Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام « مرتضی آقا تهرانی » در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر کرمانشاه با بیان اینکه امروزه فضای مجازی در جامعه از زندگی دوم در حال تبدیل شدن به زندگی اول افراد است، افزود: هر شهر و جامعه ای نیاز به نظم و مقررات مانند چهار راه راهنمایی و رانندگی دارد تا بشود در آن زندگی کرد بر این اساس برای مدیریت فضای مجازی کشور نیاز به ساماندهی و تدوین قانون و مقررات داریم که در دستور کار مجلس شورای اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انتقاداتی مانند محدودیت آزادی در طرح ساماندهی فضای مجازی گفت: همه کشورهایی که این ادعا را دارند، خودشان برای مدیریت و ساماندهی به فضای مجازی کشورشان کلی قانون و مقررات تدوین کرده اند و طبق آن نیز عمل می کنند.

تدوین قانون تسهیل ازدواج جوانان در دست اجرا است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگر؛ مهم ترین اقدام های کمیسیون فرهنگی مجلس را تصویب قانون حمایت از جمعیت خانواده عنوان کرد و گفت: این قانون در ۹۰ ماده قانونی در راستای  کمک به فرزندآوری خانواده ها به ویژه مادران تصویب شده است.

حجت الاسلام آقا تهرانی همچنین در راستای تسهیل ازدواج جوانان، افزود: در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی قانون حمایت از تسهیل ازدواج جوانان در حال تدوین است و امیدواریم بزودی در مجلس شورای اسلامی تصویب شود که شاهد تحول بزرگی در این زمینه باشیم.

 رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه صحبت های خود یکی از معضلات و مشکلات جدی کشور عدم مسئولیت پذیری افراد در انجام کارها اعلام کرد و گفت: اگر هرکسی در هر جا و مقامی که در آن قرار دارد خوب کار کنند، ما دچار این همه مشکلات و مسائل که با آن روبرو هستیم نبودیم.

 حجت الاسلام آقا تهرانی ادامه داد: هر کس در هر شغل و مسئولیتی در جامعه که بر عهد دارد؛ آن را  خوب انجام بدهد، کار را برای دیگران نگذارد و یا مشکلات را گردن دیگران نندازد، مسئولیت قبول کند و کار خوب انجام دهد، همه مشکلات بر طرف می شود.

وی راهکار حل مشکلات کشور را انجام امور با کارهای جهادی و انقلابی دانست و با اشاره به سالروز شهادت امام صادق (ع) گفت: اگر بچه مسلمان و پیرو پیغمبر (ص) و امامان (ع) هستیم باید در رفتار خود نیز این را نشان دهیم مگر آنان الگو ما نیستند، پس بیایید کارها را خوب انجام دهیم.

برچسب‌ها قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مجلس شورای اسلامی مرتضی آقا‌تهرانی طرح صیانت ایالات متحده آمریکا کرمانشاه کمیسیون فرهنگی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مجلس شورای اسلامی مرتضی آقا تهرانی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مجلس شورای اسلامی مرتضی آقا تهرانی طرح صیانت ایالات متحده آمریکا کرمانشاه کمیسیون فرهنگی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی کمیسیون فرهنگی مجلس مجلس شورای اسلامی فضای مجازی آقا تهرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۹۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است:

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی (ایرادات شورای نگهبان)

گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (اس. تی. سی) به داوری

گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح استفساریه ماده ۴۸ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی به مقررات مالی دولت (۱)

گزارش کمیسیون کشاورزی درباره طرح استفساریه جز یک بند الف ماده ۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۴۰۰

گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درباره نقض و استنکاف در اجرای قانون خرید تضمینی خرید محصولات کشاورزی با اصلاحات و الحاقات بعدی

کد خبر 6090513 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات می‌شود؟
  • این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی
  • لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت