاع نکرده‌اند.

حجت الاسلام رحیم آبادی عنوان کرد: امروز سرطان فقدان حاکمیت اسلامی بر سراسر عالم سایه افکنده است اما به برکت انقلاب اسلامی ایران حاکمیت اسلامی در دنیا فراگیر خواهد شد و مقدمات ظهور امام زمان (عج) را فراهم خواهد کرد.

وی به نقش استکبار جهانی در فاصله انداختن بین مردم و حاکمیت اسلامی اشاره کرد و بیان کرد: مستکبران تلاش دارند تا با استفاده از هر حربه‌ای بین مردم و حاکمیت اسلامی فاصله بیندازند زیرا می‌دانند با فراگیر شدن حاکمیت اسلامی بساط بی عدالتی و ظلم آنها برچیده خواهد شد.

وی با اشاره به نقش تأثیرگذار منافقین در جلوگیری از گسترش حاکمیت اسلامی در جوامع عنوان کرد: منافقین در جمهوری اسلامی ایران نیز پس از انقلاب در برخی مسئولیت‌ها و بدنه اجرایی کشور رسوخ کردند و باعث شدند تا مردم امروز شاهد مشکلاتی در کشور باشند.

وی با تاکید بر اینکه باید امروز مسئولیت‌ها از دست برخی منافقین که با وجود روی کار آمدن دولت انقلابی هنوز هم در بدنه اجرایی حضور دارند، گرفته شود، تصریح کرد: شناسایی و پاکسازی بدنه اجرایی کشور از این منافقین و نفوذی‌ها باید توسط خود مردم و همکاری آنها انجام شود.

امام جمعه موقت بیرجند به اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌های هم اشاره کرد و افزود: مردم تا رسیدن به نتیجه مطلوب هوای همدیگر را داشته باشند.

کد خبر 5500458

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه بیرجند خطبه های نماز جمعه آلودگی هوا ساختمان متروپل بوشهر کرمانشاه سوم خرداد فتح خرمشهر گرد و خاک گرد و غبار ابادان آمار کرونا ریزش آوار آزادسازی خرمشهر خراسان رضوی متروپل آبادان حاکمیت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۸۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش مسئول حمله به نمازگزاران هرات

گروه تروریستی داعش خراسان مسئولیت حمله مسلحانه علیه نمازگزاران در شهرستان گذره ولایت هرات را برعهده گرفت.

به گزارش میزان، گروه تروریستی داعش خراسان مسئولیت حمله مسلحانه علیه نمازگزاران در شهرستان گذره ولایت هرات را برعهده گرفت.

روز گذشته به دنبال حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه در شهرستان گذره در هرات هنگام نماز مغرب و عشا، تعدادی از نمازگزاران به شهادت رسیده‌اند.

امام جماعت این مسجد به همراه ۶ نفر دیگر از جمله یک کودک نیز در این حمله به شهادت رسیده و تعدادی هم مجروح شده‌اند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: داعش مسئولیت حمله به غرب کابل را برعهده گرفت داعش مسؤولیت حملات سریلانکا را برعهده گرفت

دیگر خبرها

  • شوراها حلقه میانی بین حاکمیت و مردم هستند
  • شوراها حلقه میانی اصلی حاکمیت و مردم است / از خدمات نظام باید دفاع شود
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • باید به تشکل‌های تولیدی و نیروی کار اولویت دهیم
  • مسئولیت علم در کلاس امام صادق(ع)
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • تدوین برنامه‌های اجرایی شعار امسال در کار‌های عمرانی مازندران
  • داعش مسئول حمله به نمازگزاران هرات
  • پوشش ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در چهارمین جشنواره امامت و مهدویت
  • ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در جشنواره سراسری امامت و مهدویت تحت پوشش قرار می‌گیرند